Klientsky poradca/poradkyňa na pobočke Košice

FINANCE SERVICES s. r. o.

Miesto práce
Mlynská 24, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Staňte sa súčasťou našej spoločnosti a využite jedinečnú príležitosť pracovať pre predaj finančných služieb na jednej z našich pobočiek. Hľadáme ambiciózneho a komunikatívneho človeka, ktorý bude priamo asistovať klientom pri vybavovaní pôžičiek. Vašou úlohou bude poskytovať klientom odborné poradenstvo a podporu, spracovávať ich žiadosti a zabezpečiť ich spokojnosť. 

Hlavné zodpovednosti:

  • Starostlivosť o klientov: Osobná starostlivosť o klientov na pobočke, ktorí žiadajú o pôžičku, s cieľom maximalizovať ich spokojnosť a produkciu.
  • Identifikácia a získavanie klientov: Stretnutia s klientmi a analýza ich finančných potrieb, identifikácia najlepších riešení.
  • Evidenčné a administratívne činnosti: Spracovanie žiadostí a dokumentov na základe požiadaviek klientov, dodržiavanie vysokých štandardov presnosti a efektivity.
  • Optimalizácia interných procesov: Efektívne používanie interných systémov na správu klientských údajov a procesov.
  • Profesionálna komunikácia: Osobná, telefonická a elektronická komunikácia s klientmi, budovanie dlhodobých vzťahov.
  • Finančné poradenstvo na vysokej úrovni: Pomoc klientom pri výbere najvhodnejších finančných produktov, hodnotenie ich finančnej situácie a poskytovanie kvalifikovaných informácií.
  • Koordinácia a schvaľovanie pôžičiek: Zabezpečenie kompletnosti a správnosti dokumentov v žiadostiach, koordinácia procesu schvaľovania.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Stabilné zamestnanie v dynamickej spoločnosti
  • ​Príjemné a moderné pracovné prostredie s podporou tímu.
  • Prístup k širokej škále finančných produktov a exkluzívnych služieb.
  • ​Finančné benefity: bonusy za splnenie cieľov a kvalitnú prácu.
  • Služobný telefón

Informácie o výberovom konaní

Na pohovor budeme pozývať iba uchádzačov, ktorí splnia naše kritériá. Ostatným kandidátom vopred ďakujeme za prejavený záujem. Po skončení výberového konania nebudú životopisy archivované.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti


  • Skúsenosti v oblasti predaja finančných služieb alebo v obdobnej pozícii - výhodou.
  • Vynikajúce komunikačné a predajné schopnosti.
  • Schopnosť budovať a udržiavať dlhodobé vzťahy s klientmi.
  • Hlbšia znalosť finančných produktov a schopnosť poskytovať odborné poradenstvo.
  • Schopnosť efektívne používať interné systémy a softvéry.
  • Výborné organizačné schopnosti a schopnosť pracovať samostatne aj v tíme.
  • Proaktívny a zodpovedný prístup k práci.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Poskytovanie finančných služieb - zastrešovateľ Ahoj, a.s.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci

Kontakt

Kontaktná osoba: Imrich Gleza
Tel.: +421905256818
E-mail: poslať životopis
ID: 4836989  Dátum zverejnenia: 23.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac