Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér zákazníckej podpory - e-commerce logistika
FHB Group, s.r.o.
Miesto práce
SKY PARK Offices, Bottova, Bratislava
SKY PARK Offices, Bottova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 400 EUR/mesiacmotivačná zložka plus kariérny rast = ide horu spolu so zodpovednosťou a výsledkami na pozícií.
1 000 - 1 400 EUR/mesiacmotivačná zložka plus kariérny rast = ide horu spolu so zodpovednosťou a výsledkami na pozícií.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplňou práce je manažovanie oddelenia Zákaznickej podpory - customer supportu.
Manažér zákazníckej podpory na tejto pozícií postupne preberie kompletnú agendu riadenia tímu a procesov podpory eshop zákazníkov a riešení reklamačných procesov.
Sme najväčší poskytovateľ outsourcingu e-commerce logistiky v strednej Európe, pre eshopy z celého sveta spracúvame expedovanie objednávok v celej EU.
Nutná je orientácia v problematike logistiky, eshopov, reklamácií a výhodou je prax v oblasti balíkovej logistiky.
Pravidelné činnosti zahŕňajú -
- riadenie tímu zákazníckej podpory
- sledovanie KPI - počty a riešenie ticketov, emailov, telefonátov
- manažovanie trackovania zásielok a ich životného cyklu
- aktívne zlepšovanie procesov v informačnom systéme s naším IT oddelením
- customer experience - ladenie každého bodu styku s customer supportom
Manažér úzko spolupracuje s vedením skladov a business development oddelením.
Manažér zákazníckej podpory na tejto pozícií postupne preberie kompletnú agendu riadenia tímu a procesov podpory eshop zákazníkov a riešení reklamačných procesov.
Sme najväčší poskytovateľ outsourcingu e-commerce logistiky v strednej Európe, pre eshopy z celého sveta spracúvame expedovanie objednávok v celej EU.
Nutná je orientácia v problematike logistiky, eshopov, reklamácií a výhodou je prax v oblasti balíkovej logistiky.
Pravidelné činnosti zahŕňajú -
- riadenie tímu zákazníckej podpory
- sledovanie KPI - počty a riešenie ticketov, emailov, telefonátov
- manažovanie trackovania zásielok a ich životného cyklu
- aktívne zlepšovanie procesov v informačnom systéme s naším IT oddelením
- customer experience - ladenie každého bodu styku s customer supportom
Manažér úzko spolupracuje s vedením skladov a business development oddelením.
Zamestnanecké výhody, benefity
Kancelárie v komplexe SKY PARK OFFICES a sklady Svätý Jur, Senec, Ivanka pri Dunaji.
Home Office jeden deň v týždni.
Zľavy na produkty v e - shopoch našich zákazníkov.
Práca v extrémne rýchlo rastúcej spoločnosti.
Možnosť vzdelávania sa (kurzy, školenia).
Zaručený kariérny rast - firma sa zväčšuje každý rok.
Vysoká miera samostatnosti v rozhodovaní a kompetenciách na pozícií.
Zázemie - špičkový notebook, telefón, stolný počítač v kancelárií.
Home Office jeden deň v týždni.
Zľavy na produkty v e - shopoch našich zákazníkov.
Práca v extrémne rýchlo rastúcej spoločnosti.
Možnosť vzdelávania sa (kurzy, školenia).
Zaručený kariérny rast - firma sa zväčšuje každý rok.
Vysoká miera samostatnosti v rozhodovaní a kompetenciách na pozícií.
Zázemie - špičkový notebook, telefón, stolný počítač v kancelárií.
Informácie o výberovom konaní
Prosíme o zaslanie životopisu, následne pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Logistika, doprava, kuriérske služby, obchod, manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ideálny kandidát pre nás je človek, ktorý je kreatívny, nebojí sa nových veci, má rád čísla a zmysel pre detaily v systéme.
Vynaliezavosť, zmysel pre detail, schopnosť doriešiť požiadavky firmy k úplnej spokojnosti.
Vynaliezavosť, zmysel pre detail, schopnosť doriešiť požiadavky firmy k úplnej spokojnosti.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Logistická spoločnosť s unikátnou službou fulfillment - outsourcing skladovania a odosielania balíkov pre firmy - eshopy, výrobcov....
ID: 4073901
Dátum zverejnenia: 4.5.2021
2021-05-04
lokalita: Bratislava Pozícia: IT projektový manažér, Manažér call centra, Manažér reklamačného oddelenia, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: FHB Group, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac