Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Servisný technik
FENESTRA Sk, spol. s r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 1 800 EUR/mesiaczákladná mzda je 1200,- EUR + var. zložka mzdy môže byť do výšky 50 % ( závisí od schopností a znalostí uchádzača) po skúšobnej dobe môže byť mzda do výšky 1800,- EUR brutto
1 200 - 1 800 EUR/mesiaczákladná mzda je 1200,- EUR + var. zložka mzdy môže byť do výšky 50 % ( závisí od schopností a znalostí uchádzača) po skúšobnej dobe môže byť mzda do výšky 1800,- EUR brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
-Zabezpečovanie servisu, aktívna komunikácia so správcami objektov. Budete sa môcť podieľať na ikonických stavbách Bratislavy, ktoré sme realizovali: ZCK, Skypark, Guthaus, EINPark, Klingerka, OC Centrál, RiverPark, Panorama a mnohé ďalšie
-Príjem požiadaviek klientov (správcovia budov, individuálny zákazníci)
-Spracovanie cenových ponúk
-Návrh technického riešenia požiadavky klientov, objednanie materiálu
-Zabezpečenie a dohľad nad samotnou realizáciou a úhradami faktúr
-Príjem reklamácií, ich evidencia a posúdenie oprávnenosti
-Zabezpečenie odstránenia reklamácií pri dodržaní zákonných a
zmluvných termínov k spokojnosti klientov
- starostlivosť o zákazníkov, aktívna komunikácia so zákazníkmi
- koordinačná činnosť a kooperácia s obchodnými partnermi v oblasti servisu, zabezpečenie servisných činností v celom rozsahu , zabezpečenie koordinácie procesov potrebných pre realizáciu servisu v súlade s časovým harmonogramom a kalkulačným nastavením
- evidencia obchodných prípadov a reklamácií
- odstraňovanie reklamácií a ich zmluvné likvidácie
-Príjem požiadaviek klientov (správcovia budov, individuálny zákazníci)
-Spracovanie cenových ponúk
-Návrh technického riešenia požiadavky klientov, objednanie materiálu
-Zabezpečenie a dohľad nad samotnou realizáciou a úhradami faktúr
-Príjem reklamácií, ich evidencia a posúdenie oprávnenosti
-Zabezpečenie odstránenia reklamácií pri dodržaní zákonných a
zmluvných termínov k spokojnosti klientov
- starostlivosť o zákazníkov, aktívna komunikácia so zákazníkmi
- koordinačná činnosť a kooperácia s obchodnými partnermi v oblasti servisu, zabezpečenie servisných činností v celom rozsahu , zabezpečenie koordinácie procesov potrebných pre realizáciu servisu v súlade s časovým harmonogramom a kalkulačným nastavením
- evidencia obchodných prípadov a reklamácií
- odstraňovanie reklamácií a ich zmluvné likvidácie
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilita a profesionálny rast pre ambicióznych a schopných pracovníkov
- priestor pre sebarealizáciu
- možnosť odborných kurzov
- priestor pre sebarealizáciu
- možnosť odborných kurzov
Informácie o výberovom konaní
Vaše životopisy v slovenskom jazyku zasielajte na dole-uvedenú emailovú adresu. Akceptujeme iba životopisy zasielané emailom. Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Výberové konanie bude prebiehať najmenej v dvoch výberových kolách, do výberového konania budú pozvaní len tí uchádzači o pracovnú pozíciu, ktorí splnia všetky predpoklady na obsadenie pracovnej pozície.
Spolu so životopisom, prosím, pošlite aj súhlas so spracovaním osobných údajov podľa zákona 18/2018 Z.z. v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti FENESTRA Sk, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 18/2018 Zb. o ochrane osobných údajov.
Kontaktovaní budú len kandidáti spĺňajúci stanovené požiadavky. Ďakujeme všetkým záujemcom.
Výberové konanie bude prebiehať najmenej v dvoch výberových kolách, do výberového konania budú pozvaní len tí uchádzači o pracovnú pozíciu, ktorí splnia všetky predpoklady na obsadenie pracovnej pozície.
Spolu so životopisom, prosím, pošlite aj súhlas so spracovaním osobných údajov podľa zákona 18/2018 Z.z. v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti FENESTRA Sk, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 18/2018 Zb. o ochrane osobných údajov.
Kontaktovaní budú len kandidáti spĺňajúci stanovené požiadavky. Ďakujeme všetkým záujemcom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
stavebné,technické,strojárske
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
AutoCAD - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
AutoCAD - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* Odborné vedomosti a zručnosti
- ovládanie technológií a technologických postupov a procesov výroby a montáže
- práca s projektovou dokumentáciou
- kalkulačné a rozpočtovnícke znalosti
- legislatíva v oblasti ochrany práv spotrebiteľa - nutnosť orientácie sa v danej oblasti
- schopnosť plánovať, organizovať prácu
- schopnosť riadiť kolektív
- schopnosť kontrolovať a riadiť nápravu nedostatkov
- práca v pozícii reklamačného a/alebo servisného technika výhoda → prednosť
* Osobnostné predpoklady a zručnosti
- asertivita
- schopnosť rýchleho a správneho úsudku – zmysel pre detail a zároveň schopnosť myslieť v súvislostiach
- komunikatívnosť
- lojálnosť
- orientácia na zákazníka
- tímový hráč
- ovládanie technológií a technologických postupov a procesov výroby a montáže
- práca s projektovou dokumentáciou
- kalkulačné a rozpočtovnícke znalosti
- legislatíva v oblasti ochrany práv spotrebiteľa - nutnosť orientácie sa v danej oblasti
- schopnosť plánovať, organizovať prácu
- schopnosť riadiť kolektív
- schopnosť kontrolovať a riadiť nápravu nedostatkov
- práca v pozícii reklamačného a/alebo servisného technika výhoda → prednosť
* Osobnostné predpoklady a zručnosti
- asertivita
- schopnosť rýchleho a správneho úsudku – zmysel pre detail a zároveň schopnosť myslieť v súvislostiach
- komunikatívnosť
- lojálnosť
- orientácia na zákazníka
- tímový hráč
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť FENESTRA Sk® pôsobí na trhu už od roku 1997. Od svojho založenia patrí medzi najvýznamnejších producentov plastových a hliníkových okien, dverí, fasádnych konštrukcií s aktuálnym počtom zamestnancov 170.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 1305377
Dátum zverejnenia: 4.10.2023
2023-10-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Pracovník reklamačného oddelenia Spoločnosť: FENESTRA Sk, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac