Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
System and Logistic Executive
FARMASI CENTRAL EUROPE s. r. o.
Miesto práce
Stará Vajnorská, Bratislava
Stará Vajnorská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
2000
2000
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hlavnou náplňou práce je udržiavanie chodu e-shopu, aktualizácia a revízia jeho obsahu na základe požiadaviek obchodného a marketingového oddelenia.
Pracuje sa v dvoch systémoch, a to POHODA – skladové hospodárstvo a rozhranie E-shopu.
1. V systéme skladového hospodárstva je pracovník zodpovedný za vedenie a evidenciu skladových zásob, nahrávanie nových produktov, úpravu produktov, tvorbu setov, a to v spolupráci s obchodným oddelením, reporting manažmentu, správu skladových zásob ako takých.
2. V rozhraní e-shopu je zodpovedný za aktualizáciu ponuky, produktov, nahrávanie bannerov a celkovú správu obsahu e-shopu.
Vedľajšími pracovnými úlohami sú:
• Spracovanie podkladov na colné konanie – import tovaru, zodpovednosť za proces prepravy na Slovensko
• Registrácia produktov v EÚ
- Práca si vyžaduje zodpovedný prístup, zmysel pre detail, flexibilitu v myslení aj časovú flexibilitu, organizačné schopnosti a logické myslenie. Väčšina činností je vykonávaná individuálne, je avšak nutné pracovať aj tímovo.
- Denne sa pracuje v systéme POHODA, v rozhraní e-shopu, s Outlookom a Excelom. Komunikácia prebieha v slovenskom a anglickom jazyku.
- Pracovník reportuje priamo riaditeľovi spoločnosti, spolupracuje s obchodným riaditeľom, vedúcim skladu, ako aj ostatnými oddeleniami spoločnosti.
Pracuje sa v dvoch systémoch, a to POHODA – skladové hospodárstvo a rozhranie E-shopu.
1. V systéme skladového hospodárstva je pracovník zodpovedný za vedenie a evidenciu skladových zásob, nahrávanie nových produktov, úpravu produktov, tvorbu setov, a to v spolupráci s obchodným oddelením, reporting manažmentu, správu skladových zásob ako takých.
2. V rozhraní e-shopu je zodpovedný za aktualizáciu ponuky, produktov, nahrávanie bannerov a celkovú správu obsahu e-shopu.
Vedľajšími pracovnými úlohami sú:
• Spracovanie podkladov na colné konanie – import tovaru, zodpovednosť za proces prepravy na Slovensko
• Registrácia produktov v EÚ
- Práca si vyžaduje zodpovedný prístup, zmysel pre detail, flexibilitu v myslení aj časovú flexibilitu, organizačné schopnosti a logické myslenie. Väčšina činností je vykonávaná individuálne, je avšak nutné pracovať aj tímovo.
- Denne sa pracuje v systéme POHODA, v rozhraní e-shopu, s Outlookom a Excelom. Komunikácia prebieha v slovenskom a anglickom jazyku.
- Pracovník reportuje priamo riaditeľovi spoločnosti, spolupracuje s obchodným riaditeľom, vedúcim skladu, ako aj ostatnými oddeleniami spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
• aktívne využívanie anglického jazyka
• služobný telefón
• stravné lístky hradené zamestnávateľom v plnej výške s hodnotou nad rámec zákona
• dynamická práca s možnosťou sebarealizácie
• služobný telefón
• stravné lístky hradené zamestnávateľom v plnej výške s hodnotou nad rámec zákona
• dynamická práca s možnosťou sebarealizácie
Informácie o výberovom konaní
V prípade seriózneho záujmu, prosím, pošlite svoj životopis v anglickom jazyku.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Expert
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme aktívnu a dynamickú osobu, ktorá je schopná pracovať v medzinárodnom prostredí, má zmysel pre detail, dokáže sa nadchnúť pre nové projekty, ako aj efektívne riešiť operatívne úlohy.
Znalosť programu POHODA na vysokej úrovni je nevyhnutnosťou, ako aj anglický jazyk na komunikatívnej úrovni.
Veľkým plusom je taktiež ovládanie maďarského či poľského jazyka na komunikatívnej úrovni.
Znalosť programu POHODA na vysokej úrovni je nevyhnutnosťou, ako aj anglický jazyk na komunikatívnej úrovni.
Veľkým plusom je taktiež ovládanie maďarského či poľského jazyka na komunikatívnej úrovni.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
FARMASI produkuje viac ako 2000 druhov výrobkov od dekoratívnej kozmetiky a parfumov, produktov pre starostlivosť o pleť a telo, dentálnu starostlivosť, vlhčené utierky a ekologické čistiace prostriedky pre domácnosť. Všetky výrobky boli vyrobené podľa receptúr Dr. C. Tunu, spĺňajú najvyššie štandardy ochrany zdravia spotrebiteľa, všetky sú certifikované v nezávislých medzinárodných spoločnostiach.
FARMASI vyváža svoje produkty do 123 krajín, dosiahla 365 miliónov spotrebiteľov cez 50000 predajných miest. V súčasnosti sa systémom MLM predávajú produkty FARMASI v 15 krajinách, a predaj a krajiny sa zvyšujú veľmi vysokým tempom. FARMASI nielen drží krok s novými svetovými trendmi, ale vo vlastných vývojových laboratóriach dokáže vyvíjať nové výrobky rýchlejšie ako konkurencia. www.farmasi.sk
FARMASI vyváža svoje produkty do 123 krajín, dosiahla 365 miliónov spotrebiteľov cez 50000 predajných miest. V súčasnosti sa systémom MLM predávajú produkty FARMASI v 15 krajinách, a predaj a krajiny sa zvyšujú veľmi vysokým tempom. FARMASI nielen drží krok s novými svetovými trendmi, ale vo vlastných vývojových laboratóriach dokáže vyvíjať nové výrobky rýchlejšie ako konkurencia. www.farmasi.sk
ID: 3501163
Dátum zverejnenia: 25.9.2018
2018-09-25
lokalita: Stará Vajnorská, Bratislava Pozícia: Administrátor internetového obchodu Spoločnosť: FARMASI CENTRAL EUROPE s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 2000