Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Šikovná asistentka spoločnosti
FACTCOOL, s.r.o.
Miesto práce
Veľkomoravská 2866/9, okres Trenčín
Veľkomoravská 2866/9, okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Nebaví Ťa stereotypná práca? Nerada sedíš celý deň pri počítači?
• Rada by si počas pracovného času chodila aj mimo kancelárie a riešila rôzne úlohy?
• Vieš vychádzať s ľuďmi? Si ochotná a rada ostatným vyhovieš?
Asistentka je prvou osobou, s ktorou sa návštevníci stretávajú. Je dušou firmy a osobou, ktorá vytvára atmosféru pre následné rokovania a stretnutia. My si to uvedomujeme a preto hľadáme na túto pozíciu človeka, ktorý rád zastreší nasledovné oblasti:
• Vítanie, ohlasovanie a uvádzanie návštevy, príprava občerstvenia, zasadacej miestnosti na stretnutie podľa inštrukcií, zodpovedanie za funkčné vybavenie zasadacích miestností (flipchart, fixky, a pod.)
• Zabezpečovanie každodennej administratívnej a organizačnej podpory všetkých oddelení (pošta, scanovanie, kopírovanie)
• Pomoc s ďalšími prácami podľa zadania (napr. evidencia rôznych podkladov, dohľadávanie informácií, príprava podkladov pre rôzne oddelenia spoločnosti,
• Vedenie pokladne
• Objednávky kancelárskych potrieb, občerstvenia, propagačných materiálov, reklamných predmetov,
• Rezervácia hotelov, stravných lístkov, vyzdvihovanie stravných lístkov, návštevy pošty
• Komunikácia s externými dodávateľmi, s prevádzkovateľom budovy, s bezpečnostným technikom
• Ďalšie úlohy podľa pokynov
• Rada by si počas pracovného času chodila aj mimo kancelárie a riešila rôzne úlohy?
• Vieš vychádzať s ľuďmi? Si ochotná a rada ostatným vyhovieš?
Asistentka je prvou osobou, s ktorou sa návštevníci stretávajú. Je dušou firmy a osobou, ktorá vytvára atmosféru pre následné rokovania a stretnutia. My si to uvedomujeme a preto hľadáme na túto pozíciu človeka, ktorý rád zastreší nasledovné oblasti:
• Vítanie, ohlasovanie a uvádzanie návštevy, príprava občerstvenia, zasadacej miestnosti na stretnutie podľa inštrukcií, zodpovedanie za funkčné vybavenie zasadacích miestností (flipchart, fixky, a pod.)
• Zabezpečovanie každodennej administratívnej a organizačnej podpory všetkých oddelení (pošta, scanovanie, kopírovanie)
• Pomoc s ďalšími prácami podľa zadania (napr. evidencia rôznych podkladov, dohľadávanie informácií, príprava podkladov pre rôzne oddelenia spoločnosti,
• Vedenie pokladne
• Objednávky kancelárskych potrieb, občerstvenia, propagačných materiálov, reklamných predmetov,
• Rezervácia hotelov, stravných lístkov, vyzdvihovanie stravných lístkov, návštevy pošty
• Komunikácia s externými dodávateľmi, s prevádzkovateľom budovy, s bezpečnostným technikom
• Ďalšie úlohy podľa pokynov
Zamestnanecké výhody, benefity
• Flexibilný pracovný čas
• Jazykové vzdelávanie - kurz anglického jazyka priamo na pracovisku
• Nákupy cez náš e-shop za nákupné ceny
• Firemné akcie
• Občerstvenie na pracovisku- pitný režim, káva
• Jazykové vzdelávanie - kurz anglického jazyka priamo na pracovisku
• Nákupy cez náš e-shop za nákupné ceny
• Firemné akcie
• Občerstvenie na pracovisku- pitný režim, káva
Informácie o výberovom konaní
Z dôvodu veľkého množstva žiadostí budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Expert
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Expert
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Dosiahnuté vzdelanie min. 1.stupňa VŠ/preferované ekonomické
• Word – expert (formátovanie, úpravy dokumentov)
• Skúsenosť s asistentskou prácou alebo office managementom, (min. 1 rok)
• Schopnosť zvládať multitasking
• Komunikatívna a pozitívne naladená
• Vodičský preukaz typ B
• Word – expert (formátovanie, úpravy dokumentov)
• Skúsenosť s asistentskou prácou alebo office managementom, (min. 1 rok)
• Schopnosť zvládať multitasking
• Komunikatívna a pozitívne naladená
• Vodičský preukaz typ B
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme moderná, dynamická spoločnosť, pôsobiaca v 18tich krajinách východnej Európy. Rastieme veľmi rýchlo a za naše krátke pôsobenie na trhu sme si získali stovky tisíc zákazníkov na viacerých trhoch EÚ. U nás si môžete vybrať zo širokej ponuky, športovej dámskej, pánskej a detskej konfekcie, doplnkov a športových potrieb.
FACTCOOL v číslach
+150 zamestnancov vo viacerých krajinách EU
+10 000 000 odoslaných balíkov od roku 2012
+2 000 vybavených objednávok denne
Aj vy sa môžete podieľať sa na budovaní úspešného e-shopu s medzinárodnou pôsobnosťou. Sme stále otvorení novým talentom v oblasti marketingu, IT, financií, zákazníckej podpory a reklamačného oddelenia.
Vyznávame filozofiu, dokáž nám, že na to máš a my Ti dáme šancu sa realizovať. Napriek narastajúcim počtom zamestnancov, sa snažíme zachovávať si osobný prístup k zamestnancom a priateľskú atmosféru.
FACTCOOL v číslach
+150 zamestnancov vo viacerých krajinách EU
+10 000 000 odoslaných balíkov od roku 2012
+2 000 vybavených objednávok denne
Aj vy sa môžete podieľať sa na budovaní úspešného e-shopu s medzinárodnou pôsobnosťou. Sme stále otvorení novým talentom v oblasti marketingu, IT, financií, zákazníckej podpory a reklamačného oddelenia.
Vyznávame filozofiu, dokáž nám, že na to máš a my Ti dáme šancu sa realizovať. Napriek narastajúcim počtom zamestnancov, sa snažíme zachovávať si osobný prístup k zamestnancom a priateľskú atmosféru.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 3356038
Dátum zverejnenia: 9.4.2018
2018-04-09
lokalita: okres Trenčín Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: FACTCOOL, s.r.o.