Front desk representative

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacV závislosti od vzdelania a skúseností môže byť ponúknutá mzda vyššia
Hovorí sa, že prvý dojem je veľmi dôležitý. EY recepcia je najviditeľnejšie a najfrekventovanejšie miesto v našej spoločnosti, ktoré venuje mimoriadnu pozornosť každému klientovi, a zároveň poskytuje služby najvyššej kvality všetkým zamestnancom. Naši kolegovia na recepcii dokážu riešiť všetky požiadavky tým najprofesionálnejším spôsobom.

Ak túžiš pracovať v administratívnej oblasti, vieš sa vynájsť v každej situácii a s úsmevom vyriešiť všetky úlohy, EY recepcia je pre teba ideálne pracovné miesto.

Čo budeš robiť

• Reprezentovanie hodnôt našej firmy vo všetkých interakciách s klientmi a hosťami,
• vytváranie príjemného a pozitívneho prvého dojmu pre našich klientov a návštevníkov, aby sa u nás cítili vítaní,
• osobný prístup pri riešení všetkých požiadaviek - s úsmevom a profesionalitou,
• spracovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej korešpondencie, správa rezervácií, plánovanie stretnutí,
• správa konferenčných miestností, organizácia stretnutí, zabezpečenie plynulého priebehu stretnutí a vytváranie príjemného prostredia pre našich klientov a hostí.
• vydávanie prístupov a registrácia nových kolegov do systémov, ako sú vstupné karty, taxi služby, DocuSign a skrinky,
• zodpovednosť za firemné objednávky a nákupy, komunikácia s dodávateľmi a poskytovateľmi služieb, zabezpečenie kancelárskych potrieb,
• monitorovanie stavu vybavenia kancelárií v Košiciach, Žiline a Bratislave, zabezpečenie dostatočných zásob,
• zabezpečovanie chodu klientskej a meetingovej zóny pri stretnutiach, eventoch a školeniach,
• aktívna účasť na prevádzkových úlohách kancelárie, vrátane komunikácie s dodávateľmi a účasti na rokovaniach pri vyjednávaní zmlúv.

Zručnosti a predpoklady na úspech

• ukončené min. stredoškolské vzdelanie s maturitou
• aktívna znalosť anglického jazyka
• MS Office (Word, Excel) - aktívny používateľ
• príjemné a reprezentatívne vystupovanie
• výborne komunikačné a organizačné schopnosti
• flexibilita
• proaktívny prístup
• schopnosť riešiť problémy a určovať priority

Čo ponúkame

Ponúkame pestrú škálu benefitov, ktorá zahŕňa:
  • flexibilný pracovný čas
  • bonusovú dovolenku až do výšky 5 pracovných dní
  • bonusy a odmeny zohľadňujúce tvoj individuálny výkon
  • pestrú kafetériu benefitov, ktorú si každý nakombinuje podľa toho, čo ho zaujíma:
• fyzické a duševné zdravie (preventívna prehliadka, príspevok do 3. piliera,...)
• príspevok na vzdelávanie
• príspevok na dopravu
• príspevok na kúpu športových potrieb
• preplatenie lístkov do kina, divadla a pod.
  • príspevok pri narodení dieťaťa či svadbe
  • iPhone a notebook aj na súkromné účely
  • zamestnanecký paušál a zvýhodnené ponuky paušálov pre rodinu a blízkych
  • online kurzy angličtiny
  • MultiSport kartu
  • masáže na pracovisku každý týždeň
  • psychologické poradenstvo
  • zamestnanecké zľavy u partnerov
  • pracovné výročia odmeňujeme nadštandardne
  • lyžovačka v Jasnej? Sme za! Každoročne organizujeme lyžovačku pre zamestnancov
  • teambuildingy, vianočné párty, Dni zdravia,...

Mám záujem
ID: 4943185  Dátum zverejnenia: 17.10.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac