Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Front desk representative
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/Dohodou
ASAP/Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacV závislosti od vzdelania a skúseností môže byť ponúknutá mzda vyššia
1 300 EUR/mesiacV závislosti od vzdelania a skúseností môže byť ponúknutá mzda vyššia
Ak túžiš pracovať v administratívnej oblasti, vieš sa vynájsť v každej situácii a s úsmevom vyriešiť všetky úlohy, EY recepcia je pre teba ideálne pracovné miesto.
Čo budeš robiť
• Reprezentovanie hodnôt našej firmy vo všetkých interakciách s klientmi a hosťami,
• vytváranie príjemného a pozitívneho prvého dojmu pre našich klientov a návštevníkov, aby sa u nás cítili vítaní,
• osobný prístup pri riešení všetkých požiadaviek - s úsmevom a profesionalitou,
• spracovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej korešpondencie, správa rezervácií, plánovanie stretnutí,
• správa konferenčných miestností, organizácia stretnutí, zabezpečenie plynulého priebehu stretnutí a vytváranie príjemného prostredia pre našich klientov a hostí.
• vydávanie prístupov a registrácia nových kolegov do systémov, ako sú vstupné karty, taxi služby, DocuSign a skrinky,
• zodpovednosť za firemné objednávky a nákupy, komunikácia s dodávateľmi a poskytovateľmi služieb, zabezpečenie kancelárskych potrieb,
• monitorovanie stavu vybavenia kancelárií v Košiciach, Žiline a Bratislave, zabezpečenie dostatočných zásob,
• zabezpečovanie chodu klientskej a meetingovej zóny pri stretnutiach, eventoch a školeniach,
• aktívna účasť na prevádzkových úlohách kancelárie, vrátane komunikácie s dodávateľmi a účasti na rokovaniach pri vyjednávaní zmlúv.
• vytváranie príjemného a pozitívneho prvého dojmu pre našich klientov a návštevníkov, aby sa u nás cítili vítaní,
• osobný prístup pri riešení všetkých požiadaviek - s úsmevom a profesionalitou,
• spracovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej korešpondencie, správa rezervácií, plánovanie stretnutí,
• správa konferenčných miestností, organizácia stretnutí, zabezpečenie plynulého priebehu stretnutí a vytváranie príjemného prostredia pre našich klientov a hostí.
• vydávanie prístupov a registrácia nových kolegov do systémov, ako sú vstupné karty, taxi služby, DocuSign a skrinky,
• zodpovednosť za firemné objednávky a nákupy, komunikácia s dodávateľmi a poskytovateľmi služieb, zabezpečenie kancelárskych potrieb,
• monitorovanie stavu vybavenia kancelárií v Košiciach, Žiline a Bratislave, zabezpečenie dostatočných zásob,
• zabezpečovanie chodu klientskej a meetingovej zóny pri stretnutiach, eventoch a školeniach,
• aktívna účasť na prevádzkových úlohách kancelárie, vrátane komunikácie s dodávateľmi a účasti na rokovaniach pri vyjednávaní zmlúv.
Zručnosti a predpoklady na úspech
• ukončené min. stredoškolské vzdelanie s maturitou
• aktívna znalosť anglického jazyka
• MS Office (Word, Excel) - aktívny používateľ
• príjemné a reprezentatívne vystupovanie
• výborne komunikačné a organizačné schopnosti
• flexibilita
• proaktívny prístup
• schopnosť riešiť problémy a určovať priority
• aktívna znalosť anglického jazyka
• MS Office (Word, Excel) - aktívny používateľ
• príjemné a reprezentatívne vystupovanie
• výborne komunikačné a organizačné schopnosti
• flexibilita
• proaktívny prístup
• schopnosť riešiť problémy a určovať priority
Čo ponúkame
Ponúkame pestrú škálu benefitov, ktorá zahŕňa:
• príspevok na vzdelávanie
• príspevok na dopravu
• príspevok na kúpu športových potrieb
• preplatenie lístkov do kina, divadla a pod.
- flexibilný pracovný čas
- bonusovú dovolenku až do výšky 5 pracovných dní
- bonusy a odmeny zohľadňujúce tvoj individuálny výkon
- pestrú kafetériu benefitov, ktorú si každý nakombinuje podľa toho, čo ho zaujíma:
• príspevok na vzdelávanie
• príspevok na dopravu
• príspevok na kúpu športových potrieb
• preplatenie lístkov do kina, divadla a pod.
- príspevok pri narodení dieťaťa či svadbe
- iPhone a notebook aj na súkromné účely
- zamestnanecký paušál a zvýhodnené ponuky paušálov pre rodinu a blízkych
- online kurzy angličtiny
- MultiSport kartu
- masáže na pracovisku každý týždeň
- psychologické poradenstvo
- zamestnanecké zľavy u partnerov
- pracovné výročia odmeňujeme nadštandardne
- lyžovačka v Jasnej? Sme za! Každoročne organizujeme lyžovačku pre zamestnancov
- teambuildingy, vianočné párty, Dni zdravia,...
Mám záujem
ID: 4943185
Dátum zverejnenia: 17.10.2024
2024-10-17
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Recepčná Spoločnosť: EY – Ernst & Young
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac