Senior konzultant/ka na oddelení finančného a účtovného poradenstva

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiac2 000+ EUR/mesiac alebo dohodou v závislosti od predchádzajúcich pracovných skúseností
Náš tím je orientovaný na komplexné poradenstvo pre finančné oddelenia. Od efektívneho nastavenia procesov, cez poradenstvo zamerané na konkrétne jednorazové problémy, až po vykonávanie konkrétnych funkcií (napr. príprava konsolidácií).

Našim ultimátnym cieľom je byť partnerom pre finančných riaditeľov a umožniť im držať krok s rýchlo sa vyvíjajúcim prostredím. To vieme dosiahnuť zvýšením produktivity, zabezpečením súladu s legislatívou a odbremenením od činností s nižšou pridanou hodnotou.

Tvoja príležitosť

Hľadáme nových členov tímu so skúsenosťami z oblasti auditu a poradenstva, ktorí sa ďalej chcú špecializovať na poradenstvo v oblasti financií a účtovníctva, navrhovať riešenia aj na tie najzložitejšie požiadavky klientov, viesť a mentorovať tím junior konzultantov a angažovať sa na rôznorodých projektoch v tejto oblasti.

Čo budeš robiť

• participovať na konzultačných projektoch týkajúcich sa implementácie medzinárodných účtovných štandardov IFRS,
• zúčastňovať sa na projektoch zameraných na konsolidáciu účtovných závierok pre medzinárodné a lokálne skupiny firiem,
• podieľať sa na príprave a písaní komentárov ku komplexným účtovným témam v rámci účtovného poradenstva,
• zúčastňovať sa na projektoch týkajúcich sa nastavenia / vylepšenia finančných procesov,
• spracovávať a pripravovať údaje pre projekty zamerané na analýzu dát,
• koordinovať prácu s klientom a interným tímom,
• podieľať sa na odbornom vedení a vzdelávaní juniornejších kolegov.

Zručnosti a predpoklady na úspech

• vysokoškolské vzdelanie ekonomického alebo technického zamerania,
• min. 2 roky skúseností s auditom, účtovníctvom alebo finančným poradenstvom,
• znalosť IFRS, prípadne iných účtovných štandardov,
• skúsenosť s koordinovaním práce menej skúsených členov tímu,
• logické a analytické myslenie,
• ochota učiť sa nové veci,
• veľmi dobré komunikačné schopnosti,
• pro-klientská orientácia,
• plynulá znalosť anglického jazyka,
• výborná znalosť MS Excel,
• znalosť MS Power BI výhodou.

Čo ponúkame

Ponúkame pestrú škálu benefitov, ktorá zahŕňa:

• pracovný pomer na dobu neurčitú
• home office a flexibilný pracovný čas
• ACCA qualification & membership
• nadčasy? U nás sú preplatené!
• bonusovú dovolenku až do výšky 5 pracovných dní
• bonusy a odmeny zohľadňujúce tvoj individuálny výkon
• pestrú kafetériu benefitov, ktorú si každý nakombinuje podľa toho, čo ho zaujíma:

• fyzické a duševné zdravie (preventívna prehliadka, príspevok do 3. piliera,...)
• príspevok na vzdelávanie
• príspevok na dopravu
• príspevok na kúpu športových potrieb
• preplatenie lístkov do kina, divadla, a pod.

• príspevok pri narodení dieťaťa či svadbe
• odmenu za odporúčanie kandidáta
• iPhone a notebook aj na súkromné účely
• zamestnanecký paušál a zvýhodnene ponuky paušálov pre rodinu a blízkych
• online kurzy angličtiny
• podporujeme zamestnancov v odbornej kvalifikácií a plne hradíme poplatky za
certifikácie – ako napr. ACCA, CFA, členstvá v SKAU, SKDP, SAK a pod.
• Multisport kartu
• masáže na pracovisku každý týždeň
• pravidelné hodiny funkčného tréningu v office
• psychologické poradenstvo
• zamestnanecké zľavy u partnerov
• pracovné výročia odmeňujeme nadštandardne
• lyžovačka v Jasnej? Sme za! Každoročne organizujeme lyžovačku pre
zamestnancov
• teambuildingy, vianočné párty, Dni zdravia,...

Mám záujem
ID: 4694306  Dátum zverejnenia: 21.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac