Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky

Front desk representative
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou/júl 2023
dohodou/júl 2023
Mzdové podmienky (brutto)
1 250 EUR/mesiacV závislosti od vzdelania a skúseností môže byť ponúknutá mzda vyššia
1 250 EUR/mesiacV závislosti od vzdelania a skúseností môže byť ponúknutá mzda vyššia
Ak túžiš pracovať v administratívnej oblasti, vieš sa vynájsť v každej situácii a s úsmevom vyriešiť všetky úlohy, EY recepcia je pre teba ideálne pracovné miesto.
Čo budeš robiť
• preberať prichádzajúce telefonické hovory
• spravovať konferenčné miestnosti a stretnutia, vrátane vítania klientov a hostí a podávania občerstvenia
• spravovať a viesť evidenciu firemnej korešpondencie, spolupracovať s kuriérom a poštou, registrovať zásielky
• spravovať firemné objednávky a nákupy, spolupracovať s dodávateľmi a poskytovateľmi služieb
• vydávať prístupy a registrácie nových kolegov do niektorých dodávateľských systémov (vstupné karty, taxi, DocuSign, skrinky)
• aktívne sa zúčastňovať na prevádzkových úlohách kancelárie, vrátane komunikácie s dodávateľmi a na rokovaniach pri vyjednávaní zmlúv
• obsluhovať interné systémy (kamery, vstupné karty, objednávacie systémy)
• monitorovať stav kancelárií, ako aj ich vybavenia a zásob v kanceláriách v Košiciach, Žiline a Bratislave
• vykonávať ďalšie úlohy pridelené manažérom oddelenia Facilities, ktoré budú tvoriť tvoju ďalšiu pracovnú náplň
• spravovať konferenčné miestnosti a stretnutia, vrátane vítania klientov a hostí a podávania občerstvenia
• spravovať a viesť evidenciu firemnej korešpondencie, spolupracovať s kuriérom a poštou, registrovať zásielky
• spravovať firemné objednávky a nákupy, spolupracovať s dodávateľmi a poskytovateľmi služieb
• vydávať prístupy a registrácie nových kolegov do niektorých dodávateľských systémov (vstupné karty, taxi, DocuSign, skrinky)
• aktívne sa zúčastňovať na prevádzkových úlohách kancelárie, vrátane komunikácie s dodávateľmi a na rokovaniach pri vyjednávaní zmlúv
• obsluhovať interné systémy (kamery, vstupné karty, objednávacie systémy)
• monitorovať stav kancelárií, ako aj ich vybavenia a zásob v kanceláriách v Košiciach, Žiline a Bratislave
• vykonávať ďalšie úlohy pridelené manažérom oddelenia Facilities, ktoré budú tvoriť tvoju ďalšiu pracovnú náplň
Zručnosti a predpoklady na úspech
• ukončené min. stredoškolské vzdelanie s maturitou
• aktívna znalosť anglického jazyka
• MS Office (Word, Excel) - aktívny používateľ
• príjemné a reprezentatívne vystupovanie
• výborne komunikačné a organizačné schopnosti
• flexibilita
• proaktívny prístup
• schopnosť riešiť problémy a určovať priority
• aktívna znalosť anglického jazyka
• MS Office (Word, Excel) - aktívny používateľ
• príjemné a reprezentatívne vystupovanie
• výborne komunikačné a organizačné schopnosti
• flexibilita
• proaktívny prístup
• schopnosť riešiť problémy a určovať priority
Čo ponúkame
Ponúkame pestrú škálu benefitov, ktorá zahŕňa:
• príspevok na vzdelávanie
• príspevok na dopravu
• príspevok na kúpu športových potrieb
• preplatenie lístkov do kina, divadla, a pod.
- flexibilný pracovný čas
- bonusovú dovolenku až do výšky 5 pracovných dní
- bonusy a odmeny zohľadňujúce tvoj individuálny výkon
- pestrú kafetériu benefitov, ktorú si každý nakombinuje podľa toho, čo ho zaujíma:
• príspevok na vzdelávanie
• príspevok na dopravu
• príspevok na kúpu športových potrieb
• preplatenie lístkov do kina, divadla, a pod.
- príspevok pri narodení dieťaťa či svadbe
- iPhone a notebook aj na súkromné účely
- zamestnanecký paušál a zvýhodnene ponuky paušálov pre rodinu a blízkych
- online kurzy angličtiny
- Multisport kartu
- masáže na pracovisku každý týždeň
- psychologické poradenstvo
- zamestnanecké zľavy u partnerov
- pracovné výročia odmeňujeme nadštandardne
- lyžovačka v Jasnej? Sme za! Každoročne organizujeme lyžovačku pre zamestnancov
- teambuildingy, vianočné párty, Dni zdravia,...
Mám záujem
ID: 4573104
Dátum zverejnenia: 7.6.2023
2023-06-07
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Recepčná Spoločnosť: EY – Ernst & Young
Základná zložka mzdy (brutto): 1 250 EUR/mesiac