Intern na oddelení finančného a účtovného poradenstva

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), internship, stáž
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
7,5 EUR/hod.
Náš tím špecializujúci sa na finančné a účtovné poradenstvo tvoria odborníci, ktorí majú skúsenosti s praktickou implementáciou účtovných štandardov vrátane plánovania a realizácie komplexných projektov, ako je prechod z národných účtovných predpisov na medzinárodné štandardy finančného výkazníctva (IFRS). Úzko spolupracujeme s finančnými riaditeľmi, členmi výborov pre audit, vedúcimi oddelení treasury a ďalšími finančnými manažérmi a pomáhame im správne interpretovať plánované zmeny účtovných štandardov a iných predpisov a posúdiť, ako tieto zmeny ovplyvnia ich spoločnosť.

Poskytujeme podporu nielen pri usmerňovaní spoločností spleťou IFRS, v oblasti správy a regulačných požiadaviek, ale aj pri konfrontácii s novým fenoménom vo svete IT – tzv. big data a poradenstvo v oblasti automatizácie finančných procesov.

Tvoja príležitosť

Ako Intern na oddelení FAASu (Financial & Accounting Advisory Services) sa staneš členom mladého tímu odborníkov, ktorí sa špecializujú na komplexné účtovné a finančné problémy, používajú najmodernejšie nástroje a postupy, a vďaka tomu sú schopní s úspechom vyriešiť aj tie najzložitejšie požiadavky klientov.

Čo budeš robiť

• Zúčastňovať sa na konzultačných projektoch týkajúcich sa implementácie Medzinárodných účtovných štandardov IFRS
• Zúčastňovať sa na projektoch zameraných na konsolidáciu účtovných závierok pre medzinárodné a lokálne skupiny firiem
• Zúčastňovať sa na projektoch súvisiacich so zefektívňovaním finančných procesov
• Zúčastňovať sa na projektoch týkajúcich sa nastavenia / vylepšenia procesov
• Spracovávať a pripravovať údaje pre projekty zamerané na analýzu dát

Zručnosti a predpoklady na úspech

• Študent 3. až 5. ročníka ekonomického alebo technického zamerania
• Znalosť účtovania, ktoréhokoľvek z nasledujúcich výhodou: slovenské účtovné štandardy / IFRS / US GAAP
• Skúsenosť v zahraničí, napríklad medzinárodné štipendium alebo pracovné skúsenosti, je výhodou
• Veľmi dobré komunikačné schopnosti
• Ochota učiť sa a neustále na sebe pracovať
• Proklientska orientácia
• Analytický spôsob myslenia
• Plynulá znalosť anglického jazyka
• Počítačová znalosť – pokročilá znalosť MS Office nutná

Čo ponúkame

Ponúkame pestrú škálu benefitov, ktorá zahŕňa:
• home office a flexibilný pracovný čas
• príspevok na stravovanie
• odmenu za odporúčanie kandidáta
• v prípade obojstrannej spokojnosti, práca na trvalý pracovný pomer po ukončení štúdia
• iPhone a notebook
• MultiSport kartu
• online kurzy angličtiny
• široké portfólium odborných kurzov, e-learningov,..
• masáže na pracovisku každý týždeň
• pravidelné hodiny jógy priamo v office
• psychologické poradenstvo
• zamestnanecké zľavy u partnerov
• pracovné výročia odmeňujeme nadštandardne
• lyžovačka v Jasnej? Sme za! Každoročne organizujeme lyžovačku pre zamestnancov
• teambuildingy, vianočné párty, Dni zdravia,...

Mám záujem
ID: 4445181  Dátum zverejnenia: 10.7.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 7,5 EUR/hod.