Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčná/ý & Facility koordinátor/ka
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou / 1.8.2022
dohodou / 1.8.2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac
1 300 EUR/mesiac
Ak túžiš pracovať v administratívnej oblasti ale zároveň byť aj súčasťou tímu Facility manažmentu, vieš sa vynájsť v každej situácii a s úsmevom vyriešiť všetky úlohy, EY recepcia kombinovaná s rolou Facility koordinátora je pre teba ideálne pracovné miesto.
Čo budeš robiť
• preberať prichádzajúce telefonické hovory
• spravovať konferenčné miestnosti a stretnutia, vrátane vítania klientov a hostí a podávania občerstvenia
• spravovať a viesť evidenciu firemnej korešpondencie, spolupracovať s kuriérom a poštou, registrovať zásielky
• spravovať firemné objednávky a nákupy, spolupracovať s dodávateľmi a poskytovateľmi služieb
• vydávať prístupy a registrácie nových kolegov do niektorých dodávateľských systémov (vstupné karty, taxi, DocuSign, skrinky)
• aktívne sa zúčastňovať na prevádzkových úlohách kancelárie, vrátane komunikácie s dodávateľmi a na rokovaniach pri vyjednávaní zmlúv
• zúčastňovať sa na procese rozpočtovania a forecastingu nákladov v oblasti Facility
• posudzovať zmluvné podmienky a aplikácie povinných právnych klauzúl do zmlúv s dodávateľmi
• obsluhovať interné systémy (kamery, vstupné karty, objednávacie systémy)
• monitorovať stav kancelárií, ako aj ich vybavenia a zásob v kanceláriách v Košiciach, Žiline a Bratislave
• vykonávať ďalšie úlohy pridelené manažérom oddelenia Facilities, ktoré budú tvoriť tvoju ďalšiu pracovnú náplň
• spravovať konferenčné miestnosti a stretnutia, vrátane vítania klientov a hostí a podávania občerstvenia
• spravovať a viesť evidenciu firemnej korešpondencie, spolupracovať s kuriérom a poštou, registrovať zásielky
• spravovať firemné objednávky a nákupy, spolupracovať s dodávateľmi a poskytovateľmi služieb
• vydávať prístupy a registrácie nových kolegov do niektorých dodávateľských systémov (vstupné karty, taxi, DocuSign, skrinky)
• aktívne sa zúčastňovať na prevádzkových úlohách kancelárie, vrátane komunikácie s dodávateľmi a na rokovaniach pri vyjednávaní zmlúv
• zúčastňovať sa na procese rozpočtovania a forecastingu nákladov v oblasti Facility
• posudzovať zmluvné podmienky a aplikácie povinných právnych klauzúl do zmlúv s dodávateľmi
• obsluhovať interné systémy (kamery, vstupné karty, objednávacie systémy)
• monitorovať stav kancelárií, ako aj ich vybavenia a zásob v kanceláriách v Košiciach, Žiline a Bratislave
• vykonávať ďalšie úlohy pridelené manažérom oddelenia Facilities, ktoré budú tvoriť tvoju ďalšiu pracovnú náplň
Zručnosti a predpoklady na úspech
• ukončené min. stredoškolské vzdelanie s maturitou
• aktívna znalosť anglického jazyka
• MS Office (Word, Excel) - aktívny používateľ
• príjemné a reprezentatívne vystupovanie
• výborne komunikačné a organizačné schopnosti
• flexibilita
• proaktívny prístup
• schopnosť riešiť problémy a určovať priority
• aktívna znalosť anglického jazyka
• MS Office (Word, Excel) - aktívny používateľ
• príjemné a reprezentatívne vystupovanie
• výborne komunikačné a organizačné schopnosti
• flexibilita
• proaktívny prístup
• schopnosť riešiť problémy a určovať priority
Čo ponúkame
Ponúkame pestrú kafetériu benefitov, ktorá zahŕňa:
• fyzické a duševné zdravie (preventívna prehliadka, príspevok do 3. piliera,...)
• príspevok na vzdelávanie
• príspevok na dopravu
• príspevok na kúpu športových potrieb
• preplatenie lístkov do kina, divadla, a pod.
• MultiSport kartu
Taktiež od nás dostaneš
• iPhone a notebook
• dovolenku nad zákonom stanovený rámec
• životné a úrazové poistenie
• jazykové kurzy
• fyzické a duševné zdravie (preventívna prehliadka, príspevok do 3. piliera,...)
• príspevok na vzdelávanie
• príspevok na dopravu
• príspevok na kúpu športových potrieb
• preplatenie lístkov do kina, divadla, a pod.
• MultiSport kartu
Taktiež od nás dostaneš
• iPhone a notebook
• dovolenku nad zákonom stanovený rámec
• životné a úrazové poistenie
• jazykové kurzy
Mám záujem
ID: 4348189
Dátum zverejnenia: 6.9.2022
2022-09-06
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Recepčná Spoločnosť: EY – Ernst & Young
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac