Konzultant pre oblasť riadenia kreditného rizika - Bratislava

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
2 100 EUR/mesiacfinálna čiastka bude dohodnutá v závislosti od predchádzajúcich pracovných skúseností

Tvoja príležitosť

Ako jeden z najrýchlejšie sa rozvíjajúcich tímov na poradenskom trhu hľadáme nových kolegov do nášho tímu Credit Risk. Staneš sa členom mladého tímu 30 profesionálov, ktorí majú prevažne matematické vzdelanie. Väčšina projektov bude realizovaná z Bratislavy, očakávame však, že cestovanie (ak to situácia umožní) bude súčasťou tvojej práce. Naši klienti sú globálne finančné skupiny pôsobiace v strednej Európe, USA a ďalších regiónoch sveta. Pomáhame im s rôznymi zlepšeniami procesov riadenia úverového rizika, vývojom a validáciou modelov, stresovým testovaním, výpočtom kapitálovej primeranosti, analýzami dopadu nových regulácií ako aj mnohými ďalšími oblasťami.

Čo budeš robiť

Tvojou hlavnou úlohou bude vedenie projektov v oblasti výpočtu očakávaných strát v súlade s IFRS 9 štandardom, v oblasti IRB modelovania a záťažového testovania. Zameranie projektov je veľmi široké a zahŕňa najmä nasledovné témy:

• dizajnovanie metodík na výpočet očakávaných strát v súlade s IFRS 9 štandardom (vrátane komponentných modelov PD, LGD, EAD a podobne), prípadne kontrola metodík (ako podpora auditného oddelenia)
• metodologická podpora pri implementáciách vlastného softvéru na výpočet očakávaných strát v súlade s IFRS 9 štandardom
• back-testing očakávaných strát
• podpora klientov pri výpočte dopadov záťažového testovania v oblasti kreditného rizika v súlade s nariadeniami EBA
• validácia IFRS 9 a IRB modelov
• vývoj IFRS 9 a IRB modelov
• vedenie tímu juniornejších kolegov

V našom tíme budeš mať možnosť získať rozhľad a učiť sa stále nové veci, keďže každý projekt je v niečom iný.

Zručnosti a predpoklady na úspech

• minimálne 2-ročná skúsenosť v oblasti IFRS 9, IRB alebo EBA záťažového testovania
• vysokoškolské vzdelanie v oblasti ekonómie, matematiky, štatistiky alebo ekonometrie
• dobre rozvinuté komunikačné schopnosti
• zodpovednosť a proaktivita
• schopnosť pracovať v tíme
• skúsenosti s riadením zákazky/projektu a vedením juniornejších členov tímu
• výborná znalosť anglického jazyka (na niektorých projektoch celá komunikácia prebieha v angličtine)
• počítačové zručnosti (MS Office, pokročilá znalosť MS Excel; SQL, VBA, R, Python, SAS výhodou)

Čo ponúkame

Ponúkame pestrú škálu benefitov, ktorá zahŕňa:
  • pracovný pomer na dobu neurčitú
  • home office a flexibilný pracovný čas
  • nadčasy? U nás sú preplatené!
  • bonusovú dovolenku až do výšky 5 pracovných dní
  • bonusy a odmeny zohľadňujúce tvoj individuálny výkon
  • pestrú kafetériu benefitov, ktorú si každý nakombinuje podľa toho, čo ho zaujíma:
• fyzické a duševné zdravie (preventívna prehliadka, príspevok do 3. piliera,...)
• príspevok na vzdelávanie
• príspevok na dopravu
• príspevok na kúpu športových potrieb
• preplatenie lístkov do kina, divadla, a pod.
  • príspevok pri narodení dieťaťa či svadbe
  • odmenu za odporúčanie kandidáta
  • iPhone a notebook aj na súkromné účely
  • zamestnanecký paušál a zvýhodnene ponuky paušálov pre rodinu a blízkych
  • online kurzy angličtiny
  • podporujeme zamestnancov v odbornej kvalifikácií a plne hradíme poplatky za certifikácie – ako napr. ACCA, CFA, členstvá v SKAU, SKDP, SAK a pod.
  • Multisport kartu
  • masáže na pracovisku každý týždeň
  • pravidelné hodiny jógy priamo v office
  • psychologické poradenstvo
  • zamestnanecké zľavy u partnerov
  • pracovné výročia odmeňujeme nadštandardne
  • lyžovačka v Jasnej? Sme za! Každoročne organizujeme lyžovačku pre zamestnancov
  • teambuildingy, vianočné párty, Dni zdravia,...

Mám záujem
ID: 4203108  Dátum zverejnenia: 2.10.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 2 100 EUR/mesiac