Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
IT Service Desk Assistant
Miesto práce
Žižkova, Bratislava
Žižkova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1350€ v závislosti od vzdelania a pracovných skúseností
1350€ v závislosti od vzdelania a pracovných skúseností
Čo budeš robiť
• Pripravovať hardvér a softvér pre koncových užívateľov vrátane inštalácie, konfigurácie a testovania zložitejšieho firemného hardvéru
• Koordinovať opravu hardvéru koncových užívateľov a reinštaláciu softvéru
• Riešiť incidenty týkajúce sa firemného štandardného softvéru a hardvéru koncových užívateľov vrátane smartfónov
• Identifikovať zdroje technických problémov s cieľom predísť ich vzniku v budúcnosti
• Vykonávať činnosti v oblasti správy majetku (obstarávanie, príjem, inventár, sledovanie, distribúcia, a iné)
• Poskytovať podporu pre kolegov v iných oblastiach (telekomunikácie, siete, hosťovacie služby)
• Asistovať pri off-site firemných stretnutiach
• Koordinovať opravu hardvéru koncových užívateľov a reinštaláciu softvéru
• Riešiť incidenty týkajúce sa firemného štandardného softvéru a hardvéru koncových užívateľov vrátane smartfónov
• Identifikovať zdroje technických problémov s cieľom predísť ich vzniku v budúcnosti
• Vykonávať činnosti v oblasti správy majetku (obstarávanie, príjem, inventár, sledovanie, distribúcia, a iné)
• Poskytovať podporu pre kolegov v iných oblastiach (telekomunikácie, siete, hosťovacie služby)
• Asistovať pri off-site firemných stretnutiach
Zručnosti a predpoklady na úspech
• Ukončené stredoškolské vzdelanie, preferovaná IT špecializácia
• Predchádzajúca skúsenosť na podobnej pozícii vítaná
• Orientácia na detail, schopnosť pracovať na viacerých úlohách naraz a pod časovým tlakom
• Schopnosť pracovať v tíme
• Dobré komunikačné zručnosti v slovenskom a anglickom jazyku
• Základná znalosť MS Windows 7, 10, MS Office, SharePoint, počítačovej bezpečnosti a prístupových práv
• Základné poznatky o ITIL a sieťach založených na protokole TCP/IP
• Predchádzajúca skúsenosť na podobnej pozícii vítaná
• Orientácia na detail, schopnosť pracovať na viacerých úlohách naraz a pod časovým tlakom
• Schopnosť pracovať v tíme
• Dobré komunikačné zručnosti v slovenskom a anglickom jazyku
• Základná znalosť MS Windows 7, 10, MS Office, SharePoint, počítačovej bezpečnosti a prístupových práv
• Základné poznatky o ITIL a sieťach založených na protokole TCP/IP
Čo ponúkame
• Pracovnú zmluvu, ktorá bude uzatvorená na dobu určitú v trvaní jedného roka s možnosťou predĺženia
• 6 týždňov dovolenky
• iPhone a notebook
• Nadštandardné pracovné priestory - Office roka 2017
• Extra príplatok na stravovanie
• Jazykové kurzy
• Školenia na lokálnej a medzinárodnej úrovni
• Životné a úrazové poistenie
• MultiSport karta
• 6 týždňov dovolenky
• iPhone a notebook
• Nadštandardné pracovné priestory - Office roka 2017
• Extra príplatok na stravovanie
• Jazykové kurzy
• Školenia na lokálnej a medzinárodnej úrovni
• Životné a úrazové poistenie
• MultiSport karta
Mám záujem
ID: 3711602
Dátum zverejnenia: 12.8.2019
2019-08-12
lokalita: Bratislava Pozícia: IT/Technical Support Specialist Spoločnosť: EY – Ernst & Young
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1350€ v závislosti od vzdelania a pracovných skúseností