Obchodný manažér pre kľúčových zákazníkov /Key Account Manager/ pre silnú logistickú a prepravnú spoločnosť, konkrétne do pobočky Senec

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislavský kraj, Senec
  • Ponúkaný plat (brutto): Atraktívne finančné hodnotenie
  • Termín nástupu: Ihneď/Dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Key Account Manager vykonáva nasledujúce aktivity:
- V zverenom regióne aktívne vyhľadáva u zákazníkov nové obchodné príležitosti.
- Registruje výberové a dopytové konania a je zodpovedný za ich spracovanie a včasné odovzdanie.
- Zisťuje informácie o kľúčových zákazníkoch v zverenom regióne.
- Spracováva dopyty zákazníkov ako externých tak aj v rámci interných systémov.
- Pre klientov a projekty za ktoré je zodpovedný zabezpečuje spracovanie a predkladanie ponúk všetkých produktov a služieb poskytovaných skupinou Geis.
- V rámci zvereného regiónu zabezpečuje podporu a starostlivosť o existujúcich zákazníkov formou osobných rokovaní a pravidelne vyhodnocuje a analyzuje úroveň spolupráce s jednotlivými zákazníkmi. V spolupráci s príslušnými spolupracovníkmi zaisťuje realizáciu dohodnutých riešení, postupov a procesov.
- Zabezpečuje vypracovanie a podpis zmlúv so zákazníkmi.
- Reviduje existujúce Zasielateľské zmluvy podľa doby platnosti a aktualizuje cenové tarify na základe porovnania počtu zásielok odovzdaných na prepravu zákazníkom za určité obdobie oproti prisľúbenému počtu zásielok.
- Zodpovedá za stav pohľadávok zvereného regiónu.
- Zodpovedá za zadávanie dát, správu a aktualizáciu interných systémov.
- Zabezpečuje prístupy zákazníkom do zákazníckych aplikácií (napr. GClient).
- V rámci obchodných prípadov zaisťuje základnú podporu v oblasti zákazníckych aplikácií.
- Obchoduje v súlade s VOP platnými pre daný produkt a v spolupráci s prevádzkovým oddelením zabezpečuje dodržiavanie VOP u existujúcich zákazníkov.
- Spracováva reporty v daných termínoch podľa zadania svojich nadriadených.
- Monitoruje aktivity konkurencie.
- Spolupracuje s reklamačným a prevádzkovým oddelením na riešení reklamačných prípadov.
- Predkladá návrhy marketingových kampaní.
- Dodržiava pokyny BOZP a PO.
- Dodržiava mlčanlivosť vo veciach osobného a služobného charakteru.
- V prípade potreby vykonáva ďalšie práce, ktoré súvisia s dohodnutým druhom práce na základe rozhodnutia nadriadeného.
- Ovláda riadenú dokumentáciu spoločnosti, ktorá súvisí s dohodnutým druhom práce.

Iné výhody

- Zázemie silnej, prosperujúcej nadnárodnej spoločnosti patriacej k lídrom na slovenskom trhu
- Možnosť sebarealizácie zaujímavou a zodpovednou prácou,
- Motivačné platové ohodnotenie
- Vzdelávací firemný program
- Služobné auto aj na súkromné použitie
- Notebook s dátovým napojením, mobilný telefón

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Doprava, logistika

Náš klient patrí medzi najväčšie logistické a prepravné spoločnosti na Slovensku aj v zahraničí.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- organizačné a obchodné zručnosti
- prax v obchode min. 3 roky

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

EXPRESS PEOPLE, s.r.o. je personálna agentúra s medzinárodnou pôsobnosťou, ktorá je na trhu od roku 1998. Špecializuje sa na poskytovanie služieb Temporary a Permanent placement. Okrem Slovenska pôsobí aj v Česku, Poľsku, Rumunsku a Srbsku. Spoločnosť od svojho založenia obsadila doma aj v zahraničí už vyše 35 000 pracovných miest, a to hlavne v oblasti priemyslu, výroby a logistiky.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (33336/2004 - OSS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o túto pracovnú pozíciu, pošlite mi Váš životopis na moju emailovú adresu katarina.handzakova@express-people.com. Vybraných uchádzačov budem kontaktovať. Ďakujem všetkým uchádzačom za záujem a spoluprácu.

Adresa spoločnosti

SK EXPRES, s.r.o.
Štúrova 27
04001 Košice
http://www.express-praca.sk

Kontakt

Kontakt

02/ 20 839 500
info@express-people.sk
www.express-people.sk www.express-praca.sk

Adresa

Biznis Centrum Košice
Štúrova 27
0401 Košice

  
ID: 3258734   Dátum zverejnenia: 1.12.2017