Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
First Impression & HR Operations Manager
Bloomreach SK s.r.o.
Miesto práce
Twin City B, Mlynske Nivy 12, Bratislava
Twin City B, Mlynske Nivy 12, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
by agreement
by agreement
Mzdové podmienky (brutto)
Fixed monthly salary + Company Stock Options
Fixed monthly salary + Company Stock Options
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Inovatívny prístup k práci je v dynamickom internetovom prostredí nevyhnutný. Ide o základný predpoklad, aby firma bola úspešná. V Exponea to platí pre všetky pozície vrátane HR!
Chceš sa posunúť do firmy so svetovými ambíciami a starať sa o našich kolegov po celom svete priamo zo Slovenska?
Do nášho interného HR práve hľadáme First Impression & HR Operations Managera, ktorý doplní tím, ktorý obsadzuje všetky pozície od Bratislavy, Prahy, Nemecka až po Londýn či Moskvu. Sme jednou z najrýchlejšie rastúcich softwérových firiem, kde ťa čaká nové dobrodružstvo každý deň.
Poď sa realizovať vo firme, ktorá ti dá slobodu a nechá vyniknúť tvoje schopnosti
First Impression & HR Operations Manager je pre nás kľúčovou osobou, pretože ju nováčikovia stretnú ako prvého človeka z firmy. Ty osobne tak budeš vytvárať dojem o celej firme a firemnej kultúre.
V Exponea pristupujeme k HR a výberovému procesu tak, aby z nich nový kolega mal čo najlepší zážitok. To platí i pre ďalšie HR oblasti pri nástupe, hlavne záležitosti administratívno-prevádzkového charakteru.
Daj nám o sebe vedieť, pokiaľ veríš, že ťa bude baviť práca s novými kolegami, ktorí ti starostlivosť vrátia skvelým feedbackom na onboardingový proces. Prvé skúsenosti s firmou popisuje ako skvelý zážitok na svojom osobnom blogu naša kolegyňa Luna (https://medium.com/@lunamay/the-exponea-effect-i-got-hooked-aa47303875bf)
Naše očakávánia na pozíciu a jej ciele
- Administrácia HR a riadenie onboarding procesu nových zamestnancov
- Spolupráca s Ops & Fin tímami
- Zaistenie dodržiavania pracovných zákonov
- Úzka spolupráca s HR Events Specialist a Recruiters
Náplň práce
- Vytváranie príjemného zážitku potenciálnych kandidátov pri kontakte s HR
- Front office a Back office management v oddelení HR
- Riadenie právnych záležitostí HR – príprava HR dokumentov (napr. Pracovných zmlúv), komunikácia s novými kolegami, spolupráca s právnikmi na neštandardných prípadoch, archivovanie dokumentov
- Organizovanie a udržiavanie databázy potenciálnych zamestnancov, správa internej HR databázy (nové kontrakty, presuny a ukončené pracovné pomery, platové zmeny)
- Spolupráca s účtovným a mzdovým oddelením (nástupy a odchody, dochádzka, cestovné výdavky)
- Kontrola firemnej politiky, vysvetľovanie a získavanie podpisov pro benefitné programy (napr. EGPP), procesovanie rôznych dokumentov (napr. formuláre pre cestovné výdavky)
- Zaisťovanie súladu s právnymi predpismi a právom na ochranu osobných údajov v krajinách, kde Exponea pôsobí
- Pomoc s organizovaním HR eventov
Čo sa ti bude u nás páčiť
Staneš sa súčasťou inovatívneho HR tímu! Ten vedie Veronika (inovátorka v oblasti HR so záľubou v HR marketingu a employer brand buildingu, školiteľka, mentorka a bloggerka NeonovaHR.cz), stretneš sa tiež s Ivkou (PhD študentka v oblasti Values-based Leadership, recruiting a firemná kultúra), Lenkou (Recruitment, HR marketing, eventy a interná komunikácia), Viliamom (Executive Search, HR marketing) a Luckou (Event management).
Exponea stále rastie, ako v Bratislave, tak v našich pobočkách po celom svete (Praha, Londýn, Edinburgh, Manchester, Moskva, Bogota, Palo Alto, Berlin). Celkovo nás je už vyše 100 a do roka by sme chceli celosvetovo vyrásť na dvojnásobok.
Chceš sa posunúť do firmy so svetovými ambíciami a starať sa o našich kolegov po celom svete priamo zo Slovenska?
Do nášho interného HR práve hľadáme First Impression & HR Operations Managera, ktorý doplní tím, ktorý obsadzuje všetky pozície od Bratislavy, Prahy, Nemecka až po Londýn či Moskvu. Sme jednou z najrýchlejšie rastúcich softwérových firiem, kde ťa čaká nové dobrodružstvo každý deň.
Poď sa realizovať vo firme, ktorá ti dá slobodu a nechá vyniknúť tvoje schopnosti
First Impression & HR Operations Manager je pre nás kľúčovou osobou, pretože ju nováčikovia stretnú ako prvého človeka z firmy. Ty osobne tak budeš vytvárať dojem o celej firme a firemnej kultúre.
V Exponea pristupujeme k HR a výberovému procesu tak, aby z nich nový kolega mal čo najlepší zážitok. To platí i pre ďalšie HR oblasti pri nástupe, hlavne záležitosti administratívno-prevádzkového charakteru.
Daj nám o sebe vedieť, pokiaľ veríš, že ťa bude baviť práca s novými kolegami, ktorí ti starostlivosť vrátia skvelým feedbackom na onboardingový proces. Prvé skúsenosti s firmou popisuje ako skvelý zážitok na svojom osobnom blogu naša kolegyňa Luna (https://medium.com/@lunamay/the-exponea-effect-i-got-hooked-aa47303875bf)
Naše očakávánia na pozíciu a jej ciele
- Administrácia HR a riadenie onboarding procesu nových zamestnancov
- Spolupráca s Ops & Fin tímami
- Zaistenie dodržiavania pracovných zákonov
- Úzka spolupráca s HR Events Specialist a Recruiters
Náplň práce
- Vytváranie príjemného zážitku potenciálnych kandidátov pri kontakte s HR
- Front office a Back office management v oddelení HR
- Riadenie právnych záležitostí HR – príprava HR dokumentov (napr. Pracovných zmlúv), komunikácia s novými kolegami, spolupráca s právnikmi na neštandardných prípadoch, archivovanie dokumentov
- Organizovanie a udržiavanie databázy potenciálnych zamestnancov, správa internej HR databázy (nové kontrakty, presuny a ukončené pracovné pomery, platové zmeny)
- Spolupráca s účtovným a mzdovým oddelením (nástupy a odchody, dochádzka, cestovné výdavky)
- Kontrola firemnej politiky, vysvetľovanie a získavanie podpisov pro benefitné programy (napr. EGPP), procesovanie rôznych dokumentov (napr. formuláre pre cestovné výdavky)
- Zaisťovanie súladu s právnymi predpismi a právom na ochranu osobných údajov v krajinách, kde Exponea pôsobí
- Pomoc s organizovaním HR eventov
Čo sa ti bude u nás páčiť
Staneš sa súčasťou inovatívneho HR tímu! Ten vedie Veronika (inovátorka v oblasti HR so záľubou v HR marketingu a employer brand buildingu, školiteľka, mentorka a bloggerka NeonovaHR.cz), stretneš sa tiež s Ivkou (PhD študentka v oblasti Values-based Leadership, recruiting a firemná kultúra), Lenkou (Recruitment, HR marketing, eventy a interná komunikácia), Viliamom (Executive Search, HR marketing) a Luckou (Event management).
Exponea stále rastie, ako v Bratislave, tak v našich pobočkách po celom svete (Praha, Londýn, Edinburgh, Manchester, Moskva, Bogota, Palo Alto, Berlin). Celkovo nás je už vyše 100 a do roka by sme chceli celosvetovo vyrásť na dvojnásobok.
Zamestnanecké výhody, benefity
A co ešte ponúkame:
- Zamestnanie na full-time TPP.
- Možnosť rozvíjať sa v spoločnosti, ktorá je dnes jednou z najrýchlejšie rastúcich firiem vo svojej oblasti na svete.
- Dôležité miesto v malom tíme, kde nápady a inovácie sú vítané a rýchlo realizované.
- Dostaneš veľkú slobodu a dôveru. Nemáme “pípačky”, korporátne pravidlá ani dlhé schvaľovacie procesy. Od prvého dňa nás zaujímajú výsledky. So slobodou je však spojená zodpovednosť.
- Spoluvlastnenie firmy prostredníctvom zamestnaneckých akcií.
- Platové podmienky s ohodnotením zodpovedajúcemu nasadeniu a zručnostiam.
- Možnosť vybrať si počítač, knihy, cvičenie alebo hodiny angličtiny a ďalšie výhody.
- Využiješ zázemie v centre Bratislavy s výbornou dostupnosťou. Mrkni na naše kancelárie v Twin City (https://vimeo.com/227703255).
- Priateľská atmosféra a motivovaní kolegovia, ktorých ich práca baví (https://youtu.be/6vwwXwvvpsA).
- Zamestnanie na full-time TPP.
- Možnosť rozvíjať sa v spoločnosti, ktorá je dnes jednou z najrýchlejšie rastúcich firiem vo svojej oblasti na svete.
- Dôležité miesto v malom tíme, kde nápady a inovácie sú vítané a rýchlo realizované.
- Dostaneš veľkú slobodu a dôveru. Nemáme “pípačky”, korporátne pravidlá ani dlhé schvaľovacie procesy. Od prvého dňa nás zaujímajú výsledky. So slobodou je však spojená zodpovednosť.
- Spoluvlastnenie firmy prostredníctvom zamestnaneckých akcií.
- Platové podmienky s ohodnotením zodpovedajúcemu nasadeniu a zručnostiam.
- Možnosť vybrať si počítač, knihy, cvičenie alebo hodiny angličtiny a ďalšie výhody.
- Využiješ zázemie v centre Bratislavy s výbornou dostupnosťou. Mrkni na naše kancelárie v Twin City (https://vimeo.com/227703255).
- Priateľská atmosféra a motivovaní kolegovia, ktorých ich práca baví (https://youtu.be/6vwwXwvvpsA).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Personalistika - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme človeka, ktorý:
- pracoval na podobnej pozícii
- má príjemné vystupovanie a myslí pozitívne
vie byť nápomocný a dokáže odhadnúť ľudí aj situácie
- vyzná se v pracovnom práve (alebo sa ho rýchlo doučí)
- je zameraný na detail a má vynikajúce organizačné schopnosti
- rád komunikuje s ľuďmi a má excelentné komunikačné zručnosti
- pracoval na podobnej pozícii
- má príjemné vystupovanie a myslí pozitívne
vie byť nápomocný a dokáže odhadnúť ľudí aj situácie
- vyzná se v pracovnom práve (alebo sa ho rýchlo doučí)
- je zameraný na detail a má vynikajúce organizačné schopnosti
- rád komunikuje s ľuďmi a má excelentné komunikačné zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Bloomreach is the world’s #1 Commerce Experience Cloud, empowering brands to deliver customer journeys so personalized, they feel like magic. It offers a suite of products that drive true personalization and digital commerce growth, including:
• Discovery, offering AI-driven search and merchandising
• Content, offering a headless CMS
• Engagement, offering a leading CDP and marketing automation solutions
Together, these solutions combine the power of unified customer and product data with the speed and scale of AI optimization, enabling revenue-driving digital commerce experiences that convert on any channel and every journey.
Bloomreach serves over 850 global brands including Albertsons, Bosch, Puma, FC Bayern München, and Marks & Spencer. Bloomreach recently raised $175 million in a Series F funding round, bringing its total valuation to $2.2 billion.
The investment was led by Goldman Sachs Asset Management with participation from Bain Capital Ventures and Sixth Street Growth. For more information, visit Bloomreach.com.
• Discovery, offering AI-driven search and merchandising
• Content, offering a headless CMS
• Engagement, offering a leading CDP and marketing automation solutions
Together, these solutions combine the power of unified customer and product data with the speed and scale of AI optimization, enabling revenue-driving digital commerce experiences that convert on any channel and every journey.
Bloomreach serves over 850 global brands including Albertsons, Bosch, Puma, FC Bayern München, and Marks & Spencer. Bloomreach recently raised $175 million in a Series F funding round, bringing its total valuation to $2.2 billion.
The investment was led by Goldman Sachs Asset Management with participation from Bain Capital Ventures and Sixth Street Growth. For more information, visit Bloomreach.com.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 3219599
Dátum zverejnenia: 19.10.2017
2017-10-19
lokalita: Bratislava Pozícia: HR asistent, HR Koordinátor, Office manager, Personalista Spoločnosť: Bloomreach SK s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Fixed monthly salary + Company Stock Options