Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Riaditeľ/ka personálneho odboru
EXIMBANKA SR
Miesto práce
Grösslingová 1, Bratislava
Grösslingová 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 300 EUR/mesiacfinálna mzda je závislá od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta a potom postupný nárast + ročné odmeny
2 300 EUR/mesiacfinálna mzda je závislá od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta a potom postupný nárast + ročné odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do tímu na odbore personálnom hľadáme kolegu/kolegyňu, ktorý/á má záujem pracovať v inštitúcii podporujúcej slovenské firmy pri exporte do celého sveta.
Zodpovednosti a úlohy pracovnej pozície:
- zodpovedá za samostatné vedenie odboru,
- zabezpečuje riadenie a vykonávanie procesu výberu zamestnancov,
- vykonáva činnosti súvisiace s prijímaním, zmenami, ako aj činnosti súvisiace so skončením pracovného pomeru zamestnancov, činnosti súvisiace s uzatváraním dohôd o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru a činnosti súvisiace s organizačnými zmenami,
- zabezpečuje vedenie komplexnej pracovno-právnej a mzdovej agendy zamestnancov,
- spolupracuje pri formulovaní, spravovaní a optimalizácii systému pre odmeňovanie, hodnotenie, motiváciu a benefity zamestnancov,
- zabezpečuje kompletne agendu vzdelávania zamestnancov (plány vzdelávania, sledovanie rozpočtovaných nákladov na vzdelávanie, jazykové vzdelávanie),
- pripravuje rozpočet nákladov na zamestnancov a mesačne sleduje ich čerpanie,
- štvrťročne a ročne vystavuje štatistické výkazy,
- sleduje dodržiavanie ustanovení záväzných predpisov pre oblasť vyplývajúcu z náplne činnosti odboru,
- zabezpečuje pracovnú zdravotnú službu a zdravotné prehliadky v súlade so zákonom,
- predkladá materiály na rokovanie orgánov EXIMBANKY SR,
- predkladá návrhy na automatizáciu úloh personálnej a mzdovej agendy,
- vypracováva vnútorné predpisy súvisiace s činnosťou odboru,
- vykonáva kontrolnú činnosť dodržiavania platného zákona o ochrane osobných údajov, platného zákona o zdravotnom poistení, platného zákona o ochrane osobných údajov, platného zákona o zdravotnom poistení, platného zákona o sociálnom poistení, platného zákona o dani z príjmov a interných predpisov.
Zodpovednosti a úlohy pracovnej pozície:
- zodpovedá za samostatné vedenie odboru,
- zabezpečuje riadenie a vykonávanie procesu výberu zamestnancov,
- vykonáva činnosti súvisiace s prijímaním, zmenami, ako aj činnosti súvisiace so skončením pracovného pomeru zamestnancov, činnosti súvisiace s uzatváraním dohôd o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru a činnosti súvisiace s organizačnými zmenami,
- zabezpečuje vedenie komplexnej pracovno-právnej a mzdovej agendy zamestnancov,
- spolupracuje pri formulovaní, spravovaní a optimalizácii systému pre odmeňovanie, hodnotenie, motiváciu a benefity zamestnancov,
- zabezpečuje kompletne agendu vzdelávania zamestnancov (plány vzdelávania, sledovanie rozpočtovaných nákladov na vzdelávanie, jazykové vzdelávanie),
- pripravuje rozpočet nákladov na zamestnancov a mesačne sleduje ich čerpanie,
- štvrťročne a ročne vystavuje štatistické výkazy,
- sleduje dodržiavanie ustanovení záväzných predpisov pre oblasť vyplývajúcu z náplne činnosti odboru,
- zabezpečuje pracovnú zdravotnú službu a zdravotné prehliadky v súlade so zákonom,
- predkladá materiály na rokovanie orgánov EXIMBANKY SR,
- predkladá návrhy na automatizáciu úloh personálnej a mzdovej agendy,
- vypracováva vnútorné predpisy súvisiace s činnosťou odboru,
- vykonáva kontrolnú činnosť dodržiavania platného zákona o ochrane osobných údajov, platného zákona o zdravotnom poistení, platného zákona o ochrane osobných údajov, platného zákona o zdravotnom poistení, platného zákona o sociálnom poistení, platného zákona o dani z príjmov a interných predpisov.
Zamestnanecké výhody, benefity
- pružný pracovný čas,
- 37,5 týždenná pracovná doba,
- 1 týždeň dovolenky nad rámec Zákonníka práce,
- príspevok na stravné v sume 8,50 EUR,
- ročná odmena v závislosti od plnenia hospodárskeho výsledku a plnenia individuálnych
cieľov,
- sociálny program, polročný príspevok zo sociálneho fondu,
- profesijný a odborný rozvoj,
- 7 dní home office/mesiac,
- 2 dni sick day/rok,
- príspevok zamestnávateľa na DDS,
- stabilné zamestnanie,
- podpora pri osobnom raste.
- 37,5 týždenná pracovná doba,
- 1 týždeň dovolenky nad rámec Zákonníka práce,
- príspevok na stravné v sume 8,50 EUR,
- ročná odmena v závislosti od plnenia hospodárskeho výsledku a plnenia individuálnych
cieľov,
- sociálny program, polročný príspevok zo sociálneho fondu,
- profesijný a odborný rozvoj,
- 7 dní home office/mesiac,
- 2 dni sick day/rok,
- príspevok zamestnávateľa na DDS,
- stabilné zamestnanie,
- podpora pri osobnom raste.
Informácie o výberovom konaní
Pracovný životopis zasielajte e-mailom na uvedenú adresu, s vyjadrením súhlasu so spracovaním poskytnutých osobných údajov. Na osobný pohovor budú pozvaní len uchádzači, ktorí budú spĺňať stanovené kritéria.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Právnické zameranie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
prax vo vedení personálneho a mzdového oddelenia
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť a aktívny prístup,
- samostatnosť, flexibilita,
- príjemné vystupovanie a úroveň komunikácie,
- skúsenosti s recruitment,
- schopnosť organizovať prácu,
- prezentačné schopnosti,
- znalosť programu SAP HR výhodou,
- znalosť a orientácia v Zákonníku práce,
- ovládanie mzdovej agendy a zákonov súvisiacich so mzdovou agendou,
- orientácia v oblasti vzdelávania a osobnostného rozvoja.
- samostatnosť, flexibilita,
- príjemné vystupovanie a úroveň komunikácie,
- skúsenosti s recruitment,
- schopnosť organizovať prácu,
- prezentačné schopnosti,
- znalosť programu SAP HR výhodou,
- znalosť a orientácia v Zákonníku práce,
- ovládanie mzdovej agendy a zákonov súvisiacich so mzdovou agendou,
- orientácia v oblasti vzdelávania a osobnostného rozvoja.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
EXIMBANKA SR je štátna exportná úverová agentúra a jej poslaním je podpora slovenského exportu prostredníctvom bankových a poisťovacích aktivít. Svoje aktivity úspešne rozvíja od roku 1997. Jej hlavným cieľom je zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských vývozcov tovarov a služieb na medzinárodných trhoch. Vo vzťahu ku komerčnému finančnému trhu plní komplementárnu funkciu. EXIMBANKA SR ponúka celú škálu finančných produktov spojených s vývozom , predovšetkým úverové poistenie , financovanie a záruky. Tím špecializovaných pracovníkov navrhuje odborné riešenia vývozných potrieb slovenských exportérov, založené na znalosti vývoja trhu, podnikateľského prostredia, rizika krajín a bonity dlžníkov.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4781645
Dátum zverejnenia: 11.3.2024
2024-03-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Personálny manažér, Personálny riaditeľ Spoločnosť: EXIMBANKA SR
Základná zložka mzdy (brutto): 2 300 EUR/mesiac