Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Riaditeľ/ka odboru personálneho
EXIMBANKA SR
Miesto práce
Grösslingová, Bratislava
Grösslingová, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.07.2021
01.07.2021
Mzdové podmienky (brutto)
2 200 EUR/mesiacročné odmeny
2 200 EUR/mesiacročné odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme kolegu, ktorý má záujem pracovať v riadiacej pozícií v inštitúcii podporujúcej slovenské firmy pri exporte do celého sveta, ktorého hlavnou pracovnou náplňou je:
- Zodpovedá za samostatné vedenie odboru
- Vykonáva činnosti súvisiace s prijímaním, zmenami, ako aj činnosti súvisiacimi so skončením pracovného pomeru zamestnancov, činnosti súvisiace s uzatváraním dohôd o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru, a činnosti súvisiace s organizačnými zmenami
- Zabezpečuje riadenie a vykonávanie procesu výberu zamestnancov
- Vypracováva vnútorné predpisy súvisiacich s činnosťou odboru
- Zabezpečuje vedenie komplexnej pracovno-právnej a mzdovej agendy zamestnancov
- Spolupracuje pri formulovaní, spravovaní a optimalizácii systému pre odmeňovanie, hodnotenie, motiváciu a benefity zamestnancov
- Spolupracuje pri tvorbe kolektívnej zmluvy a zabezpečuje jej vydanie
- Zabezpečuje kompletne agendu vzdelávania zamestnancov (plány vzdelávania, sledovanie rozpočtovaných nákladov na vzdelávanie, jazykové vzdelávanie)
- Vypracováva podklady na verejné obstarávanie súvisiace s činnosťou odboru
- Zabezpečuje úlohy súvisiace s realizáciou koncepcie sociálnej politiky v súlade so základnými cieľmi EXIMBANKY SR, spolupracuje pri tvorbe sociálneho fondu, realizuje schválené príspevky v komisii pre sociálny fond
- Pripravuje rozpočet nákladov na zamestnancov a mesačne sleduje ich čerpanie
- Štvrťročne a ročne vystavuje štatistické výkazy
- Sleduje dodržiavanie ustanovení záväzných predpisov pre oblasť vyplývajúcu z náplne činnosti odboru
- Zabezpečuje pracovnú zdravotnú službu a zdravotné prehliadky v súlade so zákonom
- Zabezpečuje doplnkové dôchodkové sporenie pre zamestnancov
- Predkladá materiály na rokovanie orgánov EXIMBANKY SR
- Predkladá návrhy na automatizáciu úloh personálnej a mzdovej agendy
- Vykonáva kontrolnú činnosť dodržiavania platného zákona o ochrane osobných údajov, platného zákona o zdravotnom poistení, platného zákona o sociálnom poistení, platného zákona o dani z príjmov a interných predpisov
- Zodpovedá za samostatné vedenie odboru
- Vykonáva činnosti súvisiace s prijímaním, zmenami, ako aj činnosti súvisiacimi so skončením pracovného pomeru zamestnancov, činnosti súvisiace s uzatváraním dohôd o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru, a činnosti súvisiace s organizačnými zmenami
- Zabezpečuje riadenie a vykonávanie procesu výberu zamestnancov
- Vypracováva vnútorné predpisy súvisiacich s činnosťou odboru
- Zabezpečuje vedenie komplexnej pracovno-právnej a mzdovej agendy zamestnancov
- Spolupracuje pri formulovaní, spravovaní a optimalizácii systému pre odmeňovanie, hodnotenie, motiváciu a benefity zamestnancov
- Spolupracuje pri tvorbe kolektívnej zmluvy a zabezpečuje jej vydanie
- Zabezpečuje kompletne agendu vzdelávania zamestnancov (plány vzdelávania, sledovanie rozpočtovaných nákladov na vzdelávanie, jazykové vzdelávanie)
- Vypracováva podklady na verejné obstarávanie súvisiace s činnosťou odboru
- Zabezpečuje úlohy súvisiace s realizáciou koncepcie sociálnej politiky v súlade so základnými cieľmi EXIMBANKY SR, spolupracuje pri tvorbe sociálneho fondu, realizuje schválené príspevky v komisii pre sociálny fond
- Pripravuje rozpočet nákladov na zamestnancov a mesačne sleduje ich čerpanie
- Štvrťročne a ročne vystavuje štatistické výkazy
- Sleduje dodržiavanie ustanovení záväzných predpisov pre oblasť vyplývajúcu z náplne činnosti odboru
- Zabezpečuje pracovnú zdravotnú službu a zdravotné prehliadky v súlade so zákonom
- Zabezpečuje doplnkové dôchodkové sporenie pre zamestnancov
- Predkladá materiály na rokovanie orgánov EXIMBANKY SR
- Predkladá návrhy na automatizáciu úloh personálnej a mzdovej agendy
- Vykonáva kontrolnú činnosť dodržiavania platného zákona o ochrane osobných údajov, platného zákona o zdravotnom poistení, platného zákona o sociálnom poistení, platného zákona o dani z príjmov a interných predpisov
Zamestnanecké výhody, benefity
- pružný pracovný čas
- 37,5 týždenná pracovná doba
- sociálny program
- 1 týždeň dovolenky navyše
- príspevok zamestnávateľa na DDS
- stabilné zamestnanie
- príspevok na stravné v sume 6,50€
- ročná odmena v závislosti od plnenia hospodárskeho výsledku a kritérií
- podpora pri osobnom raste
- 37,5 týždenná pracovná doba
- sociálny program
- 1 týždeň dovolenky navyše
- príspevok zamestnávateľa na DDS
- stabilné zamestnanie
- príspevok na stravné v sume 6,50€
- ročná odmena v závislosti od plnenia hospodárskeho výsledku a kritérií
- podpora pri osobnom raste
Informácie o výberovom konaní
Pracovný životopis zasielajte e-mailom na uvedenú adresu, s vyjadrením súhlasu so spracovaním poskytnutých osobných údajov.
Ďakujeme všetkým uchádzačom, kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov s pozvaním na osobný pohovor, ktorí spĺňajú stanovené kritéria.
Ďakujeme všetkým uchádzačom, kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov s pozvaním na osobný pohovor, ktorí spĺňajú stanovené kritéria.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
prax vo vedení personálneho a mzdového oddelenia
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť a aktívny prístup
- samostatnosť, flexibilita
- príjemné vystupovanie a úroveň komunikácie
- skúsenosti s recruitment
- schopnosť organizovať prácu
- prezentačné schopnosti
- znalosť programu SAP HR výhodou
- znalosť a orientácia v Zákonníku práce
- ovládanie mzdovej agendy a zákonov súvisiacich so mzdovou agendou
- orientácia v oblasti vzdelávania a osobnostného rozvoja
- samostatnosť, flexibilita
- príjemné vystupovanie a úroveň komunikácie
- skúsenosti s recruitment
- schopnosť organizovať prácu
- prezentačné schopnosti
- znalosť programu SAP HR výhodou
- znalosť a orientácia v Zákonníku práce
- ovládanie mzdovej agendy a zákonov súvisiacich so mzdovou agendou
- orientácia v oblasti vzdelávania a osobnostného rozvoja
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
EXIMBANKA SR je štátna exportná úverová agentúra a jej poslaním je podpora slovenského exportu prostredníctvom bankových a poisťovacích aktivít. Svoje aktivity úspešne rozvíja od roku 1997. Jej hlavným cieľom je zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských vývozcov tovarov a služieb na medzinárodných trhoch. Vo vzťahu ku komerčnému finančnému trhu plní komplementárnu funkciu. EXIMBANKA SR ponúka celú škálu finančných produktov spojených s vývozom , predovšetkým úverové poistenie , financovanie a záruky. Tím špecializovaných pracovníkov navrhuje odborné riešenia vývozných potrieb slovenských exportérov, založené na znalosti vývoja trhu, podnikateľského prostredia, rizika krajín a bonity dlžníkov.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4051613
Dátum zverejnenia: 24.3.2021
2021-03-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Personálny riaditeľ Spoločnosť: EXIMBANKA SR
Základná zložka mzdy (brutto): 2 200 EUR/mesiac