Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka výkonného riaditeľa
Performia s. r. o.
Miesto práce
Blatná na Ostrove, Trnavský kraj
Blatná na Ostrove, Trnavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• zabezpečenie bezproblémového chodu zverenej pracovnej oblasti
• poskytovanie asistenčných prác a administratívnej podpory riaditeľa spoločnosti
• organizovanie a manažovanie jeho času
• aktívna komunikácia so všetkými dôležitými internými líniami firmy
• kontrola plnenia úloh zadaných nadriadeným
• komunikácia so zákazníkmi a dodávateľmi spoločnosti pri organizovaní stretnutí
• poskytovanie asistenčných prác a administratívnej podpory riaditeľa spoločnosti
• organizovanie a manažovanie jeho času
• aktívna komunikácia so všetkými dôležitými internými líniami firmy
• kontrola plnenia úloh zadaných nadriadeným
• komunikácia so zákazníkmi a dodávateľmi spoločnosti pri organizovaní stretnutí
Zamestnanecké výhody, benefity
• zázemie stabilnej spoločnosti, ktorá neustále expanduje
• veľká podpora a pomoc zo strany nadriadeného
• priateľská atmosféra, skvelý tím a tvorivé prostredie
• šanca podieľať sa aj na zavádzaní nových činností zabezpečujúcich vyššiu efektivitu a systém chodu sekretariátu
• za predpokladu veľmi dobrých výsledkov získavanie čoraz väčších kompetencií, odborného aj osobnostného rastu
• veľká podpora a pomoc zo strany nadriadeného
• priateľská atmosféra, skvelý tím a tvorivé prostredie
• šanca podieľať sa aj na zavádzaní nových činností zabezpečujúcich vyššiu efektivitu a systém chodu sekretariátu
• za predpokladu veľmi dobrých výsledkov získavanie čoraz väčších kompetencií, odborného aj osobnostného rastu
Informácie o výberovom konaní
Nie je to klasická sekretárska práca. Hľadáme výraznú, schopnú a doteraz úspešnú osobnosť, ktorá už vo svojej doterajšej práci dosiahla veľmi dobré a preukázateľné výsledky. Chcete sa podieľať na vytváraní novovzniknutej pracovnej pozície, ktorej účelom je výrazne odbremeniť svojho šéfa v organizačnej, koordinačnej, komunikačnej a administratívnej oblasti.
Ste ochotný/á na sebe tvrdo pracovať, nemáte obavy z prekonávania prekážok súvisiacich s vyžadovaním plnenia úloh zadaných šéfom iným kolegom? Viete si predstaviť, že sa môžete stať "pravou rukou" svojho šéfa s veľkou dôverou?
Váš nový potenciálny nadriadený a celý tím očakáva od Vás pomoc a podporu. Na tejto pracovnej pozícii budete mať teda okrem klasických administratívno-organizačných prác aj veľký priestor na implementáciu nových aktivít. Môžete sa oprieť o dobrý a neformálny tím, rovnako ako aj svojho nadriadeného.
Ste ochotný/á na sebe tvrdo pracovať, nemáte obavy z prekonávania prekážok súvisiacich s vyžadovaním plnenia úloh zadaných šéfom iným kolegom? Viete si predstaviť, že sa môžete stať "pravou rukou" svojho šéfa s veľkou dôverou?
Váš nový potenciálny nadriadený a celý tím očakáva od Vás pomoc a podporu. Na tejto pracovnej pozícii budete mať teda okrem klasických administratívno-organizačných prác aj veľký priestor na implementáciu nových aktivít. Môžete sa oprieť o dobrý a neformálny tím, rovnako ako aj svojho nadriadeného.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Veľkoobchod
Spoločnosť DIN-TECHNIK, spol. s r.o. pôsobí ako obchodná spoločnosť na Slovenskom trhu už od roku 1996. Účelom spoločnosti je pomáhať partnerom bezproblémovo a kontinuálne vyrábať. Svojim obchodným partnerom poskytuje široký sortiment produktov, pôsobí ako zástupca a priamy predajca významných svetových spoločností (Kress, Ingersoll Rand) a tiež ako výrobca. Vo vlastnej réžii vyrába dopravníkové pásy, zubové (ozubené) remene a remenice, hriadele. Svoje vysokokvalitné produkty a odborné poradenstvo v oblastiach ako napr.: profesionálne náradie, zubové (ozubené) a klinové remene, remenice či profily a konštrukcie ponúka formou priameho predaja koncovým zákazníkom prostredníctvom kvalifikovaných zamestnancov – obchodných zástupcov. Požiadavky obchodných partnerov riešia priamo na ich pracovisku.
Spoločnosť DIN-TECHNIK, spol. s r.o. pôsobí ako obchodná spoločnosť na Slovenskom trhu už od roku 1996. Účelom spoločnosti je pomáhať partnerom bezproblémovo a kontinuálne vyrábať. Svojim obchodným partnerom poskytuje široký sortiment produktov, pôsobí ako zástupca a priamy predajca významných svetových spoločností (Kress, Ingersoll Rand) a tiež ako výrobca. Vo vlastnej réžii vyrába dopravníkové pásy, zubové (ozubené) remene a remenice, hriadele. Svoje vysokokvalitné produkty a odborné poradenstvo v oblastiach ako napr.: profesionálne náradie, zubové (ozubené) a klinové remene, remenice či profily a konštrukcie ponúka formou priameho predaja koncovým zákazníkom prostredníctvom kvalifikovaných zamestnancov – obchodných zástupcov. Požiadavky obchodných partnerov riešia priamo na ich pracovisku.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• znalosť anglického jazyka minimálne na hovorovej úrovni
• samostatnosť a ochota tvoriť na svojej pozícii
• schopnosť komunikovať a organizovať
• skúsenosti v administratívnej činnosti veľkou výhodou
• ochota čo najviac odbremeniť šéfa a zabezpečiť efektívnejší chod zverenej oblasti
• pozícia vhodná aj pre absolventa, avšak len v prípade, že ste už počas štúdia dosiahli dobré výsledky aj v pracovnej oblasti
• samostatnosť a ochota tvoriť na svojej pozícii
• schopnosť komunikovať a organizovať
• skúsenosti v administratívnej činnosti veľkou výhodou
• ochota čo najviac odbremeniť šéfa a zabezpečiť efektívnejší chod zverenej oblasti
• pozícia vhodná aj pre absolventa, avšak len v prípade, že ste už počas štúdia dosiahli dobré výsledky aj v pracovnej oblasti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Performia s.r.o sa špecializuje na budovanie tímu. Nie sme personálna agentúra a ani nerobíme personálny leasing. Orientujeme sa predovšetkým na kvalitu dodávaných kandidátov. Robíme pre našich klientov výber, prípadne ďalšie výberové procesy a pomocou našich on - line nástrojov urýchľujeme a skvalitňujeme komunikáciu počas výberového procesu. Podľa výsledkov je kandidát doporučený klientovi. Konečné rozhodnutie o prijatí kandidáta urobí klient sám a takisto samostatne a priamo s ním podpisuje pracovnú zmluvu.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3279524
Dátum zverejnenia: 14.2.2018
2018-02-14
lokalita: Trnavský kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Performia s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou