Manažér/ka ekonomického oddelenia

exe, a.s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiacod 1800,- eur mesačne brutto v závislosti od praxe a skúseností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš skúsenosti s podvojným účtovníctvom a máš prehľad v danej oblasti?
Pridaj sa do nášho tímu - spoločnosti, ktorá pôsobí na slovenskom trhu informačných technológií už 30 rokov.

Hľadáme skúseného ekonóma/ku, ktorý/á má:
- min. 4 ročné skúsenosti v oblasti podvojného účtovníctva a s tým súvisiaceho vykazovania a reportingu,
- znalosť angličtiny na úrovni B2,
- výhodou je skúsenosť s vedením menšieho tímu.

Tvojou úlohou a zodpovednosťou bude:
• komunikovať s externou účtovnou spoločnosťou,
• dohliadať nad správnymi finančnými postupmi, účtovaním, v súlade s legislatívou a internými predpismi platnými v spoločnosti,
• komunikovať s komerčnými finančnými inštitúciami, audítormi a príslušnými úradmi,
• zodpovedať za bezproblémový chod ekonomického oddelenia, metodicky a personálne viesť tím fakturantov, koordinovať kontrolingový tím,
• zodpovedať za platby a účty spoločnosti, schvaľovacie procesy,
• zodpovedať za realizáciu mesačných a ročných uzávierkových prác, prípravu budgetu spoločnosti,
• validovať účty hlavnej knihy, analyzovať ich v kooperácii s externou účtovnou spoločnosťou na mesačnej báze,
• nastavovať a štandardizovať procesy v spoločnosti týkajúce sa financií,
• sledovať legislatívne zmeny a aplikovať ich pre exe,
• vytvárať a aktualizovať smernice týkajúce sa oblasti financií,
• pripravovať reporty, analýzy a štatistiky,
• spolupracovať a metodicky podporovať iné oddelenia v rámci spoločnosti,
• identifikovať slabé stránky v súčasných procesoch a postupoch, navrhovať riešenia na ich odstránenie.

Pri práci u nás budeš mať:
- priestor realizovať svoje nápady a návrhy,
- možnosť priamo komunikovať s manažmentom,
- možnosť spolupracovať s top IT odborníkmi, využívať inovatívne nástroje za účelom efektívnejšieho fungovania,
- ako bonus získaš prehľad o fungovaní atraktívneho IT odvetvia.

Zamestnanecké výhody, benefity

- keď sa pridáš k nám, ponúkame Ti prácu v zohranom kolektíve, v stabilnej a perspektívnej spoločnosti s rodinnou neformálnou atmosférou,
- priestor pre sebarealizáciu a profesionálny rast, možnosť zapojiť sa do rôznorodých projektov,
- home office, Sick days,
- príspevok na DDS,
- káva, čaj, ovocie na pracovisku,
- možnosť Multisportkarty,
- teambuildingové a športové podujatia

Informácie o výberovom konaní

Veríme, že Ťa naša ponuka zaujala a vážime si Tvoj záujem o prácu pre exe. Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Všetky osobné materiály budú starostlivo posúdené, kontaktovať však budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované podmienky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

financie, ekonómia, účtovníctvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - expert
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Počet rokov praxe

v oblasti podvojného účtovníctva
4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo by si mal/a mať:
- koncepčné a analytické myslenie, systémový prístup,
- schopnosť nastaviť si priority a dodržiavať termíny,
- odolnosť voči stresu,
- spoľahlivosť, samostatnosť, dôslednosť,
- orientáciu na výsledok a kvalitu,
- flexibilný, otvorený prístup,
- zameranie na neustále zlepšovanie sa.

Neváhaj nám o sebe dať vedieť, ak:
- prichádzaš aktívne s návrhmi,
- vieš si určiť priority a nestresujú ťa termíny,
- nemáš problém sa pýtať, vyžadovať a overovať,
- máš rád výzvy,
- vítaš priestor pre sebarealizáciu a preferuješ samostatnosť,
- vítaš prácu v stredne veľkom tíme, kde sa všetci dobre poznajú.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť exe, a. s. od roku 1990 poskytuje služby a riešenia v oblasti informačných technológií zákazníkom v troch krajinách Európy. Zaoberá sa vývojom softvéru, projektovaním a implementáciou informačných systémov, outsourcingovou podporou infraštruktúry, lokalizáciou a globalizáciou softvéru a prekladateľstvom.
Globálny celosvetový akčný rádius pracovným aktivitám exe dodávajú prekladateľské a lokalizačné služby, ktoré poskytuje významným spoločnostiam z celého sveta.
Je držiteľom certifikátov ISO 9001:2015, ISO 17100:2015, Microsoft Gold Certified Partner a mnohých ďalších.
Medzi strategických partnerov exe, a. s. patria spoločnosti Microsoft, Hewlett-Packard, IBM, Lenovo či ESET.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Adresa spoločnosti

exe, a.s.
BBC 1, Plynárenská 1
821 09 Bratislava - mestská časť Ružinov
http://www.exe.sk, http://localization.exe.sk/

Kontakt

Kontaktná osoba: Petra Hriňová Hlavatá
E-mail: poslať životopis
ID: 4029340  Dátum zverejnenia: 5.2.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac