Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Riaditeľ/konateľ spoločnosti
Excellent s.r.o.
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Zodpovedajúce pracovné ohodnotenie.
Zodpovedajúce pracovné ohodnotenie.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Našim klientom je významná nemecká spoločnosť, ktorá je jedným z lídrov v oblasti IT multimediálnej techniky, pracujúca pre svetové prémiové značky za účelom ich prezentácie využívajúc najmodernejší hardvér a softvér od koncepcie inštalácie až po ich sprevádzanie na prehliadkach, výstavách a iných svetových podujatiach.
Za účelom ďalšieho rastu, dynamického rozvoja a efektívneho zvyšovanie jej podielu na globálnom trhu sa nemecká spoločnosť rozhodla založiť na Slovensku profesionálnu servisnú dcérsku spoločnosť, ktorej jednou z hlavných úloh bude zamestnávanie mediálnych, rádiových a televíznych technikov, technikov podujatí a vývojárov softvéru, ktorí budú komplexne spracovávať projekty jej klientov.
Pre naplnenie týchto cieľov hľadáme vhodného, odborne vzdelaného a aktívneho kandidáta/kandidátku na obsadenie pracovnej pozície:
- riaditeľ/konateľ spoločnosti -
s nasledovným profilom a schopnosťami:
Cieľ pozície:
Vybudovanie 50 členného tímu technikov podujatí, pracovníkov logistiky, technikov a programátorov, aby mohli byť nasadení na projekty v rámci Slovenska a na celom svete.
Riadne prevádzkovanie spoločnosti na Slovensku, dodržiavanie zákonných, daňových a personálnych právnych ustanovení.
Hlavné úlohy:
Riadenie operatívnej dennej činnosti spoločnosti.
Vyhľadávanie, zamestnanie, zácvik a vzdelávanie personálu a poskytovanie personálu na veľtrhy a projekty systémových riešení.
Personálne riadenie, realizácia projektov.
Administrácia, výkazníctvo, financie, účtovníctvo.
Vzdelanie:
Vysokoškolské alebo stredoškolské so zameraním na IT a elektrotechniku.
Fundované vzdelanie v oblasti personálneho riadenia.
Podnikovo-hospodárske vzdelanie by bolo vítané.
Veľmi dobré znalosti nemeckého a/alebo anglického jazyka.
Pracovné skúsenosti:
Administratívne a ekonomické znalosti v oblasti
podvojného účtovníctva.
Samostatnosť, výborné analytické a organizačné schopnosti.
Manažérske zručnosti, odolnosť voči stresu.
Orientácia v ekonomike, kontrolingu a nastavovaní procesov v rámci kvalitného fungovania spoločnosti.
Viacročné skúsenosti v zamestnávaní a riadení zamestnancov. Znalosti pracovného práva budú výhodou.
Vysoká afinita vo vzťahu k službám a technike v oblasti IT multimédií.
Pri tejto pozícii sa očakáva vysoká miera lojality, čestnosti a spoľahlivosti
Schopnosti pracovať a rozhodovať sa na vlastnú zodpovednosť.
Za účelom ďalšieho rastu, dynamického rozvoja a efektívneho zvyšovanie jej podielu na globálnom trhu sa nemecká spoločnosť rozhodla založiť na Slovensku profesionálnu servisnú dcérsku spoločnosť, ktorej jednou z hlavných úloh bude zamestnávanie mediálnych, rádiových a televíznych technikov, technikov podujatí a vývojárov softvéru, ktorí budú komplexne spracovávať projekty jej klientov.
Pre naplnenie týchto cieľov hľadáme vhodného, odborne vzdelaného a aktívneho kandidáta/kandidátku na obsadenie pracovnej pozície:
- riaditeľ/konateľ spoločnosti -
s nasledovným profilom a schopnosťami:
Cieľ pozície:
Vybudovanie 50 členného tímu technikov podujatí, pracovníkov logistiky, technikov a programátorov, aby mohli byť nasadení na projekty v rámci Slovenska a na celom svete.
Riadne prevádzkovanie spoločnosti na Slovensku, dodržiavanie zákonných, daňových a personálnych právnych ustanovení.
Hlavné úlohy:
Riadenie operatívnej dennej činnosti spoločnosti.
Vyhľadávanie, zamestnanie, zácvik a vzdelávanie personálu a poskytovanie personálu na veľtrhy a projekty systémových riešení.
Personálne riadenie, realizácia projektov.
Administrácia, výkazníctvo, financie, účtovníctvo.
Vzdelanie:
Vysokoškolské alebo stredoškolské so zameraním na IT a elektrotechniku.
Fundované vzdelanie v oblasti personálneho riadenia.
Podnikovo-hospodárske vzdelanie by bolo vítané.
Veľmi dobré znalosti nemeckého a/alebo anglického jazyka.
Pracovné skúsenosti:
Administratívne a ekonomické znalosti v oblasti
podvojného účtovníctva.
Samostatnosť, výborné analytické a organizačné schopnosti.
Manažérske zručnosti, odolnosť voči stresu.
Orientácia v ekonomike, kontrolingu a nastavovaní procesov v rámci kvalitného fungovania spoločnosti.
Viacročné skúsenosti v zamestnávaní a riadení zamestnancov. Znalosti pracovného práva budú výhodou.
Vysoká afinita vo vzťahu k službám a technike v oblasti IT multimédií.
Pri tejto pozícii sa očakáva vysoká miera lojality, čestnosti a spoľahlivosti
Schopnosti pracovať a rozhodovať sa na vlastnú zodpovednosť.
Zamestnanecké výhody, benefity
Podľa potreby zaškolenie v Nemecku.
Zaujímavé, dlhodobé a atraktívne pracovné prostredie.
Zodpovedajúce pracovné ohodnotenie.
Služobné auto strednej kategórie s možnosťou využívania aj pre súkromné účely.
Potrebné IT a komunikačné vybavenie.
Pracovné priestory v modernom podnikateľskom centre.
Zaujímavé, dlhodobé a atraktívne pracovné prostredie.
Zodpovedajúce pracovné ohodnotenie.
Služobné auto strednej kategórie s možnosťou využívania aj pre súkromné účely.
Potrebné IT a komunikačné vybavenie.
Pracovné priestory v modernom podnikateľskom centre.
Informácie o výberovom konaní
Štruktúrovaný životopis a motivačný list v jazyku slovenskom, nemeckom a/alebo anglickom zaslať na našu adresu poštou alebo e-mailom:
Excellent, spol. s r.o. Košice
Hrabová 11/2735, SK-040 22 K o š i c e
E-mail: [email protected]
Excellent, spol. s r.o. Košice
Hrabová 11/2735, SK-040 22 K o š i c e
E-mail: [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
IT, multimediálna technika, elektrotechnika
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) alebo Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
10
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Samostatnosť, výborné analytické a organizačné schopnosti.
Manažérske zručnosti, odolnosť voči stresu.
Orientácia v ekonomike, controlingu a nastavovaní procesov v rámci kvalitného fungovania spoločnosti.
Viacročné skúsenosti v zamestnávaní a riadení zamestnancov. Znalosti pracovného práva budú výhodou.
Vysoká afinita vo vzťahu k službám a technike v oblasti IT multimédií.
Vysoká miera lojality, čestnosti a spoľahlivosti.
Schopnosti pracovať a rozhodovať sa na vlastnú zodpovednosť.
Morálna bezúhonnosť.
Výborné znalosti v oblasti IT a multimédií.
Manažérske zručnosti, odolnosť voči stresu.
Orientácia v ekonomike, controlingu a nastavovaní procesov v rámci kvalitného fungovania spoločnosti.
Viacročné skúsenosti v zamestnávaní a riadení zamestnancov. Znalosti pracovného práva budú výhodou.
Vysoká afinita vo vzťahu k službám a technike v oblasti IT multimédií.
Vysoká miera lojality, čestnosti a spoľahlivosti.
Schopnosti pracovať a rozhodovať sa na vlastnú zodpovednosť.
Morálna bezúhonnosť.
Výborné znalosti v oblasti IT a multimédií.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Medzinárodná konzultačná a poradenská spoločnosť zameraná na pomoc zahraničným a domácim investorom.
ID: 3032222
Dátum zverejnenia: 26.4.2017
2017-04-26
lokalita: Košice Pozícia: Výkonný riaditeľ Spoločnosť: Excellent s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Zodpovedajúce pracovné ohodnotenie.