Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Retail leasing manager
EUROVEA Retail Services, s. r. o.
Miesto práce
Pribinova 10, Bratislava
Pribinova 10, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
2.000 - 2.800 € v závislosti od skúsenosti a praxe uchádzača
2.000 - 2.800 € v závislosti od skúsenosti a praxe uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pracovnou náplňou na tejto pracovnej pozícii bude:
- prenájom obchodných a súvisiacich priestorov v obchodnom centre (sklady, parkovacie miesta, plochy pre umiestnenie nápisov a log a pod.),
- denná komunikácia s existujúcimi nájomcami a monitorovanie prenajatých priestorov vrátane kontroly dodržiavania zmluvne dohodnutých podmienok, rokovania ohľadom predĺženia, ukončenia nájomných zmlúv či zmeny podmienok prenájmu,
- rozvoj a udržiavanie dobrých vzťahov s existujúcimi aj potenciálnymi nájomcami priestorov,
- manažment prípravy nájomných zmlúv, ich dodatkov a súvisiacej agendy, vrátane spolupráce s externými právnymi zástupcami a manažmentom spoločnosti,
- komunikácia s potenciálnymi nájomcami vrátane úzkej spolupráce so zástupcami agentov sprostredkúvajúcich prenájom priestorov,
- spolupráca s marketingovým oddelením pri príprave marketingových materiálov a kampaní v súvislosti s prenájmom obchodných priestorov,
- spolupráca s finančným a technickým oddelením v súvislosti s prenájmom obchodných priestorov a v súvislosti s finančným plánovaním a tvorbou rozpočtov,
- príprava prehľadov obsadenosti a vývoja prenájmu obchodných priestorov podľa zadaných kritérií a dohodnutej štruktúry, vrátane ich pravidelnej aktualizácie,
- analýza prenájmu priestorov a príprava obchodnej stratégie a konceptu prenájmu priestorov
- prenájom obchodných a súvisiacich priestorov v obchodnom centre (sklady, parkovacie miesta, plochy pre umiestnenie nápisov a log a pod.),
- denná komunikácia s existujúcimi nájomcami a monitorovanie prenajatých priestorov vrátane kontroly dodržiavania zmluvne dohodnutých podmienok, rokovania ohľadom predĺženia, ukončenia nájomných zmlúv či zmeny podmienok prenájmu,
- rozvoj a udržiavanie dobrých vzťahov s existujúcimi aj potenciálnymi nájomcami priestorov,
- manažment prípravy nájomných zmlúv, ich dodatkov a súvisiacej agendy, vrátane spolupráce s externými právnymi zástupcami a manažmentom spoločnosti,
- komunikácia s potenciálnymi nájomcami vrátane úzkej spolupráce so zástupcami agentov sprostredkúvajúcich prenájom priestorov,
- spolupráca s marketingovým oddelením pri príprave marketingových materiálov a kampaní v súvislosti s prenájmom obchodných priestorov,
- spolupráca s finančným a technickým oddelením v súvislosti s prenájmom obchodných priestorov a v súvislosti s finančným plánovaním a tvorbou rozpočtov,
- príprava prehľadov obsadenosti a vývoja prenájmu obchodných priestorov podľa zadaných kritérií a dohodnutej štruktúry, vrátane ich pravidelnej aktualizácie,
- analýza prenájmu priestorov a príprava obchodnej stratégie a konceptu prenájmu priestorov
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame stabilnú a perspektívnu pracovnú pozíciu, možnosť odborného rastu, príjemné pracovné prostredie, mladý pracovný tím a balík zamestnaneckých výhod.
Informácie o výberovom konaní
Prosíme záujemcov o túto pracovnú pozíciu, aby svoje profesné životopisy posielali v jazyku slovenskom a anglickom. Na osobný pohovor budeme pozývať kandidátov, ktorí budú spĺňať nami zadané odborné kritériá.
Ostatným uchádzačom vopred ďakujeme za záujem o prácu v našej spoločnosti.
Po skončení výberového konania budú všetky životopisy v zmysle zákona na ochranu osobných údajov skartované. Ďakujeme.
Ostatným uchádzačom vopred ďakujeme za záujem o prácu v našej spoločnosti.
Po skončení výberového konania budú všetky životopisy v zmysle zákona na ochranu osobných údajov skartované. Ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Od úspešného kandidáta budeme vyžadovať:
- prax v danej oblasti minimálne 3 roky,
- anglický jazyk - plynule slovom aj písmom,
- počítačové znalosti: na užívateľskej úrovni (MS Office, internet),
- výborné komunikačné schopnosti,
- orientácia na detail a schopnosť pracovať pod tlakom.
- prax v danej oblasti minimálne 3 roky,
- anglický jazyk - plynule slovom aj písmom,
- počítačové znalosti: na užívateľskej úrovni (MS Office, internet),
- výborné komunikačné schopnosti,
- orientácia na detail a schopnosť pracovať pod tlakom.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť zaoberajúca sa prenájmom a správou v oblasti nehnuteľností.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3501759
Dátum zverejnenia: 26.9.2018
2018-09-26
lokalita: Pribinova 10, Bratislava Pozícia: Leasingový poradca, Office manager Spoločnosť: EUROVEA Retail Services, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 2.000 - 2.800 € v závislosti od skúsenosti a praxe uchádzača