Leasing manager

EUROVEA Services, s. r. o.

Miesto práce
Pribinova 10, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
2.000 - 2.800 € v závislosti od dosiahnutého vzdelania a nadobudnutej praxe

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pracovnou náplňou na tejto pracovnej pozícii bude:

• prenájom administratívnych, obchodných a súvisiacich priestorov (sklady, parkovacie miesta, plochy pre umiestnenie nápisov a log a pod.),
• denná komunikácia s existujúcimi nájomcami a monitorovanie prenajatých priestorov vrátane kontroly dodržiavania zmluvne dohodnutých podmienok, rokovania ohľadom predĺženia, ukončenia nájomných zmlúv či zmeny podmienok prenájmu,
• rozvoj a udržiavanie dobrých vzťahov s existujúcimi aj potenciálnymi nájomcami priestorov,
• manažment prípravy nájomných zmlúv, ich dodatkov a súvisiacej agendy, vrátane spolupráce s externými právnymi zástupcami a manažmentom spoločnosti,
• komunikácia s potenciálnymi nájomcami vrátane úzkej spolupráce so zástupcami agentov sprostredkujúcich prenájom priestorov,
• spolupráca s marketingovým oddelením pri príprave marketingových materiálov a kampaní v súvislosti s prenájmom administratívnych a obchodných priestorov,
• spolupráca s finančným a technickým oddelením v súvislosti s prenájmom administratívnych a obchodných priestorov,
• príprava prehľadov obsadenosti a vývoja prenájmu administratívnych a obchodných priestorov, podľa zadaných kritérií a dohodnutej štruktúry vrátane pravidelnej aktualizácie,
• analýza prenájmu priestorov a príprava obchodnej stratégie a konceptu prenájmu priestorov.

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame stabilnú a perspektívnu pracovnú pozíciu, možnosť odborného rastu, príjemné pracovné prostredie, mladý pracovný tím a balík zamestnaneckých výhod.

Informácie o výberovom konaní

Prosíme záujemcov o túto pracovnú pozíciu, aby svoje profesné životopisy posielali v jazyku slovenskom a anglickom. Na osobný pohovor budeme pozývať kandidátov, ktorí budú spĺňať nami zadané odborné kritériá.
Ostatným uchádzačom vopred ďakujeme za záujem o prácu v našej spoločnosti.
Po skončení výberového konania budú všetky životopisy v zmysle zákona na ochranu osobných údajov skartované. Ďakujeme.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.7.2018 (ostáva ešte 13 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - základy

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Od úspešného kandidáta budeme vyžadovať:

- prax v danej oblasti minimálne 5 rokov,
- anglický jazyk - plynule,
- počítačové znalosti: na užívateľskej úrovni (MS Office, internet),
- výborné komunikačné vlastnosti,
- orientácia na detail a schopnosť pracovať pod tlakom.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Správa obchodného centra Eurovea.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Adresa spoločnosti

EUROVEA Services s.r.o.
Pribinova 10
81109 Bratislava

Kontakt

Kontaktná osoba: Bc. Alena Horňáková
Tel.: +421259418314
E-mail: poslať životopis
ID: 3444861   Dátum zverejnenia: 10.7.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   2.000 - 2.800 € v závislosti od dosiahnutého vzdelania a nadobudnutej praxe