Logo EUROVEA Retail Services, s. r. o.

Účtovník, účtovníčka/Accountant

EUROVEA Retail Services, s. r. o.

Miesto práce
Pribinova 10, Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Asap
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 600 EUR/mesiacv závislosti od pracovných skúseností kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Čo od Vás budeme očakávať:

• Evidencia a účtovanie nákladových faktúr spoločnosti podľa rozpočtov a zabezpečenie ich schvaľovacieho procesu;
• Správa nájomných zmlúv vo fakturačnom softvéri (evidencia nových zmlúv, dodatkov, zmien, príprava podkladov pre fakturáciu);
• Vystavovanie faktúr;
• Účtovanie bankových výpisov, párovanie platieb na pravidelnej báze, riešenie nezrovnalostí týkajúcich sa platieb, kontrola saldokonta, upomínanie dlžníkov, vystavovanie zápočtov;
• Príprava podkladov a spracovanie DPH;
• Samostatné vedenie účtovníctva menších spoločností;
• Príprava platieb;
• Asistencia pri spracovávaní mesačných, kvartálnych a ročných účtovných uzávierok;
• Vystavovanie objednávok a zabezpečenie objednávkového procesu;
• Evidencia majetku a kalkulácia odpisov;
• Spracovávanie výkazov a štatistiky pre potreby orgánov štátnej správy;
• Spolupráca s ostatnými členmi tímu na finančnom oddelení;
• Práca s účtovným a fakturačným softvérom;
• Asistencia pri každoročnom audite spoločnosti,
• Pripravovanie reportov pre vedenie spoločnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

Sme správcovská spoločnosť, ktorá sa zaoberá správou nehnuteľností a úspešným uchádzačom ponúkame:
- stabilnú a perspektívnu pracovnú pozíciu;
- možnosť odborného rastu;
- príjemné pracovné prostredie v kancelárskych priestoroch obchodného centra EUROVEA;
- dynamický pracovný tím;
- balík zamestnaneckých výhod:
• parkovanie v rámci komplexu Eurovea zdarma;
• kurzy anglického jazyka v rámci pracovného času;
• finančný príspevok na stravné hradený zamestnávateľom vo výške 4 eur/deň;
• vstupy do fitness/wellness v rámci komplexu Eurovea;
• vstupenky na rôzne kultúrne podujatia;
• odborné vzdelávanie.

Informácie o výberovom konaní

Prosíme uchádzačov o túto pracovnú pozíciu, aby svoje profesijné životopisy posielali v slovenskom jazyku. Kontaktovať a následne na osobný pohovor budeme pozývať iba tých uchádzačov, ktorí budú spĺňať nami zadané odborné kritériá. Ostatným kandidátom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti a prajeme im veľa pracovných, ale aj osobných úspechov. Po skončení výberového konania budú všetky životopisy skartované.
Prajeme veľa šťastia vo výberovom konaní a príjemný deň.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Od úspešného kandidáta budeme vyžadovať:
• prax v oblasti účtovníctva minimálne 2 roky;
• vzdelanie v účtovníckom/ekonomickom odbore;
• výbornú znalosť programu MS Excel;
• znalosť práce so softvérom Chastia výhodou;
• ostatné počítačové znalosti na užívateľskej úrovni (MS Office, internet);
• znalosť anglického jazyka aspoň na úrovni stredne pokročilý;
• schopnosť samostatnej a zodpovednej práce;
• proaktívny prístup, orientáciu na detail;
• otvorenú komunikáciu, pozitívny prístup k práci.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť zaoberajúca sa prenájmom a správou v oblasti nehnuteľností.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Silvia Penevová
E-mail: poslať životopis
ID: 4797441  Dátum zverejnenia: 2.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac