Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Retail Leasing Manager
EUROVEA Retail Services, s. r. o.
Miesto práce
Pribinova, Bratislava
Pribinova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Asap
Asap
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 EUR/mesiacv závislosti od predchádzajúcich odborných skúseností kandidáta
2 500 EUR/mesiacv závislosti od predchádzajúcich odborných skúseností kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pracovnou náplňou na tejto pracovnej pozícii bude:
• prenájom obchodných a súvisiacich priestorov (sklady, plochy pre umiestnenie kioskov, predajných automatov, log a pod.),
• denná komunikácia s existujúcimi nájomcami a monitorovanie prenajatých priestorov vrátane kontroly dodržiavania zmluvne dohodnutých podmienok, rokovania ohľadom predĺženia, ukončenia nájomných zmlúv či zmeny podmienok prenájmu,
• rozvoj a udržiavanie dobrých vzťahov s existujúcimi aj potenciálnymi nájomcami priestorov,
• manažment prípravy nájomných zmlúv, ich dodatkov a súvisiacej agendy, vrátane spolupráce s externými právnymi zástupcami a manažmentom spoločnosti,
• komunikácia s potenciálnymi nájomcami vrátane úzkej spolupráce so zástupcami agentov sprostredkujúcich prenájom priestorov,
• spolupráca s marketingovým oddelením pri príprave marketingových materiálov a kampaní v súvislosti s prenájmom obchodných priestorov,
• spolupráca s finančným a technickým oddelením v súvislosti s prenájmom obchodných priestorov,
• príprava prehľadov obsadenosti a vývoja prenájmu obchodných priestorov podľa zadaných kritérií a dohodnutej štruktúry vrátane pravidelnej aktualizácie,
• analýza prenájmu priestorov a príprava obchodnej stratégie a konceptu prenájmu priestorov.
• prenájom obchodných a súvisiacich priestorov (sklady, plochy pre umiestnenie kioskov, predajných automatov, log a pod.),
• denná komunikácia s existujúcimi nájomcami a monitorovanie prenajatých priestorov vrátane kontroly dodržiavania zmluvne dohodnutých podmienok, rokovania ohľadom predĺženia, ukončenia nájomných zmlúv či zmeny podmienok prenájmu,
• rozvoj a udržiavanie dobrých vzťahov s existujúcimi aj potenciálnymi nájomcami priestorov,
• manažment prípravy nájomných zmlúv, ich dodatkov a súvisiacej agendy, vrátane spolupráce s externými právnymi zástupcami a manažmentom spoločnosti,
• komunikácia s potenciálnymi nájomcami vrátane úzkej spolupráce so zástupcami agentov sprostredkujúcich prenájom priestorov,
• spolupráca s marketingovým oddelením pri príprave marketingových materiálov a kampaní v súvislosti s prenájmom obchodných priestorov,
• spolupráca s finančným a technickým oddelením v súvislosti s prenájmom obchodných priestorov,
• príprava prehľadov obsadenosti a vývoja prenájmu obchodných priestorov podľa zadaných kritérií a dohodnutej štruktúry vrátane pravidelnej aktualizácie,
• analýza prenájmu priestorov a príprava obchodnej stratégie a konceptu prenájmu priestorov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame stabilnú a perspektívnu pracovnú pozíciu, možnosť odborného rastu, príjemné pracovné prostredie v kancelárskych priestoroch komplexu EUROVEA a balík zamestnaneckých výhod (parkovanie v podzemnej garáži, vstupy do fitness centra a na vybrané kultúrne podujatia, príspevok na stravovanie hradený zamestnávateľom nad zákonné minimum, jazykové a odborné vzdelávanie a pod.)
Informácie o výberovom konaní
Prosíme uchádzačov o túto pracovnú pozíciu, aby svoje profesijné životopisy posielali v slovenskom jazyku. Kontaktovať a následne na osobný pohovor budeme pozývať iba tých uchádzačov, ktorí budú spĺňať nami zadané odborné kritériá. Ostatným kandidátom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti a prajeme im veľa pracovných, ale aj osobných úspechov. Po skončení výberového konania budú všetky životopisy skartované.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické zameranie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Od úspešného kandidáta budeme vyžadovať:
- anglický jazyk – plynule slovom aj písmom,
- počítačové znalosti: na užívateľskej úrovni (MS Office, internet),
- výborné komunikačné vlastnosti,
- orientácia na detail a schopnosť pracovať pod tlakom.
- anglický jazyk – plynule slovom aj písmom,
- počítačové znalosti: na užívateľskej úrovni (MS Office, internet),
- výborné komunikačné vlastnosti,
- orientácia na detail a schopnosť pracovať pod tlakom.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť zaoberajúca sa prenájmom a správou v oblasti nehnuteľností.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4743931
Dátum zverejnenia: 25.3.2024
2024-03-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Leasingový poradca, Referent správy pohľadávok, Referent správy zmlúv, Špecialista fakturácie a platieb, Vedúci leasingového oddelenia Spoločnosť: EUROVEA Retail Services, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac