Retail Leasing Manager

EUROVEA Retail Services, s. r. o.

Miesto práce
Pribinova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Asap
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 EUR/mesiacv závislosti od predchádzajúcich odborných skúseností kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pracovnou náplňou na tejto pracovnej pozícii bude:

• prenájom obchodných a súvisiacich priestorov (sklady, plochy pre umiestnenie kioskov, predajných automatov, log a pod.),
• denná komunikácia s existujúcimi nájomcami a monitorovanie prenajatých priestorov vrátane kontroly dodržiavania zmluvne dohodnutých podmienok, rokovania ohľadom predĺženia, ukončenia nájomných zmlúv či zmeny podmienok prenájmu,
• rozvoj a udržiavanie dobrých vzťahov s existujúcimi aj potenciálnymi nájomcami priestorov,
• manažment prípravy nájomných zmlúv, ich dodatkov a súvisiacej agendy, vrátane spolupráce s externými právnymi zástupcami a manažmentom spoločnosti,
• komunikácia s potenciálnymi nájomcami vrátane úzkej spolupráce so zástupcami agentov sprostredkujúcich prenájom priestorov,
• spolupráca s marketingovým oddelením pri príprave marketingových materiálov a kampaní v súvislosti s prenájmom obchodných priestorov,
• spolupráca s finančným a technickým oddelením v súvislosti s prenájmom obchodných priestorov,
• príprava prehľadov obsadenosti a vývoja prenájmu obchodných priestorov podľa zadaných kritérií a dohodnutej štruktúry vrátane pravidelnej aktualizácie,
• analýza prenájmu priestorov a príprava obchodnej stratégie a konceptu prenájmu priestorov.

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame stabilnú a perspektívnu pracovnú pozíciu, možnosť odborného rastu, príjemné pracovné prostredie v kancelárskych priestoroch komplexu EUROVEA a balík zamestnaneckých výhod (parkovanie v podzemnej garáži, vstupy do fitness centra a na vybrané kultúrne podujatia, príspevok na stravovanie hradený zamestnávateľom nad zákonné minimum, jazykové a odborné vzdelávanie a pod.)

Informácie o výberovom konaní

Prosíme uchádzačov o túto pracovnú pozíciu, aby svoje profesijné životopisy posielali v slovenskom jazyku. Kontaktovať a následne na osobný pohovor budeme pozývať iba tých uchádzačov, ktorí budú spĺňať nami zadané odborné kritériá. Ostatným kandidátom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti a prajeme im veľa pracovných, ale aj osobných úspechov. Po skončení výberového konania budú všetky životopisy skartované.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomické zameranie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Od úspešného kandidáta budeme vyžadovať:
- anglický jazyk – plynule slovom aj písmom,
- počítačové znalosti: na užívateľskej úrovni (MS Office, internet),
- výborné komunikačné vlastnosti,
- orientácia na detail a schopnosť pracovať pod tlakom.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť zaoberajúca sa prenájmom a správou v oblasti nehnuteľností.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 4743931  Dátum zverejnenia: 25.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac