Finančný manažér

Európska migračná agentúra (EMA)

Miesto práce
Palisády 29, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.07.2021
Mzdové podmienky (brutto)
3 400 - 3 700 EUR/mesiac(brutto, výška mzdy závisí od skúseností uchádzača)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Agentúra EMA hľadá do svojho tímu finančného manažéra so skúsenosťami z finančného a administratívneho riadenia medzinárodných projektov.

Informácie o organizácii:

Agentúra EMA je mimovládna organizácia aktívna v oblasti študentskej a pracovnej mobility a medzinárodnej rozvojovej pomoci. Projekty na ktorých EMA pracuje, sú zamerané na návraty slovenských pracovníkov zo zahraničia a zahraničnú študentskú a pracovnú mobilitu prioritne v sektore IKT. Projekty EMA sú financované Ministerstvom zahraničných vecí a európskych záležitostí SR cez rozvojovú pomoc SlovakAid a Európskou komisiou.

Informácia o projekte:

Cieľom projektu je študentská a pracovná mobilita medzi Slovenskom a Moldavskom v sektore informačných a komunikačných technológií a podpora rozvoja vzájomnej spolupráce oboch krajín. Projekt trvá 32 mesiacov a realizuje sa v partnerstve s vládnymi inštitúciami MZVaEZ SR, MIRRI SR, Digitálnou koalíciou SR, IT asociáciami ITAS a ATIC, akademickou sférou a súkromným IKT sektorom – spoločnosťami ESET a ORANGE.

Náplň práce a zodpovednosti:

Pod vedením riaditeľa EMA a v spolupráci s projektovým manažérom bude finančný manažér zodpovedať za kontrolu a riadenie administratívnych a finančných procesov a za personálnu agendu organizácie.

Kontrola a riadenie administratívnych a finančných procesov organizácie zahŕňa:

• zabezpečenie a dohľad nad administratívnymi, finančnými a rozpočtovými procesmi a operáciami organizácie v úzkej koordinácii a pod vedením riaditeľa EMA,
• administratívne a finančné riadenie projektov vrátane finančného plánovania v koordinácii s projektovými manažérmi a finančnými manažérmi partnerských organizácií,
• prípravu podkladov pre realizáciu hotovostných a bezhotovostných platieb dodávateľom a zamestnancom organizácie v súlade s interným schvaľovacím procesom,
• prípravu podkladov pre realizáciu účtovných transakcií v spolupráci s účtovníkom organizácie a zodpovednosť za prípravu mesačných a ročných uzávierok,
• plánovanie ročného rozpočtu, projektizáciu výdavkov a priebežnú analýzu stavu financií v súlade s potrebami organizácie,
• manažment a dohľad nad systémom archivácie účtovnej a projektovej dokumentácie,
• monitoring čerpania finančných prostriedkov v súlade s obsahom a rozpočtami schválených projektov a podľa finančných a administratívnych pravidiel donorov vrátane zabezpečenia ich plynulého čerpania,
• koordináciu a spracovanie žiadostí o platbu vrátane vyhotovenia, zberu a kontroly podpornej dokumentácie súvisiacej s implementáciou a financovaním projektov,
• prípravu rozpočtov plánovaných projektov v spolupráci s projektovými manažérmi,
• monitoring, zabezpečenie, inventarizáciu a údržbu kancelárskeho vybavenia a zabezpečenie kancelárskych potrieb v súlade s potrebami organizácie,
• kontrolu cestovných príkazov, vyúčtovaní služobných ciest a k tomu prislúchajúcich podkladov,
• komunikáciu s donormi a orgánmi kontroly a auditu,
• realizáciu služobných ciest na Slovensku a v zahraničí;
• iné aktivity vyplývajúce z povahy pracovnej pozície.

Personálny manažment zahŕňa:

• mesačnú projektizáciu mzdových nákladov a spracovanie podkladov súvisiacich s personálnou a mzdovou agendou,
• prípravu pracovných zmlúv pre interných zamestnancov a externých dodávateľov organizácie,
• prípravu podkladov a asistenciu pri výberovom procese zamestnancov organizácie.

Požadovaná kvalifikácia:

• vysokoškolské vzdelanie, prednostne v oblasti účtovníctva, administratívy, ekonómie, obchodu a riadenia podnikov alebo alternatívnej kombinácie relevantných školení a skúseností v oblasti účtovníctva, administratívy alebo financií,
• minimálne 5 rokov skúseností s finančným a administratívnym riadením medzinárodných projektov,
• znalosť neziskového prostredia alebo operačných programov EÚ je výhodou,
• minimálne 3 roky skúseností s verejným obstarávaním v zmysle slovenskej legislatívy resp. skúseností s obstarávaním v súlade s pravidlami zahraničných donorov,
• vysoká úroveň počítačovej gramotnosti, výborná znalosť aplikácií MS Office (MS Excel, MS Word), emailové a komunikačné platformy (MS Teams, Webex, Zoom),
• schopnosť komunikovať slovom a písmom v anglickom jazyku – úroveň C1,
• vodičský preukaz B.

Zamestnanecké výhody, benefity

• práca v dynamicky sa rozvíjajúcej organizácii a spolupráca so skúseným projektovým tímom,
• možnosť získať skúsenosti s finančným riadením projektov financovaných rôznymi donormi,
• príjemné kancelárske priestory
• možnosť flexibilného pracovného času a v prípade potreby možnosť práce z domu vo vybrané dni v pracovnom týždni na základe dohody.

Informácie o výberovom konaní

CV a motivačný list v SJ pošlite na [email protected] do 3. mája 2021. Do predmetu emailu uveďte Finančný manažér. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú podmienky. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania je 21. máj 2021. V tejto fáze ponúkame zmluvu na 12 mesiacov s možnosťou predĺženia. Preferujeme čo najskorší možný termín nástupu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

• vysokoškolské vzdelanie, prednostne v oblasti účtovníctva, administratívy, ekonómie, obchodu a riadenia podnikov alebo alternatívnej kombinácie relevantných školení a skúseností v oblasti účtovníctva, administratívy alebo financií,

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

minimálne 5 rokov skúseností s finančným a administratívnym riadením medzinárodných projektov

Počet rokov praxe

0

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• výborné organizačné a komunikačné schopnosti, vysoký zmysel pre zodpovednosť a asertivitu,
• aktívny a iniciatívny prístup, osobné nasadenie,
• schopnosť analyzovať a riešiť problémy,
• záujem o aktivity a činnosti organizácie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Agentúra EMA je mimovládna organizácia aktívna v oblasti študentskej a pracovnej mobility a medzinárodnej rozvojovej pomoci. Projekty na ktorých EMA pracuje, sú zamerané na návraty slovenských pracovníkov zo zahraničia a zahraničnú študentskú a pracovnú mobilitu prioritne v sektore IKT. Projekty EMA sú financované Ministerstvom zahraničných vecí a európskych záležitostí SR cez rozvojovú pomoc SlovakAid a Európskou komisiou.

Adresa spoločnosti

Európska migračná agentúra (EMA)
Palisády 29
811 06 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
https://www.migrationagency.eu
ID: 4056068  Dátum zverejnenia: 2.4.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 3 400 EUR/mesiac