Adaptačný Koordinátor / Koordinátorka - ľudských zdrojov

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou, ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacod 1 400,-€ konečná základná mzda závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta + zaujímavá variabilná zložka mzdy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Adaptačný koordinátor je odborník na adaptáciu a starostlivosť nových zamestnancov, predovšetkým občanov mimo krajín EU, prichádzajúcich na Slovensko za prácou.
Miestom výkonu práce je Bratislavský, Trnavský a Nitriansky kraj. Očakávame odborníka, ktorý sa vyzná v oblasti personalistky, sociálnej a vzťahovej oblasti a tiež sa orientuje v problematike získania prechodného pobytu na území Slovenska.

Zamestnanecké výhody, benefity

- profesionálne zázemie v úspešnej slovenskej spoločnosti
- zaujímavá práca s dlhodobou perspektívou
- príjemný pracovný kolektív
- pracovná zmluva sa štandardne uzatvára na dobu určitú - 1 rok.
Po jej ukončení sa pracovný pomer predĺži na dobu neurčitú.
- firemné benefity budú predstavené na osobnom stretnutí :-)

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Srbský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Ruský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

2

Počet rokov praxe

2

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Schopnosť samostatného, analytického a štruktúrovaného myslenia, pracovitosť
- Samostatnosť a ochota prevziať zodpovednosť
- Dobrá sebaorganizácia
- Flexibilita
- Delegovanie úloh a vedenie pracovníkov
- Administratíva a reporting
- Riadenie vzťahov a komunikácia v rámci danej prevádzky
- znalosť cudzieho jazyka - výhoda / Srbský, Ukrajinský, Ruský, Anglický ... /
- aktívny vodič
- Pracovné skúsenosti na pozícii
KOORDINÁTOR min. 2 rok v personálnej agentúre - výhoda

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Skupina EUROPERSONAL s viac ako 1500 zamestnancami je dynamickým, flexibilným a predovšetkým stabilným poskytovateľom služieb v oblasti personálneho leasingu a ľudských zdrojov, kde má dlhoročné skúsenosti na slovenskom aj zahraničnom pracovnom trhu. Patríme medzi lídrov personálneho leasingu v oblasti automobilového priemyslu, logistických služieb a v neposlednom rade aj v rámci elektrotechnického priemyslu. Spoločnosť bola založená v roku 2006 a je držiteľom ISO 9001:2015 a ISO 14001:2015

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Dovinová
Tel.: +421918999624
E-mail: poslať životopis
ID: 4809702  Dátum zverejnenia: 16.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac