Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér nákupu do Prešova
Miesto práce
Prešov
Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/dohodou
ihneď/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiac+ 400 € mesačná variabilná zložka/ vyplácaná po skúšobnej dobe + 6 000 € ročná variabilná zložka/ vyplácaná mesačne po skúšobnej dobe
2 000 EUR/mesiac+ 400 € mesačná variabilná zložka/ vyplácaná po skúšobnej dobe + 6 000 € ročná variabilná zložka/ vyplácaná mesačne po skúšobnej dobe
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Manažér nákupu, skladu a expedície na tejto pozícii riadi oddelenie nákupu a všetky činnosti súvisiace s tvorbou a implementáciou nákupnej stratégie a dodávateľských vzťahov, spolupracuje s ostatnými oddeleniami na nákladových optimalizáciách pri zachovaní požadovanej kvality, zabezpečuje optimalizáciu procesov nákupu, dodávok materiálu, balenia a odpadové hospodárstvo.
Náplňou práce na tejto pozícii je:
• Konsolidácia operatívnej činnosti oddelení nákupu a skladov
• Neustále zefektívňovanie procesov oddelení nákupu a skladov
• Vybudovanie nákupného oddelenia s vedením zamestnancov nákupu na vyjednávanie nákupných cien a riadenie dodávateľov
• Spolupodieľanie sa na implementácii nového ERP systému za tieto oddelenia
• Definovanie a implementácia stratégie nákupu, dodávok a distribúcie materiálu, tovaru, surovín a strojov v súlade so stratégiou organizácie a s ohľadom na požiadavky ostatných útvarov a finančný rozpočet
• Koordinácia procesov spracovávania objednávok, ich zadávania do systému a spolupráce pri tvorbe plánu výroby
• Sledovanie vývojových trendov, koordinácia procesov monitorovania a analyzovania trhu a dodacích podmienok k zaisteniu okamžitej alebo budúcej dostupnosti materiálu
• Stanovanie výberových konaní na dodávateľov, koordinácia procesu hodnotenia a výberu dodávateľov nákupu a operatívny management dodávateľov vzhľadom k daným parametrom a ekonomickej výhodnosti dodávok
• Koordinácia procesu unifikácie, typizácia a paletizácie v skladovom hospodárstve
• Riadenie a koordinácia nákupu optimálneho množstva zásob pre spoločnosť • komunikácia a jednanie s dodávateľmi.
• analyzovanie spotreby materiálu, kvality materiálu, cenových ponúk a skladových zásob
• Zabezpečenie súladu fyzického a účtovného stavu zásob
• Navrhovanie a realizácia riešení na znižovanie nákladov
• Sledovanie úrovne kvality dodávateľov
• Vytváranie, aktualizácia a sledovanie dodávateľských zmlúv, nákupných objednávok a plánov dodávok
• Sledovanie a analyzovanie nákupných nákladov a ich vývoj
• Kontrolovanie dodržiavania bezpečnostných, protipožiarnych predpisov
• Vykonávanie riadnej, priebežnej a mimoriadnej inventarizácie
• Vedenie obchodných rokovaní s potencionálnymi dodávateľmi, vyjednávanie a dohadovanie zmluvných podmienok
• Analýza dodávateľského trhu a s tým spojený výber nových dodávateľov a komunikácia s nimi
• Posúdenie a hodnotenie efektívnosti hospodárenia a výkonnosti zvereného úseku, nastavenia kontrolných mechanizmov
• Tvorba príslušnej dokumentácie (smernice, dokumenty) v rámci riadenia nákupných, logistických a distribučných procesov • Spolupráca s výrobou, plánovačom výroby a ďalšími oddeleniami spoločnosti
• Zostavenie a správa rozpočtu nákupu a skladov • Vedenie, motivácia, hodnotenie a kontrola výkonu podriadených pracovníkov rámci zvereného oddelenia
Náplňou práce na tejto pozícii je:
• Konsolidácia operatívnej činnosti oddelení nákupu a skladov
• Neustále zefektívňovanie procesov oddelení nákupu a skladov
• Vybudovanie nákupného oddelenia s vedením zamestnancov nákupu na vyjednávanie nákupných cien a riadenie dodávateľov
• Spolupodieľanie sa na implementácii nového ERP systému za tieto oddelenia
• Definovanie a implementácia stratégie nákupu, dodávok a distribúcie materiálu, tovaru, surovín a strojov v súlade so stratégiou organizácie a s ohľadom na požiadavky ostatných útvarov a finančný rozpočet
• Koordinácia procesov spracovávania objednávok, ich zadávania do systému a spolupráce pri tvorbe plánu výroby
• Sledovanie vývojových trendov, koordinácia procesov monitorovania a analyzovania trhu a dodacích podmienok k zaisteniu okamžitej alebo budúcej dostupnosti materiálu
• Stanovanie výberových konaní na dodávateľov, koordinácia procesu hodnotenia a výberu dodávateľov nákupu a operatívny management dodávateľov vzhľadom k daným parametrom a ekonomickej výhodnosti dodávok
• Koordinácia procesu unifikácie, typizácia a paletizácie v skladovom hospodárstve
• Riadenie a koordinácia nákupu optimálneho množstva zásob pre spoločnosť • komunikácia a jednanie s dodávateľmi.
• analyzovanie spotreby materiálu, kvality materiálu, cenových ponúk a skladových zásob
• Zabezpečenie súladu fyzického a účtovného stavu zásob
• Navrhovanie a realizácia riešení na znižovanie nákladov
• Sledovanie úrovne kvality dodávateľov
• Vytváranie, aktualizácia a sledovanie dodávateľských zmlúv, nákupných objednávok a plánov dodávok
• Sledovanie a analyzovanie nákupných nákladov a ich vývoj
• Kontrolovanie dodržiavania bezpečnostných, protipožiarnych predpisov
• Vykonávanie riadnej, priebežnej a mimoriadnej inventarizácie
• Vedenie obchodných rokovaní s potencionálnymi dodávateľmi, vyjednávanie a dohadovanie zmluvných podmienok
• Analýza dodávateľského trhu a s tým spojený výber nových dodávateľov a komunikácia s nimi
• Posúdenie a hodnotenie efektívnosti hospodárenia a výkonnosti zvereného úseku, nastavenia kontrolných mechanizmov
• Tvorba príslušnej dokumentácie (smernice, dokumenty) v rámci riadenia nákupných, logistických a distribučných procesov • Spolupráca s výrobou, plánovačom výroby a ďalšími oddeleniami spoločnosti
• Zostavenie a správa rozpočtu nákupu a skladov • Vedenie, motivácia, hodnotenie a kontrola výkonu podriadených pracovníkov rámci zvereného oddelenia
Zamestnanecké výhody, benefity
- pružný pracovný čas
- motivačné odmeňovanie na základe výsledkov
- príspevok do DDS
- motivačné odmeňovanie na základe výsledkov
- príspevok do DDS
Informácie o výberovom konaní
Túto pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, výrobnú spoločnosť v Prešove.
V prípade záujmu o túto pozíciu mi pošlite svoj životopis na [email protected]. Ďakujem všetkým uchádzačom za spoluprácu.
V prípade záujmu o túto pozíciu mi pošlite svoj životopis na [email protected]. Ďakujem všetkým uchádzačom za spoluprácu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
– aktívna znalosť anglického jazyka
– prax na podobnej pozícii
– riadenie centrálneho nákupu, monitoring skladových zásob a ich porovnávanie s plánom organizácie a s požiadavkami zákazníka, vrátanie riadenia logistických a distribučných procesov
– spracovanie plánov k zaistenia bezproblémového chodu logistiky a stanovení politiky nákupu v organizácii
– používanie technik a postupov obchodného vyjednávania v rámci nákupu materiálu
– prejednávanie podmienok obchodných zmlúv s obchodnými partnermi vrátane uzatvárania týchto zmlúv
– organizovanie výberových konaní a posudzovania ponúk jednotlivých dodávateľov
– komunikácia s dodávateľmi materiálov a reprezentácia firmy v oblasti nákupu na tuzemskom a zahraničnom trhu
– analyzovanie a monitoring trhu a dodacích podmienok pro zaistenie okamžitej alebo budúcej dostupnosti materiálu v rámci riadenia logistického a dodávateľského oddelenia organizácie
– prax na podobnej pozícii
– riadenie centrálneho nákupu, monitoring skladových zásob a ich porovnávanie s plánom organizácie a s požiadavkami zákazníka, vrátanie riadenia logistických a distribučných procesov
– spracovanie plánov k zaistenia bezproblémového chodu logistiky a stanovení politiky nákupu v organizácii
– používanie technik a postupov obchodného vyjednávania v rámci nákupu materiálu
– prejednávanie podmienok obchodných zmlúv s obchodnými partnermi vrátane uzatvárania týchto zmlúv
– organizovanie výberových konaní a posudzovania ponúk jednotlivých dodávateľov
– komunikácia s dodávateľmi materiálov a reprezentácia firmy v oblasti nákupu na tuzemskom a zahraničnom trhu
– analyzovanie a monitoring trhu a dodacích podmienok pro zaistenie okamžitej alebo budúcej dostupnosti materiálu v rámci riadenia logistického a dodávateľského oddelenia organizácie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Skupina EUROPERSONAL s viac ako 1500 zamestnancami je dynamickým, flexibilným a predovšetkým stabilným poskytovateľom služieb v oblasti personálneho leasingu a ľudských zdrojov, kde má dlhoročné skúsenosti na slovenskom aj zahraničnom pracovnom trhu. Patríme medzi lídrov personálneho leasingu v oblasti automobilového priemyslu, logistických služieb a v neposlednom rade aj v rámci elektrotechnického priemyslu. Spoločnosť bola založená v roku 2006 a je držiteľom ISO 9001:2015 a ISO 14001:2015
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 4177419
Dátum zverejnenia: 3.11.2022
2022-11-03
lokalita: Prešov Pozícia: Manažér logistiky, Vedúci nákupu, Vedúci skladu Spoločnosť: EUROPERSONAL
Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac