Viac ponúk na www.e-personal.eu

Vedúci/a zákazníckeho centra s aktívnou angličtinou, do výrobnej spoločnosti v Prešove

Miesto práce
Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac+ variabilná zložka mzdy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Manažér zákazníckeho centra je podriadený obchodnému riaditeľovi. Úzko spolupracuje s manažérmi stredísk a vedie primárne podriadených zo zákazníckeho centra.

Náplň práce a zodpovednosť:
- Zodpovednosť za zákaznícke centrum, riadi 7 konštruktérov a 4 referentov zákazníckeho centra.
- Komunikácia so zákazníkmi a manažérmi z ostatných stredísk podľa potrieb, tém
- Vytváranie, priebežnej aktualizácie, realizácie a vyhodnotenie koncepcie rozvoja úseku zákazníckych služieb
- Monitorovanie, analýza a optimalizácia procesov zákazníckych služieb a súvisiacich firemných procesov
- Sledovanie a vyhodnocovanie spokojnosti zákazníkov, návrh a realizácia nápravných opatrení v spolupráci s príslušnými organizačnými útvarmi organizácie
- Osobná, telefonická a elektronická komunikácia s klientami spoločnosti
- Koordinácia činností týkajúcich sa vybavovania sťažností a reklamácií zákazníkov a poskytovanie technických a cenových informáciu
- Udržiavanie a rozvoj vzťahov s kľúčovými zákazníkmi
- Nastavenie systému adaptácia pracovníkov zákazníckeho centra
- Reprezentovanie organizácie na rokovaniach so súčasnými i potenciálnymi zákazníkmi, stálymi obchodnými partnermi a ďalšími subjektmi
- Vedenie, motivácia, hodnotenie a kontrola výkonu podriadených pracovníkov v rámci zvereného celku
- Monitorovanie plnenia dlhodobých a krátkodobých úloh jednotlivých pracovníkov oddelenia
- Kontrola stavu pohľadávok, komunikácia SALDA klientov v spoločnosti a ku klientom
- Koordinácia vývozov a spracovávanie dokumentácie k vývozom, vrátane komunikácie s oddelením expedície
a externými dodávateľmi dopravy
- Koordinácia reklamácií od ich prijatia, cez evidenciu až po riešenie reklamácií
- Vytváranie, priebežnej aktualizácie, realizácie a vyhodnotenie koncepcie rozvoja úseku zákazníckych služieb
- Monitorovanie, analýza a optimalizácia procesov zákazníckych služieb a súvisiacich firemných procesov

Zamestnanecké výhody, benefity

- pružný pracovný čas
- motivačné odmeňovanie na základe výsledkov
- príspevok do DDS

Informácie o výberovom konaní

V prípade vášho záujmu mi prosím pošlite váš životopis na [email protected]
Ďakujem všetkým uchádzačom za spoluprácu. Kontaktovať budem iba uchádzačov spĺňajúcich požadované kritéria.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Ostatná priemyselná výroba

Túto pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, ktorým je spoločnosť s dlhoročnou tradíciou vo výrobe plastových a hliníkových okien a dverí.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika a manažment, podnikové hospodárstvo, medzinárodné ekonomické vzťahy, marketingová komunikácia

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počet rokov praxe

4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Odborné zručnosti:
- Koordinácia vybavovania sťažností a reklamácií zákazníkov, poskytovanie technických a cenových informáciu v rámci konania činnosti zákazníckeho servisu
- Koordinácia vybavovania sťažností a reklamácií zákazníkov, poskytovanie technických a cenových informáciu v rámci konania činnosti zákazníckeho servisu
- Posúdenie a schválenie pravidelných podkladov o spokojnosti zákazníkov s činnosťami zákazníckeho servisu
- Riadenie dokumentácie
- Podávaní návrhov a čiastkových opatrení na zamedzenie vzniku reklamácií
- Reprezentácia záujmov organizácie v rámci udržiavania a rozvíjania dobrých vzťahov so strategickými partnermi
- Organizácia práce, riadenie a motivácia zamestnancov
- Kontrola a hodnotenie kvality a výsledkov práce podriadených pracovníkov
- Vytváranie finančného plánu útvaru
- Posudzovanie a hodnotenie efektívnosti hospodárenia a výkonnosti zvereného úseku

Odborné znalosti:
- Obchodné vyjednávanie
- Psychológia predaja
- Riadenie vzťahov so zákazníkmi
- Klientela a potenciálna klientela, starostlivosť o ňu
- Procesné riadenie
- Finančné plánovanie

Všeobecné znalosti:
- Počítačová spôsobilosť
- Numerická spôsobilosť
- Jazyková spôsobilosť v slovenčine
- Jazyková spôsobilosť v angličtine
- Právne povedomie
- Spôsobilosť sa vedenie osobného automobilu

Osobné predpoklady:
- Kooperácia (spolupráca)
- Uspokojovanie zákazníckych potrieb
- Samostatnosť
- Riešenie problémov
- Plánovanie a organizovanie práce
- Aktívny prístup
- Zvládanie záťaže
- Ovplyvňovanie ostatných
- Vedenie ľudí (leadership)
- Objavovanie a orientácia v informáciách
- Efektívna komunikácia

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Skupina EUROPERSONAL s viac ako 1500 zamestnancami je dynamickým, flexibilným a predovšetkým stabilným poskytovateľom služieb v oblasti personálneho leasingu a ľudských zdrojov, kde má dlhoročné skúsenosti na slovenskom aj zahraničnom pracovnom trhu. Patríme medzi lídrov personálneho leasingu v oblasti automobilového priemyslu, logistických služieb a v neposlednom rade aj v rámci elektrotechnického priemyslu. Spoločnosť bola založená v roku 2006 a je držiteľom ISO 9001:2008 a ISO 14001:2004.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Adresa spoločnosti

EUROPERSONAL & FABRIKA s.r.o.
Mlynské Nivy 70
82105 Bratislava
https://www.e-personal.eu

Kontakt

ID: 4035673  Dátum zverejnenia: 18.2.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac