Office manager

  • Miesto práce: Mlynské nivy 70, Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): 900 EUR/mesiacod 900,-€ /základná mzda závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta/
  • Termín nástupu: ihneď, dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Komplexná zodpovednosť za chod sekretariátu podľa pokynu zamestnávateľa,
Vybavovanie organizačných a administratívnych záležitostí sekretariátu, spoločnosti
Zhromažďovanie podkladov pre účtovníctvo a spolupráca s účtovníkom,
Nahadzovanie faktúr do programov, fakturácia
Práca s programom OLYMP a POHODA
Výpočet stravných lístkov, objednávanie a príprava hotovosti
Mailová a telefonická komunikácia / banky, právnik klienti ... /
Evidencia a príprava zmlúv, dodatkov,
Evidencia a kontrola majetku spoločnosti, vozový park, PHM
Príprava reportov pre vedenie spoločnosti

Iné výhody

- profesionálne zázemie v úspešnej slovenskej spoločnosti
- zaujímavá práca s dlhodobou perspektívou
- bezplatná právna pomoc
- bezúročné MIKROpôžičky
- príjemný pracovný kolektív
- pracovná zmluva sa štandardne uzatvára na dobu určitú - 1 rok. Po jej ukončení sa pracovný pomer predĺži na dobu neurčitú.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Pracovná a personálna agentúra

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Personalistika - pokročilý
KROS Olymp - základy
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Office - pokročilý
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- samostatnosť a ochota prevziať zodpovednosť
- dobrá seba organizácia
- administratíva a reporting
- prax na obdobnej pozícii výhoda
- prax s programom OLYMP, Pohoda výhoda
- zodpovednosť
- tímová práca
- rozhodovanie
- pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
- precíznosť (presnosť)
- spoľahlivosť
- komunikatívnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť EUROPERSONAL & FABRIKA s.r.o. s viac ako 1500 zamestnancami je jedným z popredných poskytovateľov personálnych a upratovacích služieb. Spoločnosť bola založená v roku 2006, je držiteľom povolenia na sprostredkovanie zamestnania za úhradu a súčasne je držiteľom povolenia činnosti agentúry dočasného zamestnávania. Spoločnosť je držiteľom EN ISO 9001:2008.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (sprostredkovanie zamestnania za úhradu )

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.

Adresa spoločnosti

EUROPERSONAL & FABRIKA s.r.o.
Mlynské Nivy 70
821 05 Bratislava
https://www.e-personal.eu

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Ladislav Švrček
Tel.: +421918829909
E-mail: poslať životopis
ID: 3944431  Dátum zverejnenia: 29.7.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac