Key Account Manager – kancelárske papiere
Europapier Slovensko s.r.o.
Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
plný úväzok
asap, resp. dohodou
Od 2 100 EUR/mesiacv závislosti od skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• predaj a podpora predaja produktového portfólia spoločnosti, sortiment kancelárske papiere a kotúčiky do pokladní
• aktívne vyhľadávanie a oslovovanie potenciálnych klientov
• implementácia nových produktov na trh
• zodpovednosť za prípravu obchodných podmienok pre zákazníka, navrhovanie riešení pre zákazníkov
• prieskum trhu a konkurencie
• ostatné činnosti súvisiace s obchodníckou pozíciou
• zákaznícky segment – reseller, retailer,...
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca pre úspešnú spoločnosť, ktorá je trhovým lídrom vo viacerých oblastiach, kde pôsobí
• práca v nadnárodnej spoločnosti, ktorá je súčasťou koncernu Heinzel Group a ktorá každoročne získava pečať „Bonitná spoločnosť“
• kľúčovými hodnotami spoločnosti sú rešpekt, zodpovednosť a výnimočnosť
• odborné zaškolenie
• dobrovoľné jazykové kurzy AJ v Bratislave
• zaškolenie do systému SAP, BIS, C4C
• ostatné zamestnanecké výhody - príspevok na rekreáciu, sick day 2x/rok, občerstvenie na pracovisku a iné
Informácie o výberovom konaní
„Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Europapier Slovensko, s.r.o. Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov. Súhlas je daný na dobu neurčitú a podľa § 20 odst. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.“
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom o záujem pracovať v našej spoločnosti a za zaslanie životopisu, a však iba vyhovujúci uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• znalosť prostredia predaja potrieb do kancelárie výhodou
• schopnosť pracovať s PC (Windows, Word, Excel)
• znalosť anglického jazyka (B2) – slovom aj písmom
• schopnosť aktívne a efektívne komunikovať so zákazníkom
• obchodné a základné ekonomické vedomosti
• zmysel pre organizáciu práce
• zodpovedný prístup k práci
• veľmi dobré prezentačné, komunikačné a organizačné schopnosti
• flexibilita, samostatnosť a chuť učiť sa nové veci