Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Service Team Leader
EUROCOC s.r.o.
Miesto práce
Zuckermandel, Staré Mesto
Zuckermandel, Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
2 100 EUR/mesiacvýsledná mzda závisí aj od skúseností kandidáta
2 100 EUR/mesiacvýsledná mzda závisí aj od skúseností kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme Team Leadra zákazníckeho servisu, ktorého baví práca s ľuďmi, má chuť rozvíjať seba a svoj tím a vyhovuje mu komunikácia v medzinárodnom prostredí.
Toto budeš robiť:
- budeš riadiť Customer Service Team (cca 7 ľudí)
- budeš organizovať rozvrh, dochádzku a denné úlohy pre CS team
- budeš zodpovedný za chod a procesy CS tímu
- budeš pracovať v internom systéme
- budeš pomáhať v operatíve v prípade potreby
- budeš si vyberať nových ľudí do tímu a zaúčať ich
- budeš viesť 1:1 s ľuďmi v tvojom tíme
- budeš aktívne kontrolovať kvalitu Customer Servicu
- budeš viesť štatistiky výkonu Customer Service tímu
- budeš analyzovať a vylepšovať procesy Customer Servicu
- budeš sa aktívne vzdelávať a efektívne modernizovať CS
- budeš pomáhať marketingovému oddeleniu so zabezpečením textov v rôznych jazykových kombináciách (project management)
- budeš kooperovať s ostatnými oddeleniami a participovať na spoločných projektoch
- budeš reportovať a aktívne spolupracovať s Head Of Operations
Toto budeš robiť:
- budeš riadiť Customer Service Team (cca 7 ľudí)
- budeš organizovať rozvrh, dochádzku a denné úlohy pre CS team
- budeš zodpovedný za chod a procesy CS tímu
- budeš pracovať v internom systéme
- budeš pomáhať v operatíve v prípade potreby
- budeš si vyberať nových ľudí do tímu a zaúčať ich
- budeš viesť 1:1 s ľuďmi v tvojom tíme
- budeš aktívne kontrolovať kvalitu Customer Servicu
- budeš viesť štatistiky výkonu Customer Service tímu
- budeš analyzovať a vylepšovať procesy Customer Servicu
- budeš sa aktívne vzdelávať a efektívne modernizovať CS
- budeš pomáhať marketingovému oddeleniu so zabezpečením textov v rôznych jazykových kombináciách (project management)
- budeš kooperovať s ostatnými oddeleniami a participovať na spoločných projektoch
- budeš reportovať a aktívne spolupracovať s Head Of Operations
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v mladom kolektíve
- rôzne teambuildingové aktivity, ovocie v kancelárii, spoločné raňajky
- multisport karta
- sociálne benefity (svadba, narodenia, benefit za odporúčanie)
- rôzne teambuildingové aktivity, ovocie v kancelárii, spoločné raňajky
- multisport karta
- sociálne benefity (svadba, narodenia, benefit za odporúčanie)
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme za záujem pracovať pre našu spoločnosť. Uprednostňujeme kandidáta so skúsenosťami v zákazníckom servise a skúsenosťami s vedením tímu.
Upozorňujeme všetkých kandidátov, že kontaktovať budeme iba najvhodnejších uchádzačov.
Upozorňujeme všetkých kandidátov, že kontaktovať budeme iba najvhodnejších uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Taliansky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Prax na pozícii/v oblasti
1
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- schopnosť samostatnej práce
- dôraz na detaily
- orientácia na výsledok
- korektný prístup a otvorenosť komunikácie
- tímový hráč
- iniciatíva
- skúsenosti z Customer Servicu a skúsenosti s vedením ľudí
- ovládanie anglického jazyka min. na úrovni B2 a ovládanie francúzskeho alebo talianskeho jazyka min. na úrovni B2
- dôraz na detaily
- orientácia na výsledok
- korektný prístup a otvorenosť komunikácie
- tímový hráč
- iniciatíva
- skúsenosti z Customer Servicu a skúsenosti s vedením ľudí
- ovládanie anglického jazyka min. na úrovni B2 a ovládanie francúzskeho alebo talianskeho jazyka min. na úrovni B2
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
The challenge we fell in love with is “removing administrative barriers from car trading”. With COCs from EUROCOC, vehicle registration across most EU countries becomes a smooth and simple process. EUROCOC is your trusted partner in the domain of cross border car trading. Founded by former car traders, at EUROCOC we know the value of having your car-related paperwork complete and on time.
We have been providing the vehicle remarketing industry with certificates of conformity (COCs) since 2008. Our expertise has been proven by direct partnerships with car manufacturers, catering to both individual customers and professional companies around Europe. We always do our best to deliver you the genuine COCs from car manufacturers as fast as you need it so you can register your vehicle pronto. We have your back when it comes to COCs for car dealers, import/export brokers, automotive marketplaces, auction platforms, OEM or a private individuals.
EUROCOC. Your hassle-free way to get the COC.
We don't overpromise - check our Trustpilot account to get all the relevant reviews.
Visit eurococ.eu for more information.
We have been providing the vehicle remarketing industry with certificates of conformity (COCs) since 2008. Our expertise has been proven by direct partnerships with car manufacturers, catering to both individual customers and professional companies around Europe. We always do our best to deliver you the genuine COCs from car manufacturers as fast as you need it so you can register your vehicle pronto. We have your back when it comes to COCs for car dealers, import/export brokers, automotive marketplaces, auction platforms, OEM or a private individuals.
EUROCOC. Your hassle-free way to get the COC.
We don't overpromise - check our Trustpilot account to get all the relevant reviews.
Visit eurococ.eu for more information.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4535520
Dátum zverejnenia: 23.3.2023
2023-03-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov, Team leader Spoločnosť: EUROCOC s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 100 EUR/mesiac