Dlhodobá študentská brigáda v administratíve

EuroCoc, spol. s r. o.

Miesto práce
Aupark Tower, Einsteinova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ihneď, dohodou
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
3,80 Eur brutto/hodinu

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme šikovné študentky/študentov, ktorí môžu pracovať 20 hodín týždenne a páči sa im administratívna práca v medzinárodnom kolektíve.

S čím nám budeš pomáhať:
- spracovanie a evidencia prichádzajúcej a odoslanej pošty
- vyzdvihovanie prichádzajúcich zásielok na pobočke pošty
- práca v internom IT systéme
- administratíva podľa potreby
- fakturácia a kontrola faktúr pre klientov, identifikácia faktúr od dodávateľov
- pravidelný mesačný reporting pre účtovníčku
- kooperácia s oddelením zákazníckeho servisu

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v mladom kolektíve a priateľskej atmosfére v Aupark Tower
- každodenné využívanie anglického jazyka v medzinárodnej spoločnosti
- rôzne teambuildingové aktivity, ovocie v kancelárii, spoločné raňajky

Informácie o výberovom konaní

Vopred ďakujeme za záujem pracovať pre našu spoločnosť.
Upozorňujeme všetkých kandidátov, že kontaktovať budeme iba najvhodnejších uchádzačov.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

4.1.2019 (ostáva ešte 21 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- schopnosť samostatnej práce
- dôraz na detaily, pedantnosť
- orientácia na výsledok
- korektný prístup a otvorenosť komunikácie
- tímový hráč

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

EuroCoc is specialised in the online intermediation of certificates of conformity. In our 11 years of operation, we have delivered more than 120,000 COCs for individuals as well as companies specialised in the import and export of vehicles. We have also become one of the leading European companies that provide this service. We have established a wide network of suppliers which is a guarantee of great service and the key to effectiveness, efficiency, and reliability. Our customer service is available in 5 languages (French, English, German, Spanish, and Italian) and provides all the help that customers may need. The fast processing of orders and their delivery by the courier service UPS means clients will always receive their COC swiftly. Therefore, if you buy a car in the European Union, you can save time and money all thanks to EuroCoc!

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Adresa spoločnosti

EuroCoc, spol. s r. o.
Einsteinova 24
821 02 Bratislava
https://www.eurococ.eu/en

Kontakt

Kontaktná osoba: Jana Štubňová
E-mail: poslať životopis
ID: 3554088   Dátum zverejnenia: 5.12.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   3,80 Eur brutto/hodinu