Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Technik počítačovej podpory
ESP Global Services s.r.o.
Miesto práce
Stará Turá
Stará Turá
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.11.2022
01.11.2022
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 750 EUR/mesiac
Od 1 750 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
podpora s inštaláciou, odstraňovaním porúch a nastavením stolných počítačov, tlačiarní, notebookov a riešením iných problémov s hardwerom periférnych zariadení počítača.
Skúsenosti s podporou a opravou počítača vrátane základnej správy operačného systému Windows.
Poskytovanie podpory v oblasti IT infraštruktúry, ktorá zahŕňa odstraňovanie problémov s hardvérom, softvérom, operačným systémom a odstraňovanie problémov bez ovplyvnenia porušenia záruky hardweru alebo podľa bezpečnostných požiadaviek zákazníka.
Riadiť sa inštalačnými pokynmi pri inštalácii a odstraňovaní porúch počítačových aplikácií.
‘Smart Hand’ podpora pre periférny a sieťový hardvér, včítane, ale nie limitovaná na monitory, klávesníce, myši, tlačiarne, faxy, smerovače, skenery, bezdrôtové smerovače, prepínače, firewally, stojany, skrine a viac portové dátové ukončovacie panely všetko pod schopnosťou „Smart Hands“ podporovanou spoločnosťou, avšak podpora od vzdialeného Technika je dostupná.
Práca s podnikovou sieťou LAN a nastavením konceptom siete WAN. Schopnosť vykonávať aktivitu „Smart Hands“ podľa aktivít založených na pokynoch pracoviska.
Odstraňovanie porúch s antispywarovým a antivírusovým softvérom.
Znalosť TCP/IP sietí, DNS, DHCP, VPN a RDP.
Schopnosť zdvihnúť/premiestniť počítačové vybavenie s hmotnosťou do 50 kg, ak je to požadované.
Skúsenosti s podporou a opravou počítača vrátane základnej správy operačného systému Windows.
Poskytovanie podpory v oblasti IT infraštruktúry, ktorá zahŕňa odstraňovanie problémov s hardvérom, softvérom, operačným systémom a odstraňovanie problémov bez ovplyvnenia porušenia záruky hardweru alebo podľa bezpečnostných požiadaviek zákazníka.
Riadiť sa inštalačnými pokynmi pri inštalácii a odstraňovaní porúch počítačových aplikácií.
‘Smart Hand’ podpora pre periférny a sieťový hardvér, včítane, ale nie limitovaná na monitory, klávesníce, myši, tlačiarne, faxy, smerovače, skenery, bezdrôtové smerovače, prepínače, firewally, stojany, skrine a viac portové dátové ukončovacie panely všetko pod schopnosťou „Smart Hands“ podporovanou spoločnosťou, avšak podpora od vzdialeného Technika je dostupná.
Práca s podnikovou sieťou LAN a nastavením konceptom siete WAN. Schopnosť vykonávať aktivitu „Smart Hands“ podľa aktivít založených na pokynoch pracoviska.
Odstraňovanie porúch s antispywarovým a antivírusovým softvérom.
Znalosť TCP/IP sietí, DNS, DHCP, VPN a RDP.
Schopnosť zdvihnúť/premiestniť počítačové vybavenie s hmotnosťou do 50 kg, ak je to požadované.
Zamestnanecké výhody, benefity
Príspevok na penziu
Informácie o výberovom konaní
Životopis zasielajte na email: [email protected] /
Celý proces obsahuje 2 kola.
1. Kolo procesu priebehne po telefóne.
2. Video konverzácia s technickým manažérom.
Celý proces obsahuje 2 kola.
1. Kolo procesu priebehne po telefóne.
2. Video konverzácia s technickým manažérom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
IT
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
2 a viac ročné skúsenosti s poskytovaním technickej podpory až po úrovni výkonného manažmentu.
Asociačný stupeň v Elektronike a CompTia A+ certifikát.
Počas zmien podporíme certifikáciu technikov špecifický pre klienta.
Schopnosť riešiť systémové a sieťové problémy pomocou zručností deduktívneho uvažovania v rámci schopnosti ‘Smart Hands’.
Dobrá písomná a ústna komunikácia a zručnosti s ľudmi, s klientmi a manažmentom.
Schopnosť pracovať na termíny a dokončiť úlohy včas.
Vedieť rozoznať ITIL Proces Incidentu, Zmeny, Problému, Servisnej požiadavky a súvisiacich činností, ako je manažment riadenia rezerv a skladových zásob.
Schopnosť pracovať samostatne.
Nadšenie pre vzdelávanie a podpora neustáleho zdokonaľovania ako inšpirácia pre ostatných.
Dobrá znalosť najnovších technológií a riešení.
Očakávame že budete hrdí na svoju prácu a držať náročné štandardy spoločnosti.
Plynulá Slovenčina a Angličtina.
Asociačný stupeň v Elektronike a CompTia A+ certifikát.
Počas zmien podporíme certifikáciu technikov špecifický pre klienta.
Schopnosť riešiť systémové a sieťové problémy pomocou zručností deduktívneho uvažovania v rámci schopnosti ‘Smart Hands’.
Dobrá písomná a ústna komunikácia a zručnosti s ľudmi, s klientmi a manažmentom.
Schopnosť pracovať na termíny a dokončiť úlohy včas.
Vedieť rozoznať ITIL Proces Incidentu, Zmeny, Problému, Servisnej požiadavky a súvisiacich činností, ako je manažment riadenia rezerv a skladových zásob.
Schopnosť pracovať samostatne.
Nadšenie pre vzdelávanie a podpora neustáleho zdokonaľovania ako inšpirácia pre ostatných.
Dobrá znalosť najnovších technológií a riešení.
Očakávame že budete hrdí na svoju prácu a držať náročné štandardy spoločnosti.
Plynulá Slovenčina a Angličtina.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť ESP Global Services oslavuje 30. výročie založenia spoločnosti a zároveň sme potešený, že v Európe uvádzame na trh inovatívny balíček riešení odbornej technickej podpory pre popredného svetového výrobcu technológií, ktorý pracuje v rôznych priemyselných odvetviach.
ESP je riadený servisný poskytovateľ IT podpory a riešení infraštruktúry, ktorý zastrešuje klientelu po celom svete 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Ale sme hrdý na to, že sme schopný našim zákazníkom poskytnúť služby na mieru aj lokálne. Pri tejto príležitosti robíme nábor na viaceré pozície IT Technikov naprieč Európou, ale konkrétne hľadáme 1 technika počítačovej podpory v lokalite Stará Tura, Slovenská republika.
Je to skvelá príležitosť pre tých, ktorí pracujú ako IT Technik, alebo Technik infraštruktúry, L1 alebo L2 Technik počítačovej podpory ďalej Oblastný servisný technik, Technik Podpory IT alebo ako Servisný Analytik.
Budete súčasťou kreatívnej skupiny, spolupracujúcej na náročných výzvach, smerom k zákazníkovi dodávajúcej to najlepšie v rámci skúseností užívateľa.
ESP je riadený servisný poskytovateľ IT podpory a riešení infraštruktúry, ktorý zastrešuje klientelu po celom svete 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Ale sme hrdý na to, že sme schopný našim zákazníkom poskytnúť služby na mieru aj lokálne. Pri tejto príležitosti robíme nábor na viaceré pozície IT Technikov naprieč Európou, ale konkrétne hľadáme 1 technika počítačovej podpory v lokalite Stará Tura, Slovenská republika.
Je to skvelá príležitosť pre tých, ktorí pracujú ako IT Technik, alebo Technik infraštruktúry, L1 alebo L2 Technik počítačovej podpory ďalej Oblastný servisný technik, Technik Podpory IT alebo ako Servisný Analytik.
Budete súčasťou kreatívnej skupiny, spolupracujúcej na náročných výzvach, smerom k zákazníkovi dodávajúcej to najlepšie v rámci skúseností užívateľa.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 4439053
Dátum zverejnenia: 4.10.2022
2022-10-04
lokalita: Stará Turá Pozícia: IT/Technical Support Specialist Spoločnosť: ESP Global Services s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 750 EUR/mesiac