
Application Support Engineer | Interné Business Systémy
Naše biznis systémy pozostávajú z webových služieb (REST API) a webových portálov, sú v prevádzke už niekoľko rokov a neustále ich rozvíjame a vytvárame nové produkty. Tím má aktuálne troch support špecialistov, mnoho procesov a postupov je už zabehnutých. V rámci poskytovania Level 2 supportu budete úzko spolupracovať s vývojarmi a analytikmi, budete používať nástroje pre hlbšiu analýzu a investigovanie problému (práca s dátami v SQL Server, prevolávanie REST API, vyhľadávanie v aplikačných logoch a pod.)
Náplň práce a zodpovednosti Application Support Engineer-a:
- Poskytovanie telefonickej a e-mailovej podpory pre zákazníkov biznis systému
- Manažment support tiketov, zodpovednosť za celý životný cyklus ich riešenia, - poskytovanie promptnej a korektnej spätnej vazby
- Analýza zákazníckych požiadaviek a problémov a identifikácia možného riešenia
- Použitie štandardných postupov a procedúr pri podpore zákazníka.
- Návrh vylepšení interných aplikácií
- Samostatné riešenie support úloh – konfigurácia systémov, údržba dát, usmerňovanie zákazníkov
- Dodržiavanie a vyhodnocovanie SLA pre support tickety
- Vytváranie a udržiavanie štandardov pre správnu eskaláciu problémov do príslušných interných tímov
- Dokumentovanie postupov riešenia – Wiki, Knowledge Base etc.
- Príprava presných a aktuálnych reportov
Naše očakávania od nového kolegu:
- Schopnosť korektnej a ústretovej komunikácie so zákaznikom (partneri, interní zadávatelia)
- Samostatnosť, schopnosť identifikovať a riešiť problémy
- Výborný písomný aj slovný prejav
- Základné vedomosti z oblasti analýzy a návrhu informačných systémov
- Znalosti a skúsenosti s prácou s databázami, výhodou je znalosť SQL/T-SQL na platforme Microsoft SQL Server
- Výhodou sú tiež znalosti o fungovaní a prevádzke REST API služieb a webových portálov
BENEFITY PRE TEBA
Flexibilita

Firemné podujatia

Benefity pre celú rodinu

Šport a zdravie Wellbeing

A ešte viac…

O ESETe
Spoločnosť ESET je globálnym lídrom v oblasti digitálnej bezpečnosti a je jedným z najväčších dodávateľov bezpečnostných riešení v Európskej únii. Zároveň je najväčšou a najoceňovanejšou IT firmou na Slovensku.
Už viac ako 30 rokov vyvíjame popredný softvér a služby zamerané na IT bezpečnosť a ochranu podnikov, kritickej infraštruktúry a domácností z celého sveta
Okrem vytvárania bezpečnostných riešení pre zákazníkov je našim cieľom aj aktívne prispievať k inovatívnej a zodpovednej spoločnosti v oblasti vzdelávania, vedy a výskumu.
V ESETe sú diverzita, rovnosť a inklúzia (DEI) neoddeliteľnou súčasťou firemnej kultúry. Sme hrdým signatárom a ambasádorom Charty diverzity. Snažíme sa vytvárať pracovné prostredie, kde sa každý cíti cenený a rešpektovaný. S otvorenosťou vítame záujem jednotlivcov zo všetkých prostredí - vrátane rasy, pohlavia, veku, náboženstva, zdravotného znevýhodnenia, či sexuálnej orientácie.
Viac sa o nás dozviete na našej stránke.