EN SK

Staň sa súčasťou tímu vizionárov

Vytvárajme spolu budúcnosť kybernetickej bezpečnosti

späť na voľné pracovné miesta

Application Support Engineer | Interné Business Systémy

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 100 EUR/mesiac* Bonus: Výkonnostná prémia 2x ročne až do výšky 10% zo zákl. mzdy vyplatenej za hodnotené obdobie (spravidla 6 mesiacov). * Finálna suma základnej zložky mzdy môže byť upravená v závislosti od individuálnych znalostí a skúseností vybraného kandidáta.
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Do tímu Operations and Support pre interné biznis systémy hľadáme kolegu, ktorý nám pomôže s poskytovaním technického supportu pre zákazníkov. Našimi zákazníkmi sú interné oddelenia a tiež biznis partneri a distribútori z celého sveta.

Naše biznis systémy pozostávajú z webových služieb (REST API) a webových portálov, sú v prevádzke už niekoľko rokov a neustále ich rozvíjame a vytvárame nové produkty. Tím má aktuálne troch support špecialistov, mnoho procesov a postupov je už zabehnutých. V rámci poskytovania Level 2 supportu budete úzko spolupracovať s vývojarmi a analytikmi, budete používať nástroje pre hlbšiu analýzu a investigovanie problému (práca s dátami v SQL Server, prevolávanie REST API, vyhľadávanie v aplikačných logoch a pod.)

Náplň práce a zodpovednosti Application Support Engineer-a:


  • Poskytovanie telefonickej a e-mailovej podpory pre zákazníkov biznis systému
  • Manažment support tiketov, zodpovednosť za celý životný cyklus ich riešenia, - poskytovanie promptnej a korektnej spätnej vazby
  • Analýza zákazníckych požiadaviek a problémov a identifikácia možného riešenia
  • Použitie štandardných postupov a procedúr pri podpore zákazníka.
  • Návrh vylepšení interných aplikácií
  • Samostatné riešenie support úloh – konfigurácia systémov, údržba dát, usmerňovanie zákazníkov
  • Dodržiavanie a vyhodnocovanie SLA pre support tickety
  • Vytváranie a udržiavanie štandardov pre správnu eskaláciu problémov do príslušných interných tímov
  • Dokumentovanie postupov riešenia – Wiki, Knowledge Base etc.
  • Príprava presných a aktuálnych reportov

Naše očakávania od nového kolegu:


  • Schopnosť korektnej a ústretovej komunikácie so zákaznikom (partneri, interní zadávatelia)
  • Samostatnosť, schopnosť identifikovať a riešiť problémy
  • Výborný písomný aj slovný prejav
  • Základné vedomosti z oblasti analýzy a návrhu informačných systémov
  • Znalosti a skúsenosti s prácou s databázami, výhodou je znalosť SQL/T-SQL na platforme Microsoft SQL Server
  • Výhodou sú tiež znalosti o fungovaní a prevádzke REST API služieb a webových portálov

Kontaktná osoba

Veronika Jakubcova

O ESETe

Spoločnosť ESET je globálnym lídrom v oblasti digitálnej bezpečnosti a je jedným z najväčších dodávateľov bezpečnostných riešení v Európskej únii. Zároveň je najväčšou a najoceňovanejšou IT firmou na Slovensku.

Už viac ako 30 rokov vyvíjame popredný softvér a služby zamerané na IT bezpečnosť a ochranu podnikov, kritickej infraštruktúry a domácností z celého sveta

Okrem vytvárania bezpečnostných riešení pre zákazníkov je našim cieľom aj aktívne prispievať k inovatívnej a zodpovednej spoločnosti v oblasti vzdelávania, vedyvýskumu.

V ESETe sú diverzita, rovnosť a inklúzia (DEI) neoddeliteľnou súčasťou firemnej kultúry. Sme hrdým signatárom a ambasádorom Charty diverzity. Snažíme sa vytvárať pracovné prostredie, kde sa každý cíti cenený a rešpektovaný. S otvorenosťou vítame záujem jednotlivcov zo všetkých prostredí - vrátane rasy, pohlavia, veku, náboženstva, zdravotného znevýhodnenia, či sexuálnej orientácie.

Viac sa o nás dozviete na našej stránke.

ID: 5078178  Dátum zverejnenia: 17.6.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 2 100 EUR/mesiac