
Technical Support Engineer (TIER 2)
Čo bude Tvojou úlohou:
- Poskytovať technickú podporu pre produkty ESET našim zákazníkom a partnerom
- Hľadať riešenia problémov v spolupráci s vývojármi
- Zbierať údaje o nových vyriešených problémoch a zdieľať ich s inými tímami / oddeleniami
- Hľadať príčinu problémov v rôznych logoch (logoch produktov ESET pre business, Windows logoch, sieťových logoch, atď.)
- Hľadať riešenia (z Vašich znalostí/skúseností, interných dokumentov, externých dokumentov, predchádzajúcich prípadov) problémov
- Pri zložitých problémoch poskytovať podrobné zistenia vývojárom
Čo od Teba očakávame:
- Aspoň 5 rokov skúseností na podobnej pozícii
- Aktívna znalosť angličtiny (písomne i ústne na úrovni min. B2)
- Aktívna znalosť slovenčiny (písomne i ústne na úrovni min. B2)
- Pokročilé/excelentné znalosti operačného systému Microsoft Windows 10 a 11
- Vynikajúce komunikačné zručnosti
- Pozitívny prístup k riešeniu problémov a hľadaniu riešení
- Ochotu učiť sa
Znalosť aspoň jednej z nasledujúcich oblastí je povinná:
- Pokročilé/excelentné znalosti operačného systému UNIX/Linux
- Pokročilé/excelentné znalosti Microsoft Windows Server
Základná znalosť z nasledujúcich oblastí je povinná:
- RDBMS
- Active Directory a GPO
- Topológia/sieťové vrstvy, sieťové protokoly vrátane schopnosti analyzovať sieťovú prevádzku (s pomocou Wireshark)
- Nástroje a utility pre sieťové pripojenie
- Android
- Mac OS X
- Pravidlá a politiky antivírusov a firewallu
- Virtualizácia
Znalosť nasledujúcich oblastí je výhodou:
- Microsoft Exchange Server
- Microsoft SharePoint Server
- IBM Lotus Domino / HCL Domino
- ESET PROTECT
- Skúsenosti s antivírusovými produktmi
- Skúsenosti s REST API
BENEFITY PRE TEBA
Flexibilita

Firemné podujatia

Benefity pre celú rodinu

Šport a zdravie Wellbeing

A ešte viac…

O ESETe
Spoločnosť ESET je globálnym lídrom v oblasti digitálnej bezpečnosti a je jedným z najväčších dodávateľov bezpečnostných riešení v Európskej únii. Zároveň je najväčšou a najoceňovanejšou IT firmou na Slovensku.
Už viac ako 30 rokov vyvíjame popredný softvér a služby zamerané na IT bezpečnosť a ochranu podnikov, kritickej infraštruktúry a domácností z celého sveta
Okrem vytvárania bezpečnostných riešení pre zákazníkov je našim cieľom aj aktívne prispievať k inovatívnej a zodpovednej spoločnosti v oblasti vzdelávania, vedy a výskumu.
V ESETe sú diverzita, rovnosť a inklúzia (DEI) neoddeliteľnou súčasťou firemnej kultúry. Sme hrdým signatárom a ambasádorom Charty diverzity. Snažíme sa vytvárať pracovné prostredie, kde sa každý cíti cenený a rešpektovaný. S otvorenosťou vítame záujem jednotlivcov zo všetkých prostredí - vrátane rasy, pohlavia, veku, náboženstva, zdravotného znevýhodnenia, či sexuálnej orientácie.
Viac sa o nás dozviete na našej stránke.