Можливість для людей з України
EN SK

Staň sa súčasťou tímu vizionárov

Vytvárajme spolu budúcnosť kybernetickej bezpečnosti

späť na voľné pracovné miesta

CRM Application Support Analyst

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 600 EUR/mesiacBonus: Výkonnostná prémia 2x ročne až do výšky 16,67% zo základnej mzdy vyplatenej za hodnotené obdobie (spravidla 6 mesiacov).
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Do tímu Operations and Support pre interné biznis systémy hľadáme kolegu, ktorý nám pomôže s poskytovaním technického supportu pre zákazníkov. Našimi zákazníkmi sú interné oddelenia a tiež biznis partneri a distribútori z celého sveta.

Naše biznis systémy pozostávajú z aplikácie Salesforce, webových služieb (REST API) a webových portálov, sú v prevádzke už niekoľko rokov a neustále ich rozvíjame a vytvárame nové produkty. Tím má aktuálne troch support špecialistov, mnoho procesov a postupov je už zabehnutých. V rámci poskytovania Level 2 supportu budete úzko spolupracovať s vývojarmi a analytikmi, budete používať nástroje pre hlbšiu analýzu a investigovanie problému (práca s dátami/reportami, prevolávanie REST API, vyhľadávanie v aplikačných logoch a pod.)

Náplň práce a zodpovednosti Application Support Engineer-a:

  • Poskytovanie telefonickej a e-mailovej podpory pre zákazníkov biznis systému
  • Manažment support tiketov, zodpovednosť za celý životný cyklus ich riešenia, poskytovanie promptnej a korektnej spätnej vazby
  • Analýza zákazníckych požiadaviek a problémov a identifikácia možného riešenia
  • Použitie štandardných postupov a procedúr pri podpore zákazníka
  • Návrh vylepšení interných aplikácií
  • Samostatné riešenie support úloh – konfigurácia systémov, údržba dát, usmerňovanie zákazníkov
  • Dodržiavanie a vyhodnocovanie SLA pre support tickety
  • Vytváranie a udržiavanie štandardov pre správnu eskaláciu problémov do príslušných interných tímov
  • Dokumentovanie postupov riešenia – Wiki, Knowledge Base etc.
  • Príprava presných a aktuálnych reportov

Naše očakávania od nového kolegu:

  • Schopnosť korektnej a ústretovej komunikácie so zákaznikom (partneri, interní zadávatelia)
  • Samostatnosť, schopnosť identifikovať a riešiť problémy
  • Výborný písomný aj slovný prejav
  • Základné vedomosti z oblasti analýzy a návrhu informačných systémov
  • Výhodou sú znalosti a skúsenosti s prácou s CRM systemom, prípadne znalost SQL

Kontaktná osoba

Nicole Totkovičová

O ESETe

Spoločnosť ESET je globálnym lídrom v oblasti digitálnej bezpečnosti a je jedným z najväčších dodávateľov bezpečnostných riešení v Európskej únii. Zároveň je najväčšou a najoceňovanejšou IT firmou na Slovensku.

Už viac ako 30 rokov vyvíjame popredný softvér a služby zamerané na IT bezpečnosť a ochranu podnikov, kritickej infraštruktúry a domácností z celého sveta

Okrem vytvárania bezpečnostných riešení pre zákazníkov je našim cieľom aj aktívne prispievať k inovatívnej a zodpovednej spoločnosti v oblasti vzdelávania, vedyvýskumu.

Sme hrdým signatárom a ambasádorom Charty diverzity. Veríme, že vytváranie ohľaduplného prostredia, v ktorom sa všetci naši zamestnanci, cítia vítaní, je správnym krokom.

Viac sa o nás dozviete na našej stránke.

ID: 4435160  Dátum zverejnenia: 23.3.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac