Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Support Analyst
Tvojou náplňou práce by bolo:
- poskytovať technickú podporu klientom (telefonický hot-line, emailová podpora)
- riešiť hlásené problémy – vykonať úvodnú analýzu hlásenia klienta
- spolupracovať pri návrhu, budovaní a údržbe podnikového systému
- spolupracovať na tvorbe a správe užívateľskej a technickej dokumentácie (užívateľské manuály, návody na riešenia problémov, FAQ, obsah informačného systému technickej podpory)
- testovať nové verzie
- vykonávať ďalšie práce podľa pokynov vedúceho zamestnanca v súlade s činnosťou oddelenia a spoločnosti
BENEFITY PRE TEBA
Flexibilita
Firemné podujatia
Benefity pre celú rodinu
Šport a zdravie Wellbeing
A ešte viac…
O ESETe
Spoločnosť ESET je globálnym lídrom v oblasti digitálnej bezpečnosti a je jedným z najväčších dodávateľov bezpečnostných riešení v Európskej únii. Zároveň je najväčšou a najoceňovanejšou IT firmou na Slovensku.
Už viac ako 30 rokov vyvíjame popredný softvér a služby zamerané na IT bezpečnosť a ochranu podnikov, kritickej infraštruktúry a domácností z celého sveta
Okrem vytvárania bezpečnostných riešení pre zákazníkov je našim cieľom aj aktívne prispievať k inovatívnej a zodpovednej spoločnosti v oblasti vzdelávania, vedy a výskumu.
Sme hrdým signatárom a ambasádorom Charty diverzity. Veríme, že vytváranie ohľaduplného prostredia, v ktorom sa všetci naši zamestnanci, cítia vítaní, je správnym krokom.
Viac sa o nás dozviete na našej stránke.