Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky

Staň sa súčasťou tímu vizionárov

Vytvárajme spolu budúcnosť kybernetickej bezpečnosti

Technical Support Engineer (home office)
As our Technical Support Engineer, you are expected to:
- Provide technical support for ESET products to our customers and partners
- Search for solutions of issues in cooperation with developers
- Gather data about new issues solved and provide them to other teams / departments
- Search for root cause of issues in various logs (ESET business products logs, Windows logs, Network logs, etc.)
- Search for solutions (from your knowledge, internal documents, external documents, previous cases) of issues
- For complex issues provide detailed findings to developers
- Provide 24/7 availability to our partners (11.5 hour shifts, in average there are 14 shifts per month).
BENEFITY PRE TEBA
Flexibilita

Firemné podujatia

Benefity pre celú rodinu

Šport a zdravie Wellbeing

A ešte viac…

O ESETe
Spoločnosť ESET je globálnym lídrom v oblasti digitálnej bezpečnosti a je jedným z najväčších dodávateľov bezpečnostných riešení v Európskej únii. Zároveň je najväčšou a najoceňovanejšou IT firmou na Slovensku.
Už viac ako 30 rokov vyvíjame popredný softvér a služby zamerané na IT bezpečnosť a ochranu podnikov, kritickej infraštruktúry a domácností z celého sveta
Okrem vytvárania bezpečnostných riešení pre zákazníkov je našim cieľom aj aktívne prispievať k inovatívnej a zodpovednej spoločnosti v oblasti vzdelávania, vedy a výskumu.
Sme hrdým signatárom a ambasádorom Charty diverzity. Veríme, že vytváranie ohľaduplného prostredia, v ktorom sa všetci naši zamestnanci, cítia vítaní, je správnym krokom.
Viac sa o nás dozviete na našej stránke.