Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
CRM Support Analyst
Job Description
- Providing first and second level of support for CRM System
- Investigating, solving incidents and customer requests
- Reporting and monitoring of incidents to meet KPIs and SLAs
- Communication with end-users to clarify incident and requests
- Escalation of complex incidents
- Cooperation with Developers, Solution Architect and Application Administrator
- Preparation of guidelines for other teams and end-users
- Maintaining of support processes and knowledge database
- Supporting application development and testing
- Participating on other projects as required by the company
BENEFITY PRE TEBA
Flexibilita
Firemné podujatia
Benefity pre celú rodinu
Šport a zdravie Wellbeing
A ešte viac…
O ESETe
Spoločnosť ESET je globálnym lídrom v oblasti digitálnej bezpečnosti a je jedným z najväčších dodávateľov bezpečnostných riešení v Európskej únii. Zároveň je najväčšou a najoceňovanejšou IT firmou na Slovensku.
Už viac ako 30 rokov vyvíjame popredný softvér a služby zamerané na IT bezpečnosť a ochranu podnikov, kritickej infraštruktúry a domácností z celého sveta
Okrem vytvárania bezpečnostných riešení pre zákazníkov je našim cieľom aj aktívne prispievať k inovatívnej a zodpovednej spoločnosti v oblasti vzdelávania, vedy a výskumu.
Sme hrdým signatárom a ambasádorom Charty diverzity. Veríme, že vytváranie ohľaduplného prostredia, v ktorom sa všetci naši zamestnanci, cítia vítaní, je správnym krokom.
Viac sa o nás dozviete na našej stránke.