Špecialista nákupu

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
od 1800 EUR
*Finálna suma základnej zložky mzdy môže byť upravená v závislosti od individuálnych znalostí a skúseností vybraného kandidáta.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- obstarávanie tovaru a služieb v súlade s nákupnou smernicou a záujmami spoločnosti
- realizácia výberových konaní pre oblasť zverených komodít v úzkej spolupráci s interným klientom
- efektívna a asertívna komunikácia s internými klientmi s cieľom dosiahnutia spokojnosti interného klienta, ale aj zabezpečenia súladu s nákupnou smernicou a záujmami spoločnosti
- prieskum trhu, vyhľadávanie, analýza a výber potencionálnych dodávateľov
- aktívne a efektívne vyjednávanie s dodávateľmi s cieľom dosiahnutia obojstranne prijateľnej dohody
- revízia zmlúv s dodávateľmi v spolupráci s právnym oddelením a dojednanie obojstranne prijateľných znení zmlúv s dodávateľmi
- sledovanie plnenia zmluvných podmienok dodávateľmi, hodnotenie dodávateľov
- správa portfólia dodávateľov pre oblasť zverených komodít, budovanie partnerských vzťahov so strategickými dodávateľmi
- vybavovanie reklamácií voči dodávateľom
- sledovanie dodržiavania nákupnej smernice zamestnancami spoločnosti
- správa objednávkového systému - kontrola a schvaľovanie objednávok vytvorených internými klientmi v objednávkovom systéme, úprava databázy obstarávaných materiálov a služieb, pridávanie nových dodávateľov do systému, zaškolenie nových užívateľov
- vyhľadávanie príležitostí na úspory
- archivácia informácií, údajov a dokumentov týkajúcich sa nákupu
- príprava analýz a reportov pre vedúceho zamestnanca

Zamestnanecké výhody, benefity

Bezodné nápoje pre všetkých! Doprajte si kávu, čaj, džúsy, minerálku a ďalšie nápoje, koľko si vaše hrdlo ráči.

Hladní u nás nebudete. Na každý pracovný deň od nás dostanete stravné lístky, ktoré vám plne hradíme. Navyše, ak vám počas pracovného nasadenia vyhladne, v spoločnej kuchynke nájdete po celý deň zdravé občerstvenie.

Nezáleží či chodíte do práce autom, električkou, na bicykli alebo pešo. Na mesačný príspevok na dopravu má nárok každý zamestnanec bez rozdielu.

Podporujeme váš osobný rozvoj, ktorý súvisí s vašou pracovnou náplňou. So súhlasom vášho nadriadeného môžete absolvovať rôzne školenia, tréningy, profesionálne konferencie a aj vaše jazykové znalosti si môžete zdokonaľovať na náš účet.

Nechceme, aby ste celý svoj deň presedeli len za počítačom. Zrelaxovať vaše telo i ducha si môžete hneď po práci v neďalekom fitness centre.

Sme presvedčení, že pre každého by mala byť rodina na prvom mieste. A tak pri významných životných udalostiach ako je svadba či narodenie dieťaťa od nás okrem úprimnej gratulácie dostanete aj finančný príspevok.

Liek na večnú mladosť zatiaľ k dispozícii nemáme. Kým taký vynájdu, budeme našim zamestnancom prispievať na dôchodkové sporenie.

Pracuj naplno, užívaj si naplno. Za týmto heslom si stojíme a pre našich zamestnancov pripravujeme počas celého roku množstvo podujatí, aktivít a ďalších príležitostí na spoločný oddych a zábavu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax min. 3 roky v oblasti strategického nákupu
- skúsenosť s ERP systémami a veľmi dobrá znalosť MS Excel
- silné negociačné a komunikačné schopnosti
- schopnosť pracovať samostatne, ale zároveň byť aj dobrým tímovým hráčom
- schopnosť robiť samostatné rozhodnutia v rámci svojich kompetencií
- veľmi dobrý time management, organizovanosť a plánovacie schopnosti
- strategické, analytické a logické myslenie, precíznosť, proaktivita, dynamickosť
- príjemné a reprezentatívne vystupovanie, dobré prezentačné schopnosti
- ochota učiť sa a rozvíjať sa na danej pozícii
- odolnosť voči stresu
- bezúhonnosť a lojalita voči zamestnávateľovi

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Keď v roku 1987 dvaja mladí programátori zo Slovenska, Peter Paško a Miroslav Trnka, napísali program na detekciu jedného z prvých počítačových vírusov, ešte netušili, že práve začali písať históriu jedného z najúspešnejších antivírusových programov na svete. Pomenovali ho NOD - "Nemocnica na okraji disku", podľa vtedy populárneho československého seriálu. Pár rokov po nežnej revolúcii založili spoločne s ich priateľom Rudolfom Hrubým spoločnosť ESET.

To, čo sa pôvodne javilo len ako obývačkový projekt troch kamarátov, je dnes najhodnotnejšia slovenská IT firma, ktorá svojou technológiou NOD32 chráni viac ako 100 miliónov užívateľov po celom svete.

Prirodzene, nestalo sa tak zo dňa na deň. Globálny úspech spoločnosti a jej rast naštartoval v roku 1998 zisk prvého stopercentného hodnotenia prestížneho britského časopisu Virus Bulletin. V roku 2016 sa spoločnosť ESET stala prvou spoločnosťou, ktorá získala toto ocenenie po 100-krát za ten istý produkt.

Dnes firma vďačí za svoj úspech viac ako 1400 zamestnancom po celom svete - zviditeľnený nárast z 3 zamestnancov z roku 1987 a 135 zamestnancov z roku 2006. Takmer 700 z nich má sídlo na Slovensku, v hlavnom sídle ESETu.

Veľký dôraz kladieme na výskum a vývoj. Okrem regionálnych centier budujeme aj sieť technologických centier po celom svete - v súčasnosti dvanásť.

V priebehu expanzie spoločnosti sme zostali verní zásadám, na ktorých sme boli založení, a zostávame nezávislí aj pri zdolávaní nových výziev.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Adresa spoločnosti

ESET, spol. s r.o.
Aupark Tower, 16th Floor, Einsteinova 24
851 01 Bratislava
http://www.eset.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Michaela Cochard
E-mail: poslať životopis
ID: 2452201   Dátum zverejnenia: 11.6.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 1800 EUR