Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
IT Support Team Lead (náhrada za MD/RD)
- Viesť tím a koordinovať aktivity tímu podpory užívateľov v zložení Service desku a prvej línie podpory.
- Zastúpenie rolí: Incident manager, Problem manager, Service katalog manager, Event manager a Service request manager.
- Komunikovať s internými zákazníkmi, riešiť eskalácie a návrhy.
- Navrhovať a spravovať katalóg služieb na základe požiadaviek a potrieb spoločnosti.
- Spolupracovať na IT projektoch, zastupovať podporný tím a koordinovať činnosti v rámci projektov.
- Zdieľať nové skúsenosti a vedomosti s ostatnými členmi tímu.
- Proaktívne navrhovať možnosti zlepšenia kvality a procesy poskytovaných služieb.
BENEFITY PRE TEBA
Flexibilita
Firemné podujatia
Benefity pre celú rodinu
Šport a zdravie Wellbeing
A ešte viac…
O ESETe
Spoločnosť ESET je globálnym lídrom v oblasti digitálnej bezpečnosti a je jedným z najväčších dodávateľov bezpečnostných riešení v Európskej únii. Zároveň je najväčšou a najoceňovanejšou IT firmou na Slovensku.
Už viac ako 30 rokov vyvíjame popredný softvér a služby zamerané na IT bezpečnosť a ochranu podnikov, kritickej infraštruktúry a domácností z celého sveta
Okrem vytvárania bezpečnostných riešení pre zákazníkov je našim cieľom aj aktívne prispievať k inovatívnej a zodpovednej spoločnosti v oblasti vzdelávania, vedy a výskumu.
Sme hrdým signatárom a ambasádorom Charty diverzity. Veríme, že vytváranie ohľaduplného prostredia, v ktorom sa všetci naši zamestnanci, cítia vítaní, je správnym krokom.
Viac sa o nás dozviete na našej stránke.