Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník skladovej administratívy a zákazníckeho servisu
ESA LOGISTIKA, s.r.o.
Miesto práce
Ďiaľničná cesta 12, Senec
Ďiaľničná cesta 12, Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 945 EUR/mesiacZákladná zložka mzdy 945€ + mesačné osobné ohodnotenie 105€.
Od 945 EUR/mesiacZákladná zložka mzdy 945€ + mesačné osobné ohodnotenie 105€.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komplexné spracovanie pridelených zákaziek
- spracúvanie sprievodných dokumentov v internom systéme
- zisťovanie pripomienok a návrhov klienta, riešenie požiadaviek zákazníka, udržiavanie vzťahov s klientmi
- administratívna podpora pri inventúrach
- archivácia dokumentov
- spracúvanie sprievodných dokumentov v internom systéme
- zisťovanie pripomienok a návrhov klienta, riešenie požiadaviek zákazníka, udržiavanie vzťahov s klientmi
- administratívna podpora pri inventúrach
- archivácia dokumentov
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti s medzinárodnou účasťou
- mzda vždy včas na Váš účet
- zamestnanecké nákupy
- bezúročné pôžičky
- finančný príspevok na stravu
- čerpanie sociálneho fondu
- firemné akcie
- mikulášske a vitamínové balíčky
- plienky pri narodení dieťaťa
- odmena za sprostredkovanie práce
- osobný a profesijný rozvoj , vzdelávanie
- možnosť parkovať v sídle spoločnosti
- mzda vždy včas na Váš účet
- zamestnanecké nákupy
- bezúročné pôžičky
- finančný príspevok na stravu
- čerpanie sociálneho fondu
- firemné akcie
- mikulášske a vitamínové balíčky
- plienky pri narodení dieťaťa
- odmena za sprostredkovanie práce
- osobný a profesijný rozvoj , vzdelávanie
- možnosť parkovať v sídle spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
Pozícia je obsadzovaná na zástup počas dlhodobej PN.
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, zašlite svoj štruktúrovaný životopis na našu adresu mailom, faxom, príp. poštou. Do predmetu správy napíšte názov pozície "Referent/ka zákazníckeho servisu".
Kontaktovať budeme len kandidátov, ktorí spĺňajú uvedené požiadavky.
Uchádzač zaslaním osobných údajov, uvedených v životopise dáva súhlas spoločnosti ESA LOGISTIKA s.r.o. so správou, spracovaním a uchovaním osobných údajov v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z., a to po dobu 1 roka. Uchádzač zároveň vyhlasuje, že všetky uvedené informácie sú pravdivé a poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované výlučne pre účely evidencie uchádzačov o zamestnanie.
Po vypršaní doby 1 roka budú údaje zlikvidované v súlade s uvedeným zákonom.
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, zašlite svoj štruktúrovaný životopis na našu adresu mailom, faxom, príp. poštou. Do predmetu správy napíšte názov pozície "Referent/ka zákazníckeho servisu".
Kontaktovať budeme len kandidátov, ktorí spĺňajú uvedené požiadavky.
Uchádzač zaslaním osobných údajov, uvedených v životopise dáva súhlas spoločnosti ESA LOGISTIKA s.r.o. so správou, spracovaním a uchovaním osobných údajov v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z., a to po dobu 1 roka. Uchádzač zároveň vyhlasuje, že všetky uvedené informácie sú pravdivé a poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované výlučne pre účely evidencie uchádzačov o zamestnanie.
Po vypršaní doby 1 roka budú údaje zlikvidované v súlade s uvedeným zákonom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
obchod
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Access - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Access - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- čistý register trestov
- prax na podobnej pracovnej pozícii
- znalosť MS Excel, MS Word, MS Access
- analytické myslenie, práca s číslami
- silná orientácia na potreby zákazníka
- samostatnosť, zmysel pre time management, dôslednosť
- prax na podobnej pracovnej pozícii
- znalosť MS Excel, MS Word, MS Access
- analytické myslenie, práca s číslami
- silná orientácia na potreby zákazníka
- samostatnosť, zmysel pre time management, dôslednosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť ESA LOGISTIKA, s.r.o., funguje na trhu už 30 rokov.
Poskytuje komplexné logistické služby ako sú skladovanie, balenie, vnútroštátna a medzinárodná preprava pre zákazníkov zo segmentu FMCG, ale aj ďalších priemyselných odvetví.
Okrem toho sa zaoberá aj veľkoobchodným predajom v rámci SR.
Poskytuje komplexné logistické služby ako sú skladovanie, balenie, vnútroštátna a medzinárodná preprava pre zákazníkov zo segmentu FMCG, ale aj ďalších priemyselných odvetví.
Okrem toho sa zaoberá aj veľkoobchodným predajom v rámci SR.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 4253771
Dátum zverejnenia: 12.5.2022
2022-05-12
lokalita: Senec Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: ESA LOGISTIKA, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 945 EUR/mesiac