Asistent na oddelení auditu v Prahe

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Na Florenci 15, Nové Město, Česko

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

35 000 CZK

Termín nástupu

ihneď / dohodou / august

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Naše audítorské služby plne rešpektujú konkrétne špecifiká a potreby klientov. Čo sa nemení, je vysoká kvalita nášho auditu, ktorý posilňuje dôveru všetkých používateľov účtovnej závierky v zverejňované informácie, či už ide o akcionárov, veriteľov, potenciálnych investorov, regulačné orgány alebo o širokú verejnosť.

Ako asistent na oddelení auditu sa staneš členom mladého tímu odborníkov, ktorí sa špecializujú na dané odvetvie ekonomiky, používajú osvedčenú globálnu metodiku a najmodernejšie auditórske nástroje a postupy, a vďaka tomu sú schopní s úspechom vyriešiť aj tie najzložitejšie problémy.

ČO BUDEŠ ROBIŤ

-Podieľať sa na realizácii predbežnej a záverečnej fázy auditu vrátane posúdenia efektívnosti kontrolného prostredia auditovaného subjektu a nadobudneš schopnosť uplatniť rôzne substantívne postupy metodiky auditu
-Podieľať sa na realizácii českých štatutárnych auditov
-Poskytovať poradenstvo týkajúce sa požiadaviek v oblasti finančného výkazníctva

ČO HĽADÁME

Hľadáme študentov posledných ročníkov alebo čerstvých absolventov, ktorí sa zaujímajú o svet auditu a chcú z tejto oblasti získať skúsenosti a následne prispievať so svojimi názormi a otázkami k tímovej práci.

Iné výhody

ČO TI PONÚKAME

-Zaujímavú prácu na prebiehajúcich klientskych projektoch
-Príležitosti, zdroje a štandardy poprednej celosvetovej spoločnosti
-Podnetné prostredie plné ambicióznych, rovnako zmýšľajúcich ľudí
-Vysokokvalitnú technickú podporu
-Nadštandardné finančné odmeny vrátane bonusov
-Priebežné školenia a odborné kurzy na lokálnej a medzinárodnej úrovni
-Jasné možnosti kariérneho rastu s mnohými výzvami
-Sofistikovaný systém riadenia výkonnosti a kariérneho rastu s cieľom zabezpečiť
sústavný profesijný rast
-Príležitosť pracovať v jednej z našich kancelárií v zahraničí (po niekoľkých prvých
rokoch)
-6 týždňov dovolenky
-Benefity v hodnote 27 000 CZK ročne

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2) a Český jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

ZRUČNOSTI A PREDPOKLADY NA ÚSPECH

-Veľmi dobré komunikačné schopnosti (ústne a písomné)
-Iniciatívnosť, entuziazmus, pripravenosť tvrdo pracovať
-Schopnosť pracovať v tíme
-Záväzok k profesionalite

ČO POŽADUJEME

-Vysokoškolské vzdelanie ekonomického alebo technického zamerania
-Počítačové znalosti (MS Office, pokročilú znalosť MS Excel)
-Plynulá znalosť anglického a slovenského jazyka je nevyhnutnosťou, znalosť nemeckého jazyka je výhodou

V IDEÁLNOM PRÍPADE MÁŠ AJ

-Špecifickú znalosť nejakého odvetvia
-Skúsenosti v zahraničí, napr. absolvovanie medzinárodnej stáže, a pracovná prax sú výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

A global leader in professional services. Ernst & Young helps companies in businesses across all industries—from emerging growth companies to global powerhouses—to identify and capitalize on business opportunities. Our 247,000 people in more than 150 countries worldwide can implement a broad array of solutions in audit, tax, corporate finance, transactions, online security, enterprise risk management, the valuation of intangibles, legal services and other critical business-performance issues.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Účtovnícke a auditorské činnosti

Adresa spoločnosti

Ernst & Young, s.r.o.
Žižkova 9
811 02 Bratislava
http://www.ey.com/sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Katarína Kollárová
Tel.: +421 2 333 39377
E-mail: poslať životopis




ID: 3386785   Dátum zverejnenia: 11.5.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   35 000 CZK