Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Eppický zástupca v klenotníckom showroome
Eppi SK s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 900 EUR/mesiac
Od 900 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme nového kolegu do nášho tímu, ktorý bude mať na starosti predaj, zákaznícku starostlivosť a bude pomáhať aj v oblasti administrácie, ktorá súvisí s chodom kancelárie.
Ide o prácu na plný úväzok v našom showroome v centre Bratislavy s krásnym výhľadom na mesto. Naša centrála je v Prahe a potrebujeme do tímu posilu pre našu kolegyňu na slovenskej pobočke. Mal by si fungovať ako samostatný článok a byť schopný zvládnuť celú agendu, ktorú práca na pobočke obnáša.
Budeš sa podieľať na rozvoji, správe a optimalizácii komunikácie s existujúcimi alebo potenciálnymi zákazníkmi. Taktiež sa starať o administratívny chod pobočky.
Očakávame od teba samostatnosť, môžeš ale samozrejme počítať nielen s podporou skúsenější kolegyne, ale aj s podporou tímu, ktorý je v našej hlavnej pražskej kancelárii. Pokiaľ to situácia dovolí, na začiatku prebehne základné niekoľkodňové zaškolenie v Prahe a následne týždňové školenie v Bratislave.
Pracovná náplň bude pozostávať nielen z obchodných stretnutí, e-mailovej a telefonickej komunikácie s klientmi, ale aj z administratívnych činností, ktoré budú súvisieť s chodom našej kancelárie a slovenského zastúpenia Eppi.
Čo všetko bude tvojou úlohou?
Spoluorganizovanie a zastrešovanie obchodných stretnutí s klientmi v našom showroome, asistencia predajnému tímu a pomoc s prípravou personalizovaných ponúk.
Základná komunikácia so súčasnými zákazníkmi, ktorá súvisí s objednávkovým procesom - potvrdenie objednávky, zmeny v objednávke, follow upy. Pokiaľ má zákazník nejaký problém, jeho vyriešenie k zákazníkovej spokojnosti.
Udržiavanie nadštandardného kontaktu so zákazníkmi - tvojou úlohou bude poskytovať zákazníkovi všetky aktuálne informácie o zákazke, aby vedel, čo sa s jeho šperkom práve deje, a zaistiť ďalšiu potrebnú podporu.
Vybavovanie stretnutí s klientmi súvisiacich s popredajným servisom - zmeny veľkosti prsteňov, rôzne dodatočné úpravy šperkov, záručný servis, prípadné reklamácie.
Každodenná komunikácia s naším pražským tímom o aktuálnych stavoch zákaziek, prípadných úpravách a opravách šperkov.
Zaistenie každodenného chodu kancelárie - inventarizácia, kontrola zásob a vybavenia, prijatie zásielok, balenie a odosielanie zásielok, drobné administratívne práce na našej webovej stránke a ďalšie.
Ide o prácu na plný úväzok v našom showroome v centre Bratislavy s krásnym výhľadom na mesto. Naša centrála je v Prahe a potrebujeme do tímu posilu pre našu kolegyňu na slovenskej pobočke. Mal by si fungovať ako samostatný článok a byť schopný zvládnuť celú agendu, ktorú práca na pobočke obnáša.
Budeš sa podieľať na rozvoji, správe a optimalizácii komunikácie s existujúcimi alebo potenciálnymi zákazníkmi. Taktiež sa starať o administratívny chod pobočky.
Očakávame od teba samostatnosť, môžeš ale samozrejme počítať nielen s podporou skúsenější kolegyne, ale aj s podporou tímu, ktorý je v našej hlavnej pražskej kancelárii. Pokiaľ to situácia dovolí, na začiatku prebehne základné niekoľkodňové zaškolenie v Prahe a následne týždňové školenie v Bratislave.
Pracovná náplň bude pozostávať nielen z obchodných stretnutí, e-mailovej a telefonickej komunikácie s klientmi, ale aj z administratívnych činností, ktoré budú súvisieť s chodom našej kancelárie a slovenského zastúpenia Eppi.
Čo všetko bude tvojou úlohou?
Spoluorganizovanie a zastrešovanie obchodných stretnutí s klientmi v našom showroome, asistencia predajnému tímu a pomoc s prípravou personalizovaných ponúk.
Základná komunikácia so súčasnými zákazníkmi, ktorá súvisí s objednávkovým procesom - potvrdenie objednávky, zmeny v objednávke, follow upy. Pokiaľ má zákazník nejaký problém, jeho vyriešenie k zákazníkovej spokojnosti.
Udržiavanie nadštandardného kontaktu so zákazníkmi - tvojou úlohou bude poskytovať zákazníkovi všetky aktuálne informácie o zákazke, aby vedel, čo sa s jeho šperkom práve deje, a zaistiť ďalšiu potrebnú podporu.
Vybavovanie stretnutí s klientmi súvisiacich s popredajným servisom - zmeny veľkosti prsteňov, rôzne dodatočné úpravy šperkov, záručný servis, prípadné reklamácie.
Každodenná komunikácia s naším pražským tímom o aktuálnych stavoch zákaziek, prípadných úpravách a opravách šperkov.
Zaistenie každodenného chodu kancelárie - inventarizácia, kontrola zásob a vybavenia, prijatie zásielok, balenie a odosielanie zásielok, drobné administratívne práce na našej webovej stránke a ďalšie.
Zamestnanecké výhody, benefity
Neustály prísun pracovných výziev
Dôraz na osobný rozvoj a rast
Férové platové podmienky
Priateľský kolektív so skvelým šéfom na čele
Zamestnanecká zľava na šperky
Sick days
Tímové obedy či občerstvenie v kancelárii
Dôraz na osobný rozvoj a rast
Férové platové podmienky
Priateľský kolektív so skvelým šéfom na čele
Zamestnanecká zľava na šperky
Sick days
Tímové obedy či občerstvenie v kancelárii
Informácie o výberovom konaní
Ako sa prihlásiť?
Pokiaľ ťa naša ponuka zaujala a veríš, že si tým správnym kandidátom, pošli nám svoje CV a pripoj odpovede na nasledujúce otázky. Pri vypracovaní odpovedí sa nenechaj ničím obmedzovať a neboj sa, že by odpovede boli príliš dlhé :)
1) Prečo by si s nami rád/rada pracoval/a a prečo by sme mali dať prednosť tebe pred ostatnými?
2) Dokážeš uviesť a popísať situáciu z pracovného prostredia, kedy si urobil/a náročné rozhodnutie bez pomoci svojho nadriadeného?
3) Pokiaľ sa stretne veľké množstvo deadlinov a vypadá to, že ich všetky nestihneš, ako sa k takej situácii postavíš?
4) Aký štýl práce preferuješ - tímovú spoluprácu alebo individuálny prístup? Ako by si ideálne rozdelil/a svoj pracovný čas medzi oba prípady, keby si mal/a na výber?
5) Spomenieš si na nejakú situáciu, kedy sa ti niečo nepodarilo a niečo si pokazil/a? Čo presne to bolo? Ako si situáciu riešil/a?
6) Ohodnoť sa na stupnici 1-10 (1 najmenej, 10 najviac), ako si na tom s komunikačnými schopnosťami a pripoj vysvetlenie.
Aký bude ďalší postup?
Na základe doručených životopisov a odpovedí na uvedené otázky vyberieme najvhodnejších kandidátov a budeme ich informovať o postupe do užšieho výberu.
Proces výberového konania:
1. Odpovede na otázky + CV
2. Pohovor cez Skype so Sales team leaderom a HR asistentom
3. Intenzívne výberové kolo v Bratislave
Proces nástupu nového zamestnanca:
1. Úvodné intenzívne niekoľkodňové školenie prebehne podľa možností v Prahe alebo on-line. Všetko plánujeme podľa situácie, ktorá bude po nástupe aktuálna. Súčasťou bude zoznámenie sa s tímom, našou spoločnosťou a základnými procesmi.
2. Prakticky zamerané týždenné školenie v Bratislave
3. Výkon pracovnej pozície
Budeme sa tešiť :)
Pokiaľ ťa naša ponuka zaujala a veríš, že si tým správnym kandidátom, pošli nám svoje CV a pripoj odpovede na nasledujúce otázky. Pri vypracovaní odpovedí sa nenechaj ničím obmedzovať a neboj sa, že by odpovede boli príliš dlhé :)
1) Prečo by si s nami rád/rada pracoval/a a prečo by sme mali dať prednosť tebe pred ostatnými?
2) Dokážeš uviesť a popísať situáciu z pracovného prostredia, kedy si urobil/a náročné rozhodnutie bez pomoci svojho nadriadeného?
3) Pokiaľ sa stretne veľké množstvo deadlinov a vypadá to, že ich všetky nestihneš, ako sa k takej situácii postavíš?
4) Aký štýl práce preferuješ - tímovú spoluprácu alebo individuálny prístup? Ako by si ideálne rozdelil/a svoj pracovný čas medzi oba prípady, keby si mal/a na výber?
5) Spomenieš si na nejakú situáciu, kedy sa ti niečo nepodarilo a niečo si pokazil/a? Čo presne to bolo? Ako si situáciu riešil/a?
6) Ohodnoť sa na stupnici 1-10 (1 najmenej, 10 najviac), ako si na tom s komunikačnými schopnosťami a pripoj vysvetlenie.
Aký bude ďalší postup?
Na základe doručených životopisov a odpovedí na uvedené otázky vyberieme najvhodnejších kandidátov a budeme ich informovať o postupe do užšieho výberu.
Proces výberového konania:
1. Odpovede na otázky + CV
2. Pohovor cez Skype so Sales team leaderom a HR asistentom
3. Intenzívne výberové kolo v Bratislave
Proces nástupu nového zamestnanca:
1. Úvodné intenzívne niekoľkodňové školenie prebehne podľa možností v Prahe alebo on-line. Všetko plánujeme podľa situácie, ktorá bude po nástupe aktuálna. Súčasťou bude zoznámenie sa s tímom, našou spoločnosťou a základnými procesmi.
2. Prakticky zamerané týždenné školenie v Bratislave
3. Výkon pracovnej pozície
Budeme sa tešiť :)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme niekoho, komu nechýba nadšenie pre učenie sa veľkého množstva nových vecí a kto je schopný učiť sa rýchlo.
Táto pracovná pozícia vyžaduje kopec znalostí z oblasti šperkov, a ešte viac vzdelania v oblasti zákaznickeho servisu, predaja a administratívy. Vôľa a schopnosť rýchlo sa učiť je v tomto prípade zásadná.
Ideálny kandidát okrem toho spĺňa nasledujúce požiadavky:
Výborné komunikačné schopnosti (slovenský jazyk). – Do tímu radi prijmeme slovensky hovoriaceho člena. Je pre nás zásadné, aby si dôveroval svojim komunikačným schopnostiam. Na tejto pozícii budeš potrebovať výborný písomný ale aj hovorený prejav. Je dôležité, aby si si bol istý správnou gramatikou, ale i štylistikou textu. Je potrebné, aby si pôsobil múdro a sebaisto. Pokiaľ máš rád telefonovanie, určite to pre teba bude výhodou.
Znalosti a praktické skúsenosti s prácou na počítači a s webom. – Všetko, s čím pracujeme, je online. Je potrebné, aby si mal úplnú istotu v základných veciach ako je e-mail a ďalšie online software.
Samostatnosť. – Na základe popisu pracovnej pozície je určite jasné, že tento bod je pre nás zásadný :)
Spoľahlivosť a zodpovedný prístup. – Po základnom zaškolení s tebou budeme v kontakte hlavne na diaľku, takže potrebujeme mať istotu, že ku svojej úlohe budeš pristupovať zodpovedne a budeš skvelo reprezentovať celú našu spoločnosť.
Systematickosť. – Dôležitá je aj schopnosť pracovať systematicky a mať vo veciach poriadok, aby si sa v množstve klientov a zákaziek nestratil ani ty, ani ostatní členovia tímu.
Dobrý time management. – Práce u nás je stále veľa, ale sú obdobia, kedy je jej ešte viac. Je preto zásadné vedieť si dobre zorganizovať svoj čas, určiť si priority a naplánovať úlohy tak, aby bolo včas hotové všetko, čo má.
Predchádzajúce skúsenosti v oblasti zákazníckeho servisu/ecommerce. - Sú výhodou, ale nie sú pre nás podmienkou.
Na tejto pozícii radi dáme šancu aj uchádzačom bez praxe, ktorí chcú naštartovať svoju kariéru a nedostatok znalostí či skúseností nahradia svojim nadšením a motiváciou.
Táto pracovná pozícia vyžaduje kopec znalostí z oblasti šperkov, a ešte viac vzdelania v oblasti zákaznickeho servisu, predaja a administratívy. Vôľa a schopnosť rýchlo sa učiť je v tomto prípade zásadná.
Ideálny kandidát okrem toho spĺňa nasledujúce požiadavky:
Výborné komunikačné schopnosti (slovenský jazyk). – Do tímu radi prijmeme slovensky hovoriaceho člena. Je pre nás zásadné, aby si dôveroval svojim komunikačným schopnostiam. Na tejto pozícii budeš potrebovať výborný písomný ale aj hovorený prejav. Je dôležité, aby si si bol istý správnou gramatikou, ale i štylistikou textu. Je potrebné, aby si pôsobil múdro a sebaisto. Pokiaľ máš rád telefonovanie, určite to pre teba bude výhodou.
Znalosti a praktické skúsenosti s prácou na počítači a s webom. – Všetko, s čím pracujeme, je online. Je potrebné, aby si mal úplnú istotu v základných veciach ako je e-mail a ďalšie online software.
Samostatnosť. – Na základe popisu pracovnej pozície je určite jasné, že tento bod je pre nás zásadný :)
Spoľahlivosť a zodpovedný prístup. – Po základnom zaškolení s tebou budeme v kontakte hlavne na diaľku, takže potrebujeme mať istotu, že ku svojej úlohe budeš pristupovať zodpovedne a budeš skvelo reprezentovať celú našu spoločnosť.
Systematickosť. – Dôležitá je aj schopnosť pracovať systematicky a mať vo veciach poriadok, aby si sa v množstve klientov a zákaziek nestratil ani ty, ani ostatní členovia tímu.
Dobrý time management. – Práce u nás je stále veľa, ale sú obdobia, kedy je jej ešte viac. Je preto zásadné vedieť si dobre zorganizovať svoj čas, určiť si priority a naplánovať úlohy tak, aby bolo včas hotové všetko, čo má.
Predchádzajúce skúsenosti v oblasti zákazníckeho servisu/ecommerce. - Sú výhodou, ale nie sú pre nás podmienkou.
Na tejto pozícii radi dáme šancu aj uchádzačom bez praxe, ktorí chcú naštartovať svoju kariéru a nedostatok znalostí či skúseností nahradia svojim nadšením a motiváciou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Eppi je klenotníctvo, ktoré predáva šperky inak. Máme mladý a nadšený tím, ktorý verí v svoj potenciál a v to, že je možné v šperkárskej oblasti podnikať svojím originálnym spôsobom a lepšie. Našou víziou je rozširovať na slovenskom, českom a nemeckom trhu novú skúsenosť s nakupovaním šperkov. Dôraz kladieme na kvalitu, transparentnosť, osobný kontakt so zákazníkom a vysoký štandard zákazníckych služieb.
ID: 3622725
Dátum zverejnenia: 3.5.2021
2021-05-03
lokalita: Bratislava Pozícia: Obchodný zástupca, Office manager, Špecialista podpory zákazníkov, Zástupca vedúceho predajne/prevádzky Spoločnosť: Eppi SK s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac