Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka obchodného oddelenia, dispečer
ENVItech s.r.o
Miesto práce
Trenčín
Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
800 EUR/mesiacdaľšie firemné benefity
800 EUR/mesiacdaľšie firemné benefity
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Vedenie evidencie prijatej, odoslanej a elektronickej pošty.
- Vedenie evidencie zákaziek, prijatých a odoslaných objednávok prostredníctvom informačného systému spoločnosti a všetkých dostupných elektronických prostriedkov archivácie.
- Ako dispečer spoločnosti rozdeľuje jednotlivé zákazky obchodným manažérom, sleduje ich priebeh a dodržiavanie termínov. Po konzultácii s obchodnými manažérmi zabezpečuje prostredníctvom objednávok nákup potrebných materiálov a služieb v rámci jednotlivých zákaziek.
- Zhromažďuje servisné protokoly a protokoly o realizácii od servisných technikov a pripravuje podklady pre fakturáciu.
- Vedie evidenciu a harmonogram servisných prehliadok a kontroluje termíny ich plnenia.
- Zostavuje a vydáva dodacie listy, preberacie a servisné protokoly na objednané služby a materiál spoločnosti.
- V prípade potreby vykonáva preklady a zabezpečuje komunikáciu so zahraničnými partnermi v cudzom jazyku.
- Zabezpečuje objednávky a nákup kancelárskych potrieb a čistiacich prostriedkov.
- Vedenie evidencie zákaziek, prijatých a odoslaných objednávok prostredníctvom informačného systému spoločnosti a všetkých dostupných elektronických prostriedkov archivácie.
- Ako dispečer spoločnosti rozdeľuje jednotlivé zákazky obchodným manažérom, sleduje ich priebeh a dodržiavanie termínov. Po konzultácii s obchodnými manažérmi zabezpečuje prostredníctvom objednávok nákup potrebných materiálov a služieb v rámci jednotlivých zákaziek.
- Zhromažďuje servisné protokoly a protokoly o realizácii od servisných technikov a pripravuje podklady pre fakturáciu.
- Vedie evidenciu a harmonogram servisných prehliadok a kontroluje termíny ich plnenia.
- Zostavuje a vydáva dodacie listy, preberacie a servisné protokoly na objednané služby a materiál spoločnosti.
- V prípade potreby vykonáva preklady a zabezpečuje komunikáciu so zahraničnými partnermi v cudzom jazyku.
- Zabezpečuje objednávky a nákup kancelárskych potrieb a čistiacich prostriedkov.
Zamestnanecké výhody, benefity
- hlavný pracovný pomer
- zaujímavá a zodpovedná práca
- dobré finančné ohodnotenie
- firemné výhody a benefity
- možnosť sebarealizácie
- práca v perspektívnom odbore životného prostredia
- odborný rast
- zaujímavá a zodpovedná práca
- dobré finančné ohodnotenie
- firemné výhody a benefity
- možnosť sebarealizácie
- práca v perspektívnom odbore životného prostredia
- odborný rast
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
OMEGA - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
OMEGA - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- dokončené vysokoškolské, alebo min. stredoškolské vzdelanie s maturitou
- znalosť anglického jazyka na min. úrovni "Mierne pokročilý - B1"
- samostatnosť
- tímovosť
- flexibilita
- ochota učiť sa nové veci
- znalosť anglického jazyka na min. úrovni "Mierne pokročilý - B1"
- samostatnosť
- tímovosť
- flexibilita
- ochota učiť sa nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Našim zákazníkom ponúkame komplexné riešenia v oblasti systémov na monitorovanie kvality ovzdušia (imisie),automatizovaných systémov na monitorovanie emisií, varovných systémov na monitorovanie úniku nebezpečných látok s nasledujúcim vyrozumením obyvateľstva, protipovodňové varovné systémy, meteorologické stanice.
ENVItech, s.r.o. poskytuje komplexné služby v oblasti životného prostredia od analýzy problému a vypracovania projektu, po dodávku monitorovacieho systému na kľúč, zaškolenie obsluhy a dlhodobý servis monitorovacích systémov.
viac info o spoločnosti : www.envitech.sk
ENVItech, s.r.o. poskytuje komplexné služby v oblasti životného prostredia od analýzy problému a vypracovania projektu, po dodávku monitorovacieho systému na kľúč, zaškolenie obsluhy a dlhodobý servis monitorovacích systémov.
viac info o spoločnosti : www.envitech.sk
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3608876
Dátum zverejnenia: 26.6.2020
2020-06-26
lokalita: Trenčín Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager Spoločnosť: ENVItech s.r.o
Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac