Administrátor nákupu

ENLIT spol. s r.o.

Miesto práce
Senica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Vystavovanie objednávok materiálu a kooperácií v informačnom systéme
• Rozoslanie objednávok dodávateľom
• Sledovanie stavu objednávok a dohľad nad dodržiavaním dodacích termínov
• Včasné informovanie oddelenia predaja a výrobu o prípadnej zmene termínu dodania materiálu
• Kontrolovanie správnosti vystavených cien a údajov na faktúrach dodávateľov
• Sledovanie a udržiavanie stavu skladových zásob spotrebného materiálu
• Aktualizácia a spravovanie dát v informačnom systéme
• Správa databázy dodávateľov
• Príprava štatistík, reportov, inventarizácia materiálu
• Zabezpečenie potrebnej dokumentácie pre potreby colno-deklaračných služieb

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Samostatnosť, precíznosť, presnosť, schopnosť robiť rozhodnutia
• Dobré komunikačné zručnosti
• Iniciatíva, ochota a schopnosť prevziať zodpovednosť
• Schopnosť sebaorganizácie
• Orientácia na výsledky
• Ochota vzdelávať sa
• Znalosť práce s informačným systémom

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ENLIT spol. s r.o. sa orientuje na vývoj a výrobu interiérových svietidiel. Zároveň poskytuje komplexné riešenia súvisiace s návrhom a realizáciou umelého osvetlenia. Výrobky, riešenia a služby spoločnosti sú určené pre náročných investorov, ambicióznych architektov ako aj pre individuálnych koncových užívateľov.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 4431790  Dátum zverejnenia: 23.9.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac