Príprava obchodných ponúk pre oblasť Facility Management

ENGIE Services a.s. Slovensko

Miesto práce
Jarošova 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu na obchodné oddelenie hľadáme nového dynamického, milého, pozitívneho a proaktívneho kolegu/ kolegyňu so zmyslom pre zodpovednosť, humor a nadhľad za každých okolností :). Ponúkame prácu v priateľskom tíme ochotnom poradiť a pomôcť, priestor na samostatnú a odbornú prácu na jednotlivých obchodných prípadoch, rozvoj a podporu odborného rastu v oblasti FM a energetickej efektivity, možnosť získať komplexný prehľad v oblasti FM a stať sa špecializovaným odborníkom v tejto oblasti.

• Hľadáš príležitosť odborne rásť a neustále sa zlepšovať a popri tom využiť aj svoje jazykové schopnosti?
• Si samostatný a nebojíš sa prevziať zodpovednosť za pridelené úlohy? Deadline nie je Tvoj nepriateľ, ale výzva? Rád pracuješ v tíme?
• K práci pristupuješ pozitívne, proaktívne, zodpovedne, dôsledne a kolegovia sa na Teba môžu vždy plne spoľahnúť?
• Je Ti blízka práca s číslami a dokumentami, máš skúsenosti v oblasti prípravy cenových ponúk?
• Nedostatok pracovných skúseností kompenzuješ svojím neustálym záujmom a ochotou učiť sa?
• Máš veľmi dobré komunikačné zručnosti, vieš si svoju prácu efektívne zorganizovať?
• Si absolvent? Nám to nevadí.

Tak si ten správny kandidát pre nás a Tvojou pracovnou náplňou bude najmä:
• Samostatná príprava ponúk, cenových kalkulácií a technických špecifikácií v odbore facility manažmentu (správy a prevádzky nehnuteľností a technologických zariadení)
• Analýza súťažných podkladov a technickej dokumentácie
• Komplexné spracovanie ponuky (dokumentačnej a cenovej časti) a jej kompletizácia podľa súťažných podkladov
• Účasť na obhliadkach nehnuteľností v teréne
• Zodpovednosť za správne a včasné odovzdanie ponuky
• Sledovanie ponukového konania a aktívna participácia na jeho priebehu
• Účasť na prezentáciách spoločnosti
• Príprava zmlúv v spolupráci s jednotlivými regiónmi a realizačnými oddeleniami a úsekmi
• Príprava prezentačných materiálov pre obchodné účely
• Spolupráca s jednotlivými regiónmi a realizačnými oddeleniami a úsekmi
• Aktívna podpora pre obchodné aktivity spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

...a čo Vám v rámci Skupiny ENGIE na Slovensku vieme ponúknuť navyše?

• možnosť rozvíjať kariéru v zázemí silnej medzinárodnej Skupiny;
• zaujímavé mzdové ohodnotenie;
• ročný výkonnostný bonus;
• príspevok zamestnávateľa na tretí dôchodkový pilier;
• príspevok na stravovanie nad rámec zákona;
• príspevok na regeneráciu pracovnej sily;
• príspevok pri životnom jubileu;
• dni voľna navyše v prípade významných rodinných udalostí;
• bezplatné jazykového vzdelávanie;
• využívanie možnosti odborného vzdelávania a rozvoja doma i v zahraničí;
• zdravotnú starostlivosť - preventívne a periodické zdravotné prehliadky;
• športové a spoločenské aktivity;
• príjemnú, priateľskú firemnú kultúru;
• zamestnanecké zľavy u vybraných partnerov;
• tím pozostávajúci z viac ako 700 odborníkov na Slovensku, ktorí sú súčasťou Skupiny ENGIE s takmer 219 000 zamestnancami pôsobiacimi vo viac ako 30 krajinách sveta;
• príležitosť pracovať v odvetviach energia, služby a environment, ktorým patrí budúcnosť;
• neustále rásť a rozvíjať svoj potenciál vďaka silnému zázemiu energetického lídra, aktívne prispievať k efektívnemu využívaniu energie a podieľať sa na ochrane životného prostredia.

Informácie o výberovom konaní

Ak vás naša ponuka zaujala a máte záujem byť zaradený/-á do výberového konania, zašlite Váš životopis spolu s krátkym motivačným listom výhradne prostredníctvom webovej stránky spoločnosti www.engie.sk v časti Kariéra alebo portálu www.profesia.sk.

Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti. Životopisy starostlivo posúdime a v prípade, že budete spĺňať naše požiadavky, budeme Vás kontaktovať s informáciami o ďalšom postupe vo výberovom konaní.

UPOZORNENIE:
Zaslaním žiadosti záujemca o zamestnanie vyjadruje spoločnosti svoj súhlas so spracovaním jeho osobných údajov pre účely výberového konania v zmysle zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.
Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov.
Súhlas je daný na dobu neurčitú a je možné ho kedykoľvek písomne odvolať.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické vzdelanie výhodou (TZB, energetika, elektrotechnika a pod.)

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Outlook - Základy

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• pokročilá znalosť anglického jazyka podmienkou,
• znalosť nemeckého jazyka výhodou,
• prax v oblasti prípravy cenových ponúk pre facility manažment výhodou,
• veľmi dobrá orientácia v technickej problematike,
• spoľahlivosť, dôslednosť, analytické myslenie,
• vyspelé komunikačné a organizačné zručnosti,
• schopnosť samostatného rozhodovania sa a tímovej spolupráce,
• vysoké nároky na kvalitu práce,
• schopnosť sebareflexie,
• flexibilita.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ENGIE je stabilná a dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť, ktorá ponúka pevné zázemie nielen svojim zamestnancom, ale i partnerom. Počas svojej 150-ročnej histórie sa stala lídrom v službách energetickej efektívnosti vo svete. Na Slovensku zamestnáva viac ako 750 zamestnancov a patria jej vedúce priečky nie len v komplexnej správe nehnuteľností, ale aj v oblasti súkromnej tepelnej energetiky.
ENGIE zavádza riešenia pre súkromný a verejný sektor s cieľom prispievať k efektívnejšiemu využívaniu energie s ohľadom na znižovanie dopadov na životné prostredie. Na všetky realizované procesy, ktoré súvisia s poskytovaním produktov a služieb sa vzťahuje politika ISM. Jej základom je trvalá orientácia na uspokojovanie potrieb a očakávaní zákazníkov a sústavné skvalitňovanie činnosti spoločnosti.
Naše služby pokrývajú celý životný cyklus nehnuteľností – od analýz a technických a energetických auditov, projektovania, inžinieringu, inštalácie technológií vykurovania, vzduchotechniky, chladenia, elektroinštalácie, dodávok a manažmentu energií až po komplexnú správu a prevádzku technológií a objektov, ako aj riešenia pre obnovu a renovácie nehnuteľností.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Personal_2_Mark
E-mail: poslať životopis
ID: 3182581  Dátum zverejnenia: 19.10.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou