Prípravár ponúk - Facility manažment

ENGIE Services a.s. Slovensko

Miesto práce
Jarošova Office centre, Jarošova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP, resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac* Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška základnej mzdy závisí od úrovne požadovaných schopností a skúseností kandidáta.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho mladého, dynamického a priateľského kolektívu obchodného oddelenia hľadáme Teba – človeka s pozitívnym a proaktívnym prístupom, so záujmom učiť sa nové veci, obchodným zmýšľaním a chuťou hľadať riešenia a neustále sa zlepšovať. Vzdelanie, prípadne odborné znalosti v technickej problematike (prevádzka budov/ technické zariadenia budov/ elektroinštalácie) sú výhodou.
Ak si sa v tomto popise našiel, daj nám o sebe vedieť a radi ťa začleníme do nášho tímu.

Čo budeš robiť v rámci svojej práce?
• samostatne pripravovať ponuky, cenové kalkulácie a technické špecifikácie v odbore facility manažmentu (správy a prevádzky nehnuteľností a technologických zariadení);
• analyzovať súťažné podklady a technickú dokumentáciu;
• komplexne spracovávať ponuky (dokumentačnú a cenovú časť) a kompletizovať ich podľa súťažných podkladov;
• komunikovať so subdodávateľmi a analyzovať ich ponuky;
• zúčastňovať sa obhliadok nehnuteľností v teréne;
• budeš zodpovedať za kalkuláciu celej zákazky;
• budeš zodpovedať za správne a včasné odovzdanie ponuky, sledovať ponukové konanie až do rozhodnutia o zákazke a aktívne participovať na jeho priebehu;
• spolu s obchodníkmi sa zúčastňovať na obchodných rokovaniach a prezentáciách spoločnosti, poskytovať odborné poradenstvo pri obchodno-technických rokovaniach;
• pripravovať zmluvy v spolupráci s realizačnými oddeleniami a úsekmi;
• pripravovať a kompletizovať podklady pre odovzdanie zákazky realizačnému tímu;
• spolupracovať s realizačnými oddeleniami a úsekmi;
• pripravovať prezentačné materiály pre obchodné účely;
• vykonávať administratívne práce súvisiace s agendou obchodného oddelenia.

Zamestnanecké výhody, benefity

Na našich ľuďoch nám naozaj záleží.
Benefity sme preto zamerali na ich zdravie, budúcnosť, ako aj čas pre seba a pre rodinu:

• možnosť rozvíjať kariéru v zázemí silnej medzinárodnej Skupiny;
• ročný výkonnostný bonus;
• finančný príspevok zamestnávateľa na tretí dôchodkový pilier;
• finančný príspevok pri životnom jubileu;
• dni voľna navyše v prípade významných rodinných udalostí;
• možnosť odborného vzdelávania;
• športové a spoločenské aktivity;
• priateľské pracovné prostredie;
• zamestnanecké zľavy u vybraných partnerov.

Informácie o výberovom konaní

Váš životopis nám zasielajte výhradne prostredníctvom webovej stránky spoločnosti www.engie.sk v časti Kariéra alebo portálu www.profesia.sk.

Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti. Proces starostlivého posúdenia všetkých prijatých žiadostí a životopisov môže byť časovo náročný, preto Vás prosíme o trpezlivosť.

S informáciami o ďalšom postupe vo výberovom konaní budeme kontaktovať len tých kandidátov, ktorí spĺňajú predpoklady a požiadavky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Technické vzdelanie výhodou (TZB/energetika/elektrotechnika a pod.)

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• stredne pokročilá znalosť anglického jazyka (schopnosť písomne a ústne komunikovať) je podmienkou;
• odborné znalosti alebo skúsenosti v technickej problematike (prevádzka budov/ technické zariadenia budov/ elektroinštalácie) sú výhodou;
• prax v oblasti prípravy cenových ponúk pre facility manažment je výhodou;
• znalosť práce s AutoCAD a/ alebo Photoshop je výhodou;
• skúsenosť s vykonávaním administratívnych prác (napr. príprava dokumentov a zmlúv);
• pozitívny, proaktívny prístup k životu a aby ťa práca bavila;
• tímový hráč;
• technické myslenie;
• spoľahlivosť, dôslednosť, zodpovednosť;
• schopnosť analyticky pristupovať k zákazkám a situáciám;
• obchodné zručnosti a zmýšľanie;
• komunikačné a organizačné zručnosti;
• zmysel pre detaily a zároveň schopnosť myslieť komplexne a v súvislostiach, chuť hľadať riešenia ako sa dá situácia vyriešiť;
• schopnosť samostatného rozhodovania sa;
• flexibilita.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ENGIE je stabilná a dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť, ktorá ponúka pevné zázemie nielen svojim zamestnancom, ale i partnerom. Počas svojej 150-ročnej histórie sa stala lídrom v službách energetickej efektívnosti vo svete. Na Slovensku zamestnáva viac ako 750 zamestnancov a patria jej vedúce priečky nie len v komplexnej správe nehnuteľností, ale aj v oblasti súkromnej tepelnej energetiky.
ENGIE zavádza riešenia pre súkromný a verejný sektor s cieľom prispievať k efektívnejšiemu využívaniu energie s ohľadom na znižovanie dopadov na životné prostredie. Na všetky realizované procesy, ktoré súvisia s poskytovaním produktov a služieb sa vzťahuje politika ISM. Jej základom je trvalá orientácia na uspokojovanie potrieb a očakávaní zákazníkov a sústavné skvalitňovanie činnosti spoločnosti.
Naše služby pokrývajú celý životný cyklus nehnuteľností – od analýz a technických a energetických auditov, projektovania, inžinieringu, inštalácie technológií vykurovania, vzduchotechniky, chladenia, elektroinštalácie, dodávok a manažmentu energií až po komplexnú správu a prevádzku technológií a objektov, ako aj riešenia pre obnovu a renovácie nehnuteľností.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Personal_2_Mark
E-mail: poslať životopis
ID: 4044475  Dátum zverejnenia: 25.5.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac