Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
IT Helpdesk , L 2 support
Energotel,a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.05.2019
01.05.2019
Mzdové podmienky (brutto)
1.100,- brutto
1.100,- brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- práca na Service desk callcentre ako podpora koncových používateľov pre veľkú nadnárodnú spoločnosť,
- promptné a profesionálne riešenie incidentov, problémov a požiadaviek užívateľov,
- prijatie a zdokumentovanie technických problémov od zákazníkov, získanie detailných údajov od užívateľa popisujúci problém, poradenská asistencia užívateľom,
- vzdialená správa a HW znalosti ohľadom PC a notebookov (desktop services) a periférnych zariadení (tlačiarne , scanery, multifunkčné zariadenia, tablety...)
- eskalovanie riešenia problémov
- komunikácia a spolupráca so zvyšnými oddeleniami organizácie
- promptné a profesionálne riešenie incidentov, problémov a požiadaviek užívateľov,
- prijatie a zdokumentovanie technických problémov od zákazníkov, získanie detailných údajov od užívateľa popisujúci problém, poradenská asistencia užívateľom,
- vzdialená správa a HW znalosti ohľadom PC a notebookov (desktop services) a periférnych zariadení (tlačiarne , scanery, multifunkčné zariadenia, tablety...)
- eskalovanie riešenia problémov
- komunikácia a spolupráca so zvyšnými oddeleniami organizácie
Informácie o výberovom konaní
uchádzačov o výberovom konaní budeme informovať telefonicky
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
IT
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- všeobecný prehľad v oblasti IT produktov a služieb,
základné znalosti operačných systémov Microsoft Windows 7, Windows 10,
- základné znalosti MS Active Directory podporných služieb (DHCP, DNS...),
znalosti kancelárskeho balíka MS Office na úrovni poskytovania užívateľskej podpory,
- znalosti emailových MS Outlook a terminálových služieb,
- základné znalosti siete (TCP/IP protokol) a podporných aplikácii,
- využívanie podporných nástrojov - software na diagnostiku a sledovanie, užívateľských požiadaviek, znalostná báza, zoznam často kladených otázok
základné znalosti operačných systémov Microsoft Windows 7, Windows 10,
- základné znalosti MS Active Directory podporných služieb (DHCP, DNS...),
znalosti kancelárskeho balíka MS Office na úrovni poskytovania užívateľskej podpory,
- znalosti emailových MS Outlook a terminálových služieb,
- základné znalosti siete (TCP/IP protokol) a podporných aplikácii,
- využívanie podporných nástrojov - software na diagnostiku a sledovanie, užívateľských požiadaviek, znalostná báza, zoznam často kladených otázok
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2000 ako telekomunikačný operátor poskytujúci vysokokvalitné služby na báze telekomunikačnej infraštruktúry slovenskej energetiky. Špecializujeme sa na dodávku služieb na báze veľkoobchodu (prenajaté okruhy, Internet, prenájom vlákien) pre iných telekomunikačných operátorov a poskytovaním outsourcingových služieb. Zaraďujeme sa medzi úspešných telekomunikačných operátorov s modernou a robustnou vysokokapacitnou sieťou, ktorá využíva progresívnu technológiu a umožňuje nám dodávanie služieb na vysokej kvalitatívnej úrovni s individuálnymi garanciami kvality.
Zákazníkom poskytujeme okrem telekomunikačných služieb aj služby riešiace kybernetickú a internetovú bezpečnosť, aby okrem modernej a stabilnej telekomunikačnej siete, mohli využívať rozšírené portfólio služieb - DDoS ochranu telekomunikačnej a sieťovej infraštruktúry, 24/7 dohľad nad kybernetickou bezpečnosťou v IT a ICS/OT prostredí prostredníctvom služby Security Operation Center (SOC) as Service, CSIRT, IT security governance, konzultačné služby a školenia v oblasti informačnej bezpečnosti a certifikované audity kybernetickej bezpečnosti.
Zákazníkom poskytujeme okrem telekomunikačných služieb aj služby riešiace kybernetickú a internetovú bezpečnosť, aby okrem modernej a stabilnej telekomunikačnej siete, mohli využívať rozšírené portfólio služieb - DDoS ochranu telekomunikačnej a sieťovej infraštruktúry, 24/7 dohľad nad kybernetickou bezpečnosťou v IT a ICS/OT prostredí prostredníctvom služby Security Operation Center (SOC) as Service, CSIRT, IT security governance, konzultačné služby a školenia v oblasti informačnej bezpečnosti a certifikované audity kybernetickej bezpečnosti.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3579616
Dátum zverejnenia: 16.1.2019
2019-01-16
lokalita: Bratislava Pozícia: IT/Technical Support Specialist Spoločnosť: Energotel,a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1.100,- brutto