Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Systémový inžinier - L3 IT podpora
Energotel,a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.05.2019
01.05.2019
Mzdové podmienky (brutto)
1.900,- brutto
1.900,- brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- promptné a profesionálne riešenie eskalovaných incidentov, problémov a požiadaviek užívateľov,
- zodpovedá za finálne vyriešenie eskolovaných incidentov a problémov od Service desk callcentra,
- navrhuje optimalizácie v procesoch riešenia incidentov a problémov,
- je technickým garantom/riešiteľom významných zmien v architektúre riešenia,
-vzdialená správa a HW znalosti ohľadom PC a notebookov (desktop services) a periférnych zariadení (tlačiarne, scanery, multifikačné zariadenia, tablety...),
- odborne zastrešuje technické štandardy konfiguračných položiek podľa Katalógu služieb,
- komunikácia a spolupráca so zvyšnými oddeleniami organizácie
- zodpovedá za finálne vyriešenie eskolovaných incidentov a problémov od Service desk callcentra,
- navrhuje optimalizácie v procesoch riešenia incidentov a problémov,
- je technickým garantom/riešiteľom významných zmien v architektúre riešenia,
-vzdialená správa a HW znalosti ohľadom PC a notebookov (desktop services) a periférnych zariadení (tlačiarne, scanery, multifikačné zariadenia, tablety...),
- odborne zastrešuje technické štandardy konfiguračných položiek podľa Katalógu služieb,
- komunikácia a spolupráca so zvyšnými oddeleniami organizácie
Informácie o výberovom konaní
uchádzačov o výberovom konaní budeme kontaktovať telefonicky
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
IT
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- pokročilý prehľad v oblasti IT produktov a služieb
- certifikácia MCITP/MCDST v oblasti "Support Technician", alebo alternatívna certifikácia
- pokročilé znalosti operačných systémov Microsoft Windows 7 a Windows 10
- pokročilé znalosti MS Active Directory podporných služieb (DHCP, DNS...)
- pokročilé znalosti kancelárskeho balíka MS Office, znalosť emailových služieb MS Outlook a terminálových služieb
- využívanie podporných nástrojov - software na diagnostiku a sledovanie užívateľských požiadaviek, znalostná báza, zoznam často kladených otázok
- certifikácia MCITP/MCDST v oblasti "Support Technician", alebo alternatívna certifikácia
- pokročilé znalosti operačných systémov Microsoft Windows 7 a Windows 10
- pokročilé znalosti MS Active Directory podporných služieb (DHCP, DNS...)
- pokročilé znalosti kancelárskeho balíka MS Office, znalosť emailových služieb MS Outlook a terminálových služieb
- využívanie podporných nástrojov - software na diagnostiku a sledovanie užívateľských požiadaviek, znalostná báza, zoznam často kladených otázok
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2000 ako telekomunikačný operátor poskytujúci vysokokvalitné služby na báze telekomunikačnej infraštruktúry slovenskej energetiky. Špecializujeme sa na dodávku služieb na báze veľkoobchodu (prenajaté okruhy, Internet, prenájom vlákien) pre iných telekomunikačných operátorov a poskytovaním outsourcingových služieb. Zaraďujeme sa medzi úspešných telekomunikačných operátorov s modernou a robustnou vysokokapacitnou sieťou, ktorá využíva progresívnu technológiu a umožňuje nám dodávanie služieb na vysokej kvalitatívnej úrovni s individuálnymi garanciami kvality.
Zákazníkom poskytujeme okrem telekomunikačných služieb aj služby riešiace kybernetickú a internetovú bezpečnosť, aby okrem modernej a stabilnej telekomunikačnej siete, mohli využívať rozšírené portfólio služieb - DDoS ochranu telekomunikačnej a sieťovej infraštruktúry, 24/7 dohľad nad kybernetickou bezpečnosťou v IT a ICS/OT prostredí prostredníctvom služby Security Operation Center (SOC) as Service, CSIRT, IT security governance, konzultačné služby a školenia v oblasti informačnej bezpečnosti a certifikované audity kybernetickej bezpečnosti.
Zákazníkom poskytujeme okrem telekomunikačných služieb aj služby riešiace kybernetickú a internetovú bezpečnosť, aby okrem modernej a stabilnej telekomunikačnej siete, mohli využívať rozšírené portfólio služieb - DDoS ochranu telekomunikačnej a sieťovej infraštruktúry, 24/7 dohľad nad kybernetickou bezpečnosťou v IT a ICS/OT prostredí prostredníctvom služby Security Operation Center (SOC) as Service, CSIRT, IT security governance, konzultačné služby a školenia v oblasti informačnej bezpečnosti a certifikované audity kybernetickej bezpečnosti.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3579595
Dátum zverejnenia: 16.1.2019
2019-01-16
lokalita: Bratislava Pozícia: IT/Technical Support Specialist Spoločnosť: Energotel,a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1.900,- brutto