Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Výkonná asistentka vedenia spoločnosti
ENBRA SLOVAKIA s.r.o.
Jegorovova cesta, Banská Bystrica
plný úväzok
ihneď
1 500 - 1 800 EUR/mesiacmesačné prémie do výšky 300 - 350 EUR
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre vedenie našej spoločnosti hľadáme skúsenú, vysoko profesionálnu a zodpovednú asistentku s výbornými organizačnými schopnosťami a angličtinou na komunikatívnej úrovni. Aktívna spolupráca a podieľanie sa na organizovaní firemných projektov.
Ak hľadáte zázemie stabilnej spoločnosti s rodinnou atmosférou, ktorá ocení Vaše skúsenosti, ste samostatná, budeme sa tešiť na Váš životopis.
Pridajte sa k nám a pracujte pre jednu z najvýznamnejších spoločností, ktorá dodáva produkty a riešenia pre meranie spotreby vody a tepla na Slovensku a v Českej republike.
Rozhodujúce pre nás sú osobnostné predpoklady, zrelosť a viacročná prax na podobnej, alebo manažérskej pozícii.
Náplň práce a kľúčové kompetencie:
Prehľadné a efektívne vedenie kompletnej administratívnej agendy.
Vedenie personálnej agendy, príprava personálnej dokumentácie, BOZP.
Vedenie, udržiavanie a aktuálnosť firemnej agendy (evidencia dokladov a zmlúv), monitorovanie prebiehajúcich aktivít.
Spracovanie podkladov vo vzťahu k poisťovniam.
Asistencia pri zabezpečovaní obchodných aktivít.
Evidencia, aktualizácia a spracovanie zmlúv.
Plná podpora vedenia spoločnosti pri dennej operatívnej činnosti.
Organizovanie stretnutí, kontrola termínov zadaných úloh.
Podpora pri realizácii projektov vedenia spoločnosti.
Zabezpečenie služobných ciest.
Príprava podkladov pre ekonomické oddelenie.
Úzka spolupráca s ekonomickým oddelením.
Sledovanie delegovaných úloh.
Správa majetku spoločnosti – budova centrály a vozový park.
Komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi, externými partnermi, s úradmi a štátnymi inštitúciami.
Príprava zápisov z porád.
Vedenie a zodpovednosť za dokumentáciu súvisiacu s registrovanou činnosťou spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
Notebook, služobný telefón, Sick days, home office, spoločné firemné akcie, lukratívne kancelárske priestory, odborné školenia a osobnostný rozvoj, zázemie stabilnej spoločnosti.
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovaní budú len vybraní kandidáti, ktorých skúsenosti budú najviac vyhovovať zadaným požiadavkám.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Organizačná schopnosť - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci - Pokročilý
Facility management - Pokročilý
Vodičský preukaz
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Predchádzajúca prax na administratívnej pozícii podmienkou.
Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni.
Proaktívny prístup k práci, vysoká spoľahlivosť.
Vynikajúce organizačné schopnosti, precíznosť.
Flexibilita a vysoké pracovné nasadenie.
Výborná znalosť gramatiky slovenského jazyka.
Využívanie moderných technologických nástrojov.
Dôsledný time manažment.